The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Chengdu / Shenzhen
#1
Hop!
Reply
#2
Bedankt o grote Mac!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Wat een crapshoot dit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
waarom scoort die yen hsun lu zo goed bij de bookmakers? Waarom is hij opeens zo populair?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Mayer vs Gojowczyk : lastig, beide in vorm. Echter heeft de laatste een jetlag van hier tot tokyo....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
(25-09-2017, 08:20 AM)rikbetert Wrote: Mayer vs Gojowczyk : lastig, beide in vorm. Echter heeft de laatste een jetlag van hier tot tokyo....

Hij speelt in Chengdu, niet in Tokio. Big Grin
Reply
#7
Zo team is klaar. Voordeel van die partijen in het verre oosten is dat je niet tot 21:55 hoeft te wachten om laatste standen in je schema te verwerken....
Het is echt een top team. Zondag hoop ik daarmee 940 punten te hebben verdiend. Of in het meest ongunstige geval 915.  Helaas is de praktijk meestal anders. Succes heren met jullie teams.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Goffin als monstertroef, rest niet zo boeiend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Jou super troef staat bij mij op een zwarte lijst. Grappig is dat de veel te dure a zverev in de gym subleague niet gekozen is, maar in totaal wel 119 maal. Zou handig zijn als bij de aantal maal gekozen pagina, ook het aantal deelnemers met een ingevuld team zou staan. Heb denk ik wel een sterk team. Tijd zal het leren.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Als alles gaat zoals in de plaatjes dan wordt ik weekwinnaar :-)
Hopen dat alle tennissers een beetje willen meewerken.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Hup opvuller Lajovic en kleine troef Sousa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Duurt lang voordat de 2de set begint bij Sousa, hij zal toch geen blessure hebben?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
Zou wel verklaren waarom ie van fucking Laaksonen gaat verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
bah op blessures valt niet te managen. jammer Sousa.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Pauper Sousa
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Sjonge, gelukkig Lajovic prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Zo'n week dat je op dinsdagochtend al weet dat het niets meer wordt. 

Struff Tomic Sousa Pff.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Wat verwacht je dan ook van Tomic?
Prima begin, muv Sousa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Sugita easy en Mayer eruit. Prima start. 

Die Gojo is on fire zeg, met jetlag en al.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Come on Lajovic, nog even doorzetten.

Verder gaat het prima, al is Gojo dan toch wel een gemis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Hop, dat is een lekkere.
Hij dankt me zo voor mijn trouw om hem weer te kiezen na het drama van vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
En overschatte Khachanov eruit. Dit kan nog leuk worden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Hup Jared! Partij van de week ongeveer voor mij. Grootste keuzestress over Edmund of Donaldson.
Kan een flink verschil maken in dat zwakke onderste deel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Hup Donaldson en Zhang
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Lorenzi eruit prima, maar wel een troostprijs als Donaldson niet wint.

Die Sousa joh. Had van Laaksonen, Copil en Zhang moeten winnen voor een SF.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Klasse heren. Nu Donskoy en Chardy nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
(27-09-2017, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: En overschatte Khachanov eruit. Dit kan nog leuk worden zo.

Wellicht dat je een klein beetje van je grote verlies van vorige week kan goedmaken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Heerlijk dit. Maar Goffin moet nog wel even winnen (en eigenlijk gewoon finale halen) om het niet allemaal alsnog in duigen te laten vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(27-09-2017, 01:44 PM)buurs Wrote:
(27-09-2017, 11:00 AM)Ad Wim Wrote: En overschatte Khachanov eruit. Dit kan nog leuk worden zo.

Wellicht dat je een klein beetje van je grote verlies van vorige week kan goedmaken.

Ik denk wel meer dan een klein beetje als ik zo naar jouw team kijk.
Jij bent de enige reden dat ik nog teams blijf maken. Dat ik Stille voorblijf is NID, maar de strijd met jou durf ik nog wel aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: