The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
Residentie staat nu op lvl 4, met 5 en 6 in de steigers.. Ik wilde eerst rustig mijn grondstoffen opwaarderen, maar dit vond ik een buitenkansje :wink:

Oh ja ik ben Rotjong Icon_twisted :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
jongens geweldig. wat die opmerking van mij niet heeft losgemaakt op dat RSD forum. Die gosers zijn echt zielig. Ik blijf niet lang meer in die ally zitten ik erger me dood. Dus ik voel er wel voor om een eigen ally te starten en idd te clusteren bij die graandorpjes van t00l en zo.
Live! And die another day
Reply
Voyou Wrote:Residentie staat nu op lvl 4, met 5 en 6 in de steigers.. Ik wilde eerst rustig mijn grondstoffen opwaarderen, maar dit vond ik een buitenkansje :wink:

Oh ja ik ben Rotjong Icon_twisted :wink:

ooww, ben jij rotjong! Mijn residentie staat btw lvl 8, over een uurtje gaat die naar lvl 9. Maar heb nog wel wat over :wink:

Libosan Transport naar
Aankomst 3:35:08 Uur om 19:04 uur
Grondstoffen 0 | 400 | 340 | 300

alleen even geen hout beschikbaar!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
nroj Wrote:jongens geweldig. wat die opmerking van mij niet heeft losgemaakt op dat RSD forum. Die gosers zijn echt zielig. Ik blijf niet lang meer in die ally zitten ik erger me dood. Dus ik voel er wel voor om een eigen ally te starten en idd te clusteren bij die graandorpjes van t00l en zo.

Ik blijf nog even zitten voor de veiligheid, anders word ik meteen leeg geroofd! Maar ik wil ook weg!!!
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Ja ik blijf ook niet lang meer in RSD denk ik..

Dank je Lib, jij mag die 15-cropper ook wel pakken als je wilt, je bent wat verder dan ik, als een SD-er hem maar pakt. Het gaat mij erom dat die swart even leert dat je niet zulke domme dingen in je profiel moet zetten, dat is een uitdaging natuurlijk!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
idd, die is ook niet een van de slimste. Het is erdoor omdat de andere kandidaat is uitgevallen hebben ze een leider. Nou no support from my side. Ze zoeken het maar lekker uit. En voyou je hebt gelijk zolang we nog geen oplossing hebben blijven we lekker zitten.
Live! And die another day
Reply
nroj Wrote:jongens geweldig. wat die opmerking van mij niet heeft losgemaakt op dat RSD forum. Die gosers zijn echt zielig. Ik blijf niet lang meer in die ally zitten ik erger me dood. Dus ik voel er wel voor om een eigen ally te starten en idd te clusteren bij die graandorpjes van t00l en zo.
even 'direct' maar duidelijk:

- ik vind het allemaal prima als jullie bij ons (adder, uniek, derbomber, visio) komen clusteren, zolang "onze" beoogde valleien maar beschikbaar blijven :p
- ik blijf zitten waar ik zit (dominion dus). een alliantie van 10-20 man, waarvan de helft niet echt actief is heeft in mijn ogen geen toekomst. Daarbij ben je dan veel te snel doelwit van grotere allianties.
- voor mij geen k74 achtige dingen hiero, in de zin van sitterschema's etc die het hele cluster aan elkaar koppelen
Reply
Valt de boel uit elkaar? Wat leuk, kan ik zonder gezeur op zoek naar een betere alliantie. :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Voyou Wrote:Ja ik blijf ook niet lang meer in RSD denk ik..

Dank je Lib, jij mag die 15-cropper ook wel pakken als je wilt, je bent wat verder dan ik, als een SD-er hem maar pakt. Het gaat mij erom dat die swart even leert dat je niet zulke domme dingen in je profiel moet zetten, dat is een uitdaging natuurlijk!

van de andere kant kan het maar wel vast duidelijk zijn...
Verlaten Vallei (127|-106) en Verlaten Vallei (125|-105) zijn bijvoorbeeld door mij geclaimd. Waarom 2? omdat ik er 2 wil hebben :p
Egoistisch? Yep, maar daar heb ik dikke *censuur* aan.
Reply
[stuurt nu zijn kolo's op pad.... ]
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Maakt me niks uit wie er op mijn valleien dorpjes sticht, ze gaan plat Hakkuh
Reply
Saar, ik zou pimms (a-betje) z'n dorpje ff checken

Quote:Onderwerp: 1-0 SPARTA scoutte A - is van Aapje
Verzonden: op 13.10.06 om 15:54:34 uur

Aanvaller Bazz uit dorp 1-0 SPARTA
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten]
Eenheden 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Grondstoffen 4589 5000 4236 2300

Verdediger A-betje uit dorp A - is van Aapje
[Legionair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Reply
T00L Wrote:
Voyou Wrote:Ja ik blijf ook niet lang meer in RSD denk ik..

Dank je Lib, jij mag die 15-cropper ook wel pakken als je wilt, je bent wat verder dan ik, als een SD-er hem maar pakt. Het gaat mij erom dat die swart even leert dat je niet zulke domme dingen in je profiel moet zetten, dat is een uitdaging natuurlijk!

van de andere kant kan het maar wel vast duidelijk zijn...
Verlaten Vallei (127|-106) en Verlaten Vallei (125|-105) zijn bijvoorbeeld door mij geclaimd. Waarom 2? omdat ik er 2 wil hebben :p
Egoistisch? Yep, maar daar heb ik dikke *censuur* aan.

Ja jij claimt ze op het forum en niet voor het oog van de hele Travian-wereld, dat is wat anders. Ik wil die swart daarop afrekenen. Of het me gaat lukken is trouwens nog maar de vraag, anders pik ik één van de door jouw geclaimde veldjes in :wink:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
T00L Wrote:Saar, ik zou pimms (a-betje) z'n dorpje ff checken

Quote:Onderwerp: 1-0 SPARTA scoutte A - is van Aapje
Verzonden: op 13.10.06 om 15:54:34 uur

Aanvaller Bazz uit dorp 1-0 SPARTA
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten]
Eenheden 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Grondstoffen 4589 5000 4236 2300

Verdediger A-betje uit dorp A - is van Aapje
[Legionair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist]
Eenheden 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

is die van P. ? ikke geen toegang daartoe...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Quote:Plonzz heeft de alliantie verlaten. 13.10.06 16:22
marcel06 heeft de alliantie verlaten. 13.10.06 14:32
SNWBRDR heeft de alliantie verlaten. 13.10.06 12:12

=D> =D> Zo dat gaat goed, Saar waarom heb je Plonzz weggejaagd? :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
ikke ?? gade je geen reet aan ! :8:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Voyou Wrote:Ja jij claimt ze op het forum en niet voor het oog van de hele Travian-wereld, dat is wat anders. Ik wil die swart daarop afrekenen. Of het me gaat lukken is trouwens nog maar de vraag, anders pik ik één van de door jouw geclaimde veldjes in :wink:

zodra ik 1 van de 2 bezet heb, wordt de andere in m'n profiel vermeld als zijnde gereserveerd. ook als jij er 1 bezet, kun je cata's verwachten :p

@Saar: volgens z'n igm aan mij, van een tijdje terug, wel... alleen is ie niet al te actief meer, aan z'n pakhuis en silo te zien Wink
Reply
Tja, die gozer speelt volgens mij ook op alle servers tegelijk.... verslaafde is het...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Hehe, gaat goed bij RSD! Nu alleen wij nog allemaal tegelijk wegwezen :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
loool wat een feest zeg! behoorlijk spijt dat ik al die tijd heb gestoken om ervoor te zorgen dat we op een nette manier weggingen.
Reply
Zit toch al te ver van ze weg om ook maar enige steun te ontvangen.
Dus wacht het spelletje een beetje af en kom wel de richting van de bekenden op.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Euhhm, volgens mij ben ik daar van het forum afgekicked?? :letitallout:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://s4.travian.nl/allianz.php?aid=1693">http://s4.travian.nl/allianz.php?aid=1693</a><!-- m -->

Haha, SD strikes again, opnieuw Reservoir Dogs maar nu zonder SD!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
:lol: zullen we dat ons nieuwe doel maken? ala den basti zoveel mogelijk allianties uit elkaar proberen te trekken!
Reply
Mac Wrote::lol: zullen we dat ons nieuwe doel maken? ala den basti zoveel mogelijk allianties uit elkaar proberen te trekken!

:lol: :lol: Lijkt me een goed idee, ik ben nu bezig richting AMICI te gaan, eens kijken of we een beetje wat geheimen hier op dit forum kunnen uitwisselen :razz:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Ik kan ook niet meer op RSD forum
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Waar gaan we heen trekken? Ben dichtbij dorp2 namelijk en kan dat aaneen bouwen of samenvoegen met een cluster... Ik ben wel voor Team Grandioos achtige praktijken daar...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
grappig, opgeruimt staat netjes
Live! And die another day
Reply
Ik trek richting t00l en tweede dorpje van jansoe etc.
Zie wel wat het dan wordt :wink:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Aanvaller JAZZ uit dorp 02 MAZZ Murderer
[Legionair] [Praetoriaan] [Imperiaan] [Equites Legati] [Equites Imperatoris] [Equites Caesaris] [Ram] [Vuurkatapult] [Senator] [Kolonist] [Held]
Eenheden 0 0 50 0 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Opbrengst 863 734 863 40

en dat al 3x vandaag...heerlijk sommige farmpjes
Reply


Forum Jump: