The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati TMS
#1
De draw is er:

Federer,Roger
Srichaphan,Paradorn
Murray,Andy
Henman,Tim
Grosjean,Sebastien
Tursunov,Dmitry
Mathieu,Paul-Henri
Ginepri,Robby

Roddick,Andy
Bracciali,Daniele
q
Vliegen,Kristof
q
q
Chela,Juan Ignacio
Davydenko,Nikolay

Nalbandian,David
q
Wawrinka,Stanislas
Acasuso,Jose
Fish,Mardy
q
Massu,Nicolas
Gonzalez,Fernando

Ferrer,David
Moya,Carlos
Martin,Alberto
Almagro,Nicolas
Monfils,Gael
Safin,Marat
Johansson,Thomas
Baghdatis,Marcos

Robredo,Tommy
Gasquet,Richard
Mirnyi,Max
Malisse,Xavier
Serra,Florent
Benneteau,Julien
Djokovic,Novak
Nieminen,Jarkko

Hrbaty,Dominik
Goldstein,Paul
q
q
Youzhny,Mikhail
Phau,Bjorn
Rusedski,Greg
Ljubicic,Ivan

Blake,James
Santoro,Fabrice
Bjorkman,Jonas
Ferrero,Juan Carlos
Coria,Guillermo
Lopez,Feliciano
Soderling,Robin
Berdych,Tomas

Haas,Tommy
Verdasco,Fernando
Agassi,Andre
Simon,Gilles
q
Clement,Arnaud
querrey,sam
Nadal,Rafael
Reply
#2
Dat liegt er weer niet om.
Murray vs Henman =D> (winnaar in de 2e ronde tegen Fedex....)
Gasquet vs Robredo Icon_question
Johansson vs Baghdatis Icon_question

Gonzo en Nadal lijken een redelijke loting te hebben.

Dit wordt weer wachten op de eerste uitslagen op maandag en de plek van de quali's.

Allemaal weer veel puzzelplezier.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#3
denk dat henmiet een beetje gek wordt van murray. :8:

wel weer een verschrikkelijk moeilijke draw. zoveel goeie spelers onmiddelijk tegen elkaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Ik ben benieuwd wie zich nog gaan afmelden.

Roddick? Agassi? Nadal?
Roddick heeft toch geen beroerde loting: Bracciali, Q/Vliegen, Davydenko, Federer.... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#5
Alleen Roddick is onzeker :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
De oude man heeft afgezegd.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
#7
Juan Zueco Wrote:De oude man heeft afgezegd.

Hier het bericht van de toernooi-site:



Andre Agassi Pulls Out of Cincinnati's W&SFG Masters
MASON - August 12, 2006 - Back pain has caused three-time champion Andre Agassi to pull out of the Western & Southern Financial Group MASTERS, which starts Monday in Mason, Ohio, near Cincinnati.

Agassi informed the tournament of his decision only a few hours after he practiced and addressed the media at the Lindner Family Tennis Center, home of the W&SFG Masters.

"Andre is reluctantly unable to play," said tournament director Bruce Flory. "He had every intention of playing, but just didn't feel physically right in his practice sessions here. We hate to lose any player, especially one who was to make his final appearance here, but with the stellar field we have in Cincinnati, highlighted by Roger Federer and Rafael Nadal, the tournament will still be spectacular," Flory said.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#8
waar gaat ie wel spelen dan? alleen US Open? :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
De eerste partijen zijn onderweg:

Johansson - Baghdatis 6-5*
Chela - Davydenko 6-4, 1-1*
Martin - Almagro 3-6, 2*-2
Serra- Benneteau 5-3, 1-0*
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
#10
almagro en serra zijn de 1e die winnen, maar moet je deze eigenlijk wel nemen voor waarschijnlijk maar 7 punten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
En 15 euro verdiend met Chela :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
das een mooie...wat denk je van nalbi?
Reply
#13
de wedstrijden zijn onderbroken! regen dus?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
ja, begint over ongeveer een half uurtje weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Zou Federer niet weer eens aan een weekje rust toe zijn?
Reply
#16
_Tampie Wrote:Zou Federer niet weer eens aan een weekje rust toe zijn?

Ik denk het wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Misschien toch maar voor Roddick gaan...?? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Federer kan volgende week ook wel een weekje rust krijgen.

Wat te doen met Blake/Berdych?
Reply
#19
federer heeft meer dan een maand rust gehad, die zal na dit toernooi nog wel een week rust pakken en dan is ie toch gewoon uitgerust voor de US Open?!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Genomico Wrote:Federer kan volgende week ook wel een weekje rust krijgen.

Wat te doen met Blake/Berdych?

lastig...en ljubicic heeft een mooie loting, maar hij moet wel de halve finale halen :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Ik heb toch maar Blake genomen. Anders ga ik mensen nemen als Vliegen en nog zo'n eentje... Blake is toch al wel zeker 15 pnt en dan al geen flater. En hij zou zomaar de finale kunnen halen. Bij het 1 miljoen dollar (die ik helaas al niet meer kan winnen) spel, heb ik voorlopig ook Blake in de finale staan, dus laat ik Blake maar gewoon nemen bij TM. Ljubicic zie ik verliezen van Gasquet/Malisse/Djokovic.
Reply
#22
blake-berdych is 50-50. blake is duurder maar heeft een makkelijkere loting. zeer lastig idd. Ljubo gaat ook de halve finale halen denk ik, maar voor alles minder dan de kwartfinale is ie echt veels te duur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Ljubicic past totaal niet in het budget. Aan de andere kant hoef ik er alleen Blake en Djokovic voor uit te laten.
Reply
#24
Wat te doen met Haas? Redelijk goede kans op 15 puntjes maar dan Nadal. Kan hij hem hebben?

En Gonzalez? Deze week nog steeds in vorm, en in staat Nalbandian te verslaan?
Reply
#25
weet niet of er nog wel gespeeld gaat worden voor 10 uur.

zit een beetje in m'n maag met de spelers die nu al door zijn. Serra en Almagro hebben weliswaar 7 punten maar daar blijven ze mijn inziens ook op staan. Dat lijkt me niet genoeg. Baghdatis had ik vorige week, die kan er in deze vorm ook zomaar af tegen Safin of Monfils. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Gonzo of Baghdatis gaat de halve finale halen als Nalbandian het niet haalt, dus die heb ik beide.

Als Ljubicic - Blake de halve finale is, dan heeft Ivan wel een hele mooi 4-0 HtH. Erg lastig dit allemaal :roll:

En Ivan staat al met 1 been in de kwart finale.
Reply
#27
Baghdatis er toch maar uitgehaald... Nu nog even kijken wie ik er nog meer uithaal om Ljubicic te plaatsen.
Reply
#28
haas en ljubo hebben met verdasco en rusedski nog wel aardig moeilijke 1e ronde partijen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Weet iemand wat van Djokovic. Als hij fit is, zie ik hem zo in de kwart en misschien wel halve finale komen, maar als hij dat niet is, dan kan hij ook zomaar de 1e ronde van Nieminen verliezen.
Reply
#30
centre court Wrote:haas en ljubo hebben met verdasco en rusedski nog wel aardig moeilijke 1e ronde partijen.

Rusedski :roll:
Reply


Forum Jump: