The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
(hehe) thnx
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Lib Wrote:veel verliezen de eerste keer, zeker in vergelijking met de tweede aanval...

de 1e keer zal de held die verdedigingsupgrades gehad hebben, de 2e keer zal hij daar nog niet aan toe zijn gekomen
Reply
Ik heb nu 3 oases geannexeerd, 2 van mezelf, 1 graan en 1 graan/hout. De steenoase heb ik aan mijn buurman overgedaan. In tegenstelling tot mijn eerdere ervaringen blijken ze nu wel een aardige productie te hebben, afgezien van de bonus die je krijgt. Je moet de grondstoffen wel gaan halen dmv aanvallen. Je kan er dus geen permanente verdediging neerzetten, maar dat is ook niet zo nodig. Als je 1 oase hebt moet die drie keer aangevallen worden om veroverd te worden, dus je hebt nog wel tijd om verdediging te regelen. Alleen jammer dat die graanoase vooral ijzer en graan oplevert en weinig hout en steen, terwijl ik daar juist behoefte aan heb. Ik kom nu om in het graan en in mindere mate ijzer.

Laatste aanval bijvoorbeeld:

Subject: Greyfriars School attacks
sent: on 02.10.06 at 18:35:08 o'clock
Attacker Billy Bunter from the village Greyfriars School

Troops 67 0 0 0 0 13 0 0 0 0
Casualties 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Bounty 27 793 1965 2275
May The Schwartz Be With You
Reply
ook voor s4 heb ik een tool gemaakt...stukje beter als op s2 aangezien deze bijna automatisch geupdate wordt.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://80.126.241.96/s4/index.php">http://80.126.241.96/s4/index.php</a><!-- m --> kun je het bereiken.

login: RSD
wachtwoord: winner! (dus met het uitroepteken op t eind)

- Alliantie dichtbij jou: Kies een alliantie. voer je coordinaten en het aantal vakjes dat je van je af wilt kijken. Hij geeft dan een lijst welke dorpen van een alliantie dichtbij jouw ingevoerde coordinaten liggen. Erg handig tijdens oorlogen.
- Groei ve speler: Hiermee kun je de groei van een speler bekijken gedurende het spel. Ook staan hier de allianties waar een speler in heeft gezeten. Handig dus voor de recruiter om te kijken of de speler groeit en of hij een ally hopper is.
- Groei ve alliantie: Leuk overzichtje waarmee je kan zien hoeveel de spelers uit een alliantie de afgelopen dagen gegroeid zijn. Ook leuk om te kjiken bij onze eigen alliantie en onze groei te waarborgen.
- Inactief in je buurt: doet het nog niet...ben hard bezig deze werkende te krijgen maar wat de bedoeling is dat hij kijkt naar welke spelers binnen een x aantal vakjes niet gegroeid zijn de afgelopen dagen.
- travian map: Hiermee kun je een map maken van de travian wereld. Je kunt ook een alliantie kiezen die je rood gekleurd wilt zien. Ik probeer m nog te verbeteren dat je de dorpsnaam ergens te zien krijgt als je met je muis over een puntje gaat maar mijn javascript skills gaan niet erg ver.

De data gaat helaas maar 3 dagen terug omdat ik toen begonnen ben.
Reply
ik wil niet heel flauw zijn, maar de meeste info kun je ook al vinden op

<!-- m --><a class="postlink" href="http://travian.seroconsult.nl/">http://travian.seroconsult.nl/</a><!-- m -->
Reply
Zo eindelijk die klootzak terug gepakt die me al een week loopt te farmen. heb elke dag aantal imps gemaakt en bij de buurman geparkeerd. hij dacht dus dat ik niks had. tot dat ie er 110 op ze dak kreeg plus een imp leider met 1695 aanvals punten


Aanvaller marcel06 uit dorp 1. Rapala

Eenheden 0 0 110 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 38 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 998 1929 25 648


Verdediger Grumble uit dorp [ 01 ] Blons

Eenheden 42 0 72 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 42 0 72 0 0 0 0 0 0 0
Dorpen

Martinair ( -35 | 29 )
Transavia ( -30 | 28 )
KLM/Airfrance (-34 | 29 )
Northwest Airlines ( ?? | ?? )
Reply
nice! Hakkuh
Reply
=D> netjes!! Ik dacht al: waarom groei je niet :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ik word zo onderhand helemaal gek van die nieco... :letitallout: :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Ach, ik krijg elke keer een slet op bezoek..... en net als ik niet online ben....

Dat ik genaaid wordt, ala, maar nu voel ik er geen reet van, en da's dan weer zonde... :wink:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Jansoe Wrote:Ik word zo onderhand helemaal gek van die nieco... :letitallout: :letitallout:

hij val nu mij aan,

Brugge Overval tegen 1. Rapala

Eenheden ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
Aankomst in 1:06:57 Std. om 14:00:00 uur

Maar ik weet wel hoe dat komt :wink:

Aanvaller marcel06 uit dorp 1. Rapala

Eenheden 0 0 78 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 245 571 2647 387

Verdediger nieco uit dorp Brugge

Eenheden 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 13 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Dorpen

Martinair ( -35 | 29 )
Transavia ( -30 | 28 )
KLM/Airfrance (-34 | 29 )
Northwest Airlines ( ?? | ?? )
Reply
Bij mij heeft hij van alles al zo ongeveer 12k meegenomen :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Mijn troepen zijn onderweg, zal af en toe nog een kijkje nemen of je niet wordt aangevallen!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Nog weer over de geannexeerde oases. Ik kan heen en weer blijven rennen, de bron is onuitputtelijk. Per keer 2000 tot 4000 graan, andere grondstoffen wisselen sterk, er is geen peil op te trekken, maar de opbrengst is wel veel minder.
May The Schwartz Be With You
Reply
weet je zeker dat je de grondstoffen niet haalt uit het dorp waarmee je de oase geannexeerd hebt?
Reply
Dat is een punt, ik het zal eens nagaan. Maar een feit blijft dat mijn graanvoorraden heel snel stijgen, veel sneller dan de andere grondstoffen.
May The Schwartz Be With You
Reply
volgens mij heb ik namelijk eens gelezen dat als je een oase aanvalt je een deel van de grondstoffen raid uit het dorp dat de oase geannexeerd heeft. lijkt me dus logisch dat dat ook bij jezelf zo is..
Reply
Een eerste test duidt er op dat je gelijk hebt, de troepen komen overigens uit het dorp dat de oase geanexeerd heeft, dus ze komen weer terug. Dat kan meteen ook die wisselende opbrensten verklaren. Ik vond het ook al zo vreemd dat het kon. Niettemin heb ik het idee dat mijn graan veel sneller groeit dan de rest en sneller dan mijn productie.
May The Schwartz Be With You
Reply
Tweede test idem, wel een goede grap. Ik zit mezelf te beroven. Ik zal eens wat langer wachten met de volgende aanval.
May The Schwartz Be With You
Reply
Hier http://hilfe.travian.de/sub/spiel/oasen.html staat er iets over. Ik begrijp er uit dat je 10% van de grondstoffen van de eigenaar van de oase steelt. Dit zou in 10 minuten weer aangevuld moeten worden. Dat laatste heb ik nog niet geconstateerd. Of zou dat alleen zijn als je door een ander aangevallen wordt? Kan ik wel eens uitproberen met mijn buurman als ik een keer zin heb. Dan is het snelle groeien van mijn graanvoorraden zeker toch door de gewone productie. Dan stop ik maar met aanvallen, scheelt een hoop werk.

Aanvulling: Ik heb mijn buurman toch maar even laten aanvallen, hij nam wat minder dan 10% mee, maar dat zal wel met het aantal mannetjes te maken hebben. Een aanzuivering binnen 10 minuten heb ik ook nu niet geconstateerd. Dat zou ook wel raar zijn overigens. Op die manier zou je je productie aardig kunnen opkrikken.
May The Schwartz Be With You
Reply
Ik snap het hele gebeuren rondom helden niet geheel. Heb al diverse topics op de fora doorgespit maar kom er niet geheel uit:

Door het doden van mennekes stijgt de held in ervaring en na 100% stijging stijgt hij een level en kan hij dus meer mennekes doden. Right?
Waarom zou je een held dan upgraden naar hogere levels, wat is daar dan het voordeel van?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Na 100% stijgt hij idd een lvl en krijg je 5 "punten" die je weer kunt verdelen over de div. disciplines...

Dus het upgraden van een held gaat automatisch, en je held (of de soort waarvan je held is) wordt dus sterker....

Of bedoel je het upgraden van het Heldenhof?
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Precies, het upgraden van het heldenhof, wat is daar het voordeel van?
Automatisch upgraden van je held weet ik, net niveau 1 gehaald Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als je Heldenhof op lvl 10,15,20 staat kan je met je held binnen je 7x7 scherm oases innemen.. die geven je extra % productie op je grondstoffen...

zie 2 pagina's terug het verhaal van Berend...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
En je kan op bepaalde lvls extra helden maken! Toch?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Je kan maar 1 held actief hebben.... Je kan er wel meerdere (3?) trainen en dan, als je held dood gaat, een andere actief maken..
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Ow, ik dacht namelijk dat je 3 helden rond kon laten lopen. Maar kan zijn dat ik dat gewoon heb verzonnen...
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Onderwerp: Brugge viel Appel aan
Verzonden: op 06.10.06 om 16:25:53 uur


Aanvaller nieco uit dorp Brugge

Eenheden 139 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 139 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Opbrengst 0 0 0 0


Verdediger Jansoe uit dorp Appel

Eenheden 0 41 9 5 22 0 0 0 0 0 2
Verliezen 0 11 2 1 6 0 0 0 0 0 1


Verdediger Versterking

Eenheden 10 23 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Verliezen 3 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Verdediger Versterking

Eenheden 81 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen 22 0 0 0 0 0 0 0 0 0

En de verdedigers:

5. Jansoe 328 1 268

:8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
=D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Heren,
Ik ben mijn resi omhoog aan het schoppen (l7 inmiddels), zijn er nog plannen om op S4 te gaan clusteren of is dat op dit moment nog vrije invulling? Xenopussie zit met een dubbel dorp het dichtst bij mij en verder kan ik niet echt clusters ontdekken zo op het eerste oog...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: