The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




It's a Goal (Seizoen 2)
#31
ai dat is wel minder, mijn spits heeft dr al weer 4 inliggen Big Grin
( en neem aan dat je harley bedoelt??)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
bocaloca Wrote:ai dat is wel minder, mijn spits heeft dr al weer 4 inliggen Big Grin
( en neem aan dat je harley bedoelt??)

Ja ik bedoel Harley, die heeft er ook al 4 inliggen.
Reply
#33
ik kreeg er maar 300.000 ofzo bij. Overigens koploper nu na 2 wedstrijden, 1-0 en 0-2 gewonnen...
Reply
#34
zo 3 miljoen geboden op mn LB
hopelijk vliegt ie dr vanavond gezellig uit Big Grin
krijgen ze dr een mooi strikje bij
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#35
Helaas voor het eerst in 16 wedstrijden niet gewonnen en dan meteen ook maar verloren met 1-0, volledig onterecht natuurlijk. Sad Ik sta nu op de 10e plaats, maar wat zegt dat na 2 wedstrijden?
Maar het goede nieuws is dat ik maar liefst 5 nieuwe spelers heb. Allemaal jonkies van 19, op de FREE TRANSFER, dus alleen een zakje geld en wat extra's, maar wel allemaal voor 5 jaar vastgelegd, dus dat betaalt zich wel terug.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#36
Gerben Zonderland Wrote:Helaas voor het eerst in 16 wedstrijden niet gewonnen en dan meteen ook maar verloren met 1-0, volledig onterecht natuurlijk. Sad Ik sta nu op de 10e plaats, maar wat zegt dat na 2 wedstrijden?
Maar het goede nieuws is dat ik maar liefst 5 nieuwe spelers heb. Allemaal jonkies van 19, op de FREE TRANSFER, dus alleen een zakje geld en wat extra's, maar wel allemaal voor 5 jaar vastgelegd, dus dat betaalt zich wel terug.

Bij mij weigerden ze alle 8 :roll:
Reply
#37
cruijff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Helaas voor het eerst in 16 wedstrijden niet gewonnen en dan meteen ook maar verloren met 1-0, volledig onterecht natuurlijk. Sad Ik sta nu op de 10e plaats, maar wat zegt dat na 2 wedstrijden?
Maar het goede nieuws is dat ik maar liefst 5 nieuwe spelers heb. Allemaal jonkies van 19, op de FREE TRANSFER, dus alleen een zakje geld en wat extra's, maar wel allemaal voor 5 jaar vastgelegd, dus dat betaalt zich wel terug.

Bij mij weigerden ze alle 8 :roll:

Ik had op 9 geboden en 5 gekregen, dus dat lijkt me heel aardig. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
Na gister 0-4 gewonnen te hebben win ik vandaag met 4-1. Morgen speel ik uit bij de enige andere ploeg zonder puntverlies. Bij mij hebben ook alle 8 jeugdspelers mijn bod ge-reject. #-o
Reply
#39
Had er op 3 geboden en ze alle 3 binnen gehaald. Net als Gerben voor 5 jaar vastgelegd en ze een contract met alle toeters en bellen aangeboden.

Heb de eerste 2 wedstrijden ook in winst kunnen omzetten. Een 2-0 thuis en een 0-3 uit.

Speel nu in divisie 56. teamnaam: Haastige Spoed.
Nog 55 divisies te gaan :roll:
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#40
Helaas mijn tweede wedstrijd verloren (1-0). Promotie zit er helaas niet in dit seizoen of ik moet wonderbaarlijk heel sterk gaan worden.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#41
zo er staan 10 boden uit, 5 youngsters, een nieuwe spits nogmaar, een 2 nieuwe midds dr bij en 2 nieuwe verdedigers

eens zien wat we dr van kunnen halen
komen ze dan heb ik een 5 sterren elftal (A)
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#42
Wisselende successen hier, gister 2-0 verloren en vandaag 1-0 gewonnen. Ik heb er inmiddels een 20-jarige spits bij die ik eerst maar een seizoen ga opleiden, eens kijken of ik nog wat free transfers kan realiseren..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#43
Vandaag met maar liefst 3-0 gewonnen en de toko zat tot aan de nok toe vol, dus de board begint alweer te zeuren dat er meer zitplaatsen moeten komen. Gestegen naar plaats 4 (Dre staat met 9 uit 3 nog steeds bovenaan), maar de kampioen van vorig jaar staat op 4 uit 3, dus die heeft een dipje...

Ik heb mijn laatste loan gepakt (2 miljoen) en daar mijn west-tribune voor op uitbreiden gezet, waardoor ik straks dan op 28.000 zitplaatsen kom. Tevens heb ik de beste lichten, het beste scoreboard, nog 300 toiletten en 2000 parkeerplaatsen bij laten bouwen. Als ik binnenkort es een speler verkoop wil ik ook de oostzijde nog laten uitbreiden, waardoor het totaal dan op 36.000 zitplaatsen komt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#44
1-1 gespeeld. Ik sta nu 2e.

Vannacht is het Nr1 - Nr3 en Nr2 - Nr5

En ik heb heel snel centen nodig om mijn stadion uit te breiden.
Reply
#45
3-1 gewonnen. 9 uit 3 Smile
Reply
#46
dit is echt ongelofelijk! 3 wedstrijden gespeeld en 3 rode kaarten! m'n agressie staat gewoon op normaal dus het zal wel botte pech zijn maar hierdoor sta ik nu wel gewoon onderaan pokkezooi
Reply
#47
Patrick Marin - Left-back

Age 27
Weight 61kg
Height 5' 5"
Position Left-back
Country England
Preferred foot Left
Condition 100%
Morale 10/10
Aggression 1/10
Squad number 19
Status Fit
Overall rating ****

Speed 100
Awareness 90
Stamina 40
Skill 40
Strength 20
Shooting 20
Passing 40
Tackling 70
Heading 20
Control 20

Club fee 2.1M
Wage per game 920
Contract 3 seasons
House No
Car No
Bonus No
Transfer status Transfer listed
Reply
#48
VAMOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
9 uit 3!
9 doelpunten gemaakt 1 tegen
en 8 goals van mijn spits SHAAAAAAAUNNN THOMAAAS!!!!!!!!
trouwens ook een nieuwe spits erbij maar die mag nog nie spelen van me Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Ook hier 9 uit 3 en een doelsaldo van 10-1!!! :lol:

Het gaat erg lekker, sta alleen aan kop, alleen vannacht speel ik tegen de kampioen van vorig seizoen die dus even veel punten als me had, maar op doelsaldo met de titel aan de haal ging.... Spannend dus!
Reply
#50
ik speel vannacht tegen de mede promovendi van vorig seizoen. Die op 11 punten 2e was geworden
Hij staat inmiddels derde op 4 punten achterstand, en de nummer twee staat ook al op 3 punten geparkeerd Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
bocaloca Wrote:ik speel vannacht tegen de mede promovendi van vorig seizoen. Die op 11 punten 2e was geworden
Hij staat inmiddels derde op 4 punten achterstand, en de nummer twee staat ook al op 3 punten geparkeerd Big Grin

Je speelt dus tegen Wattie Big Grin
Reply
#52
jaaah wattie dr prutser Big Grin
trouwens andere promovendi tonley, die jou wel bekend is, heeft welgeteld al 1 overwinning geboekt. En stuurde mij een berichtje waarom hij mijn elftal in het begin van het seizoen moest treffen Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
4 uit 3, misschien moet ik er toch iets meer tijd in steken.... :wink:
Reply
#54
Ik krijg een loodzwaar seizoen denk ik, vannacht een kansloze 3-0 nederlaag geleden, sta nu 13de....
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#55
1-0 overwinning brengt me op 6pnt. Nu moet ik tegen de nr. 1 en 2 spelen die verre weg de sterkste uit de divisie zijn.

Verder een IM gekocht en ik had gewoon 7 x een bod op een 34 jarige verdediger die met pensioen wilt gaan.

@ Kezmania...Patrick Marin - Left-back is dat een oud speler van mij?
Reply
#56
Antidote Wrote:1-0 overwinning brengt me op 6pnt. Nu moet ik tegen de nr. 1 en 2 spelen die verre weg de sterkste uit de divisie zijn.

Verder een IM gekocht en ik had gewoon 7 x een bod op een 34 jarige verdediger die met pensioen wilt gaan.

@ Kezmania...Patrick Marin - Left-back is dat een oud speler van mij?


Klopt!
Reply
#57
bocaloca Wrote:jaaah wattie dr prutser Big Grin
trouwens andere promovendi tonley, die jou wel bekend is, heeft welgeteld al 1 overwinning geboekt. En stuurde mij een berichtje waarom hij mijn elftal in het begin van het seizoen moest treffen Tongue

Die goeie ouwe tonley kom ik volgend seizoen wel weer tegen :8:
Reply
#58
yeah 0-2 gewonnen 12 uit4 Smile
Reply
#59
joepie 10 uit 4
begrijp nog steeds niet hoe ik gelijk kan spelen tegen zulke ruk teams :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#60
bocaloca Wrote:joepie 10 uit 4
begrijp nog steeds niet hoe ik gelijk kan spelen tegen zulke ruk teams :S


Welkom bij de groep :8:


Ik heb weer gewonnen, vannacht weer winnen en ik ben manager van de week
Reply


Forum Jump: