The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TRAVIAN 4
Super! Kolos zijn onderweg...is effe lopen, maar dan heb je ook wat.
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
lees net op een engelse faq dat je in je hoofdstad geen grote barakken of stallen kan bouwen.. oftewel, aanvalsleger gaat uit een ander dorp komen Wink
Reply
02 MAZZ Murderer Nieuw dorp stichten (33|-81)
Eenheden 3 Siedler
Aankomst
in 0:15:34 Uur om 09:27:13 uur

numero 3!
Reply
numero uno:

In training Duur Klaar
1 Kolonisten 1:42:13 11:26 Uur
De volgende eenheid is klaar over 1:42:13

volgende kolo gaat vanavond gebouwd worden, de 3e morgenavond.
Reply
Bij wie mag ik wat imps stallen???
Make tea, not war
Reply
Graan is bij mij op onderhoudsniveau (groei+legers) dus efkes niet, sorry...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik kan je eventueel dagelijks voorzien in wat graan???? Zijn ook niet zoveel imps....stuk of 50 totaal
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:Zijn ook niet zoveel imps....stuk of 50 totaal

:eeeek: man ik loop nog met 20 legio's te kloten Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Voyou Wrote:Als ik snel genoeg ben komt er waarschijnlijk nog meer gedonder binnen de RSD-alliantie. Dit staat namelijk in het profiel van swart:

profiel swart Wrote:(97|-48 ) is gereserveerd. Iedereen die hier vestigd zal dwingend weggestuurd worden! bespaar je kolonisten! je bent gewaarschuwd.

Is een 15-cropper, ik ben nu als een gek mijn residentie aan het uppen, iemand nog grondstoffen voor me? :lol: :lol:

Zo het is me gelukt:

Quote:Rotjong 2 (97 | -48 )

Eens kijken hoe lang het duurt voor ik aangevallen word of wat boze IGM's krijg :Big Grin
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:Als ik snel genoeg ben komt er waarschijnlijk nog meer gedonder binnen de RSD-alliantie. Dit staat namelijk in het profiel van swart:

profiel swart Wrote:(97|-48 ) is gereserveerd. Iedereen die hier vestigd zal dwingend weggestuurd worden! bespaar je kolonisten! je bent gewaarschuwd.

Is een 15-cropper, ik ben nu als een gek mijn residentie aan het uppen, iemand nog grondstoffen voor me? :lol: :lol:

Zo het is me gelukt:

Quote:Rotjong 2 (97 | -48 )

Eens kijken hoe lang het duurt voor ik aangevallen word of wat boze IGM's krijg :Big Grin

topie
Live! And die another day
Reply
:lol: mijn kolo's zijn ook onderweg naar een graandorp! Icon_twisted
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Super heren!!!
Waar lib? Goed om te clusteren lijkt me!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
120|-116 vlakbij jansoe, derbomber, tool!

Die hebben allemaal graandorpen hier :lol:
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
ik heb nog geen graandorp Wink
Reply
:oops: zag je naam staan, en was er eigenlijk vanuit gegaan dat dat een graandorp was! Wat doe je dan daar in the middle of nowhere?
Life's too short for dancing with fat chicks
Reply
Heb daar een 9 graandorpje.. dus geen echt graandorp Wink
echter, er liggen daar wel heel wat 15 graandorpen, waarvan ik er dus 2 ga bemachtigen.
Ik moet alleen binnen de komende 24 uur beslissen of m'n volgende dorp 4-4-4-6 wordt, of 1-1-1-15.

M'n huidige hoofddorp gaat nog wat legertjes bouwen en daarna alleen maar feesten, om de CP's voor de volgende dorpen te verzamelen
Reply
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:Als ik snel genoeg ben komt er waarschijnlijk nog meer gedonder binnen de RSD-alliantie. Dit staat namelijk in het profiel van swart:

profiel swart Wrote:(97|-48 ) is gereserveerd. Iedereen die hier vestigd zal dwingend weggestuurd worden! bespaar je kolonisten! je bent gewaarschuwd.

Is een 15-cropper, ik ben nu als een gek mijn residentie aan het uppen, iemand nog grondstoffen voor me? :lol: :lol:

Zo het is me gelukt:

Quote:Rotjong 2 (97 | -48 )

Eens kijken hoe lang het duurt voor ik aangevallen word of wat boze IGM's krijg :Big Grin

:eeeek: :eeeek: En mijn dorp is door cata's alweer vernietigd door onze voormalige alliantiegenoten, jezus ik lijk wel een noob :cry: :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:
Voyou Wrote:Als ik snel genoeg ben komt er waarschijnlijk nog meer gedonder binnen de RSD-alliantie. Dit staat namelijk in het profiel van swart:

profiel swart Wrote:(97|-48 ) is gereserveerd. Iedereen die hier vestigd zal dwingend weggestuurd worden! bespaar je kolonisten! je bent gewaarschuwd.

Is een 15-cropper, ik ben nu als een gek mijn residentie aan het uppen, iemand nog grondstoffen voor me? :lol: :lol:

Zo het is me gelukt:

Quote:Rotjong 2 (97 | -48 )

Eens kijken hoe lang het duurt voor ik aangevallen word of wat boze IGM's krijg :Big Grin

:eeeek: :eeeek: En mijn dorp is door cata's alweer vernietigd door onze voormalige alliantiegenoten, jezus ik lijk wel een noob :cry: :cry:

Rotjong!
Zo die arme belgjes te plagen...
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Eerder toetreden en om hulp vragen Voyou! Wink
Welkom bij RanD!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Auw... Benny Neyman is dood Sad

Quote:Onderwerp: Boze Chucky viel 01 aan
Verzonden: op 20.10.06 om 05:19:36 uur

Aanvaller Sabaroth uit dorp Boze Chucky
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 66 0 74 0 52 61 0 0 0 0 1
Verliezen 9 0 10 0 7 8 0 0 0 0 0
Opbrengst 2602 6817 3886 2505

Verdediger T00L uit dorp 01
[Knuppelvechter] [Speervechter] [Bijlvechter] [Verkenner] [Paladijn] [Germaanse Ridder] [Ram] [Katapult] [Leider] [Kolonisten] [Held]
Eenheden 72 80 0 16 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen 72 80 0 16 0 0 0 0 0 0 1

kosten voor reviven van een clubje lvl 3:
Quote:1500|1200|700|700| 2:00:00
Maar dat doen we dus even niet. Vanaf morgen loopt m'n nieuwe held, Ridder Harrie de Hengst, rond door het travianlandschap. (suggesties voor andere naam zijn welkom)
Reply
Mr. Ed !
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
Dat valt mee... Mijn Blackadder is gisteren ontsnapt aan de dood... Die is nu aan regeneren. Stekker in de accu en een van de legio's maar fietsen en fietsen en fietsen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Quote:Je dorpen hebben 8171 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten of te veroveren heb je 8000 punten nodig.

om 18.17 komen de goodies voor kolo 3 aan, dus vanavond heb ik m'n eerste 15 graan dorp op deze server... dan de 9 graan als een gek gaan maxxen, wat wel moet lukken met de bergen farmpjes eromheen die vanaf vandaag uit de noobie tijd gaan
Reply
Marshall Wrote:Eerder toetreden en om hulp vragen Voyou! Wink
Welkom bij RanD!

Dank je, ik kreeg maar geen reactie van AMICIII :roll: dus dan maar bij mijn SD-amici toetreden :razz:

En ach, nu heb ik weer een slot vrij in mijn resi, eens kijken wie ik nu weer ga plagen, ik merk dat ik deze server niet echt serieus aan het spelen ben..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Wat is aan te raden, een heldenhof bouwen in beide dorpen of het heldenhof in dorp 1 uitbouwen?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
als je em in beide dorpen hebt, dan kun je je held verplaatsen. niet alleen als versterking dus, maar dan kun je hem echt vanuit het 2e dorp aan laten vallen.

uitbouwen heldenhof wordt verder pas interessant als je productie redelijk max is (uitbreiding is duuuuur) en je leuke oases in de buurt hebt.
Reply
Okay... En meerdere heldenhoven geeft je niet de mogelijkheid meerdere helden actief rond te laten hobbelen toch? Dus dan maakt het niet uit wat dat betreft...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ik zou maar eens beginnen met 1 heldenhof uit te bouwen naar niveau 10 in een dorp met een behoorlijke productie en aantrekkelijke oases in de buurt, een dubbele zoals graan/hout bijvoorbeeld. Niveau 10 is nog wel redelijk vlot te doen, niveau 15 kost al heel veel. Niveau 20 is vrijwel onbetaalbaar, daar moet je al 2 pakhuizen voor hebben. Kan alleen als je meerdere dorpen met een hoge productie hebt. Houd er ook rekening mee dat je heel wat mannetjes kwijt bent voor je een oase veroverd hebt. Ik gebruik daarvoor clubswingers, die zijn het goedkoopst, toch al gauw zo'n 400. Als je een held wilt verplaatsen naar een ver afgelegen dorp kan je overwegen om hem eerst te laten doodgaan en hem in het andere dorp weer tot leven te wekken. Kost relatief niet zo veel, en spaart je een hoop tijd. Dan moet je natuurlijk wel een heldenhof in het andere dorp hebben.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik zou maar eens beginnen met 1 heldenhof uit te bouwen naar niveau 10 in een dorp met een behoorlijke productie en aantrekkelijke oases in de buurt, een dubbele zoals graan/hout bijvoorbeeld. Niveau 10 is nog wel redelijk vlot te doen, niveau 15 kost al heel veel. Niveau 20 is vrijwel onbetaalbaar, daar moet je al 2 pakhuizen voor hebben. Kan alleen als je meerdere dorpen met een hoge productie hebt. Houd er ook rekening mee dat je heel wat mannetjes kwijt bent voor je een oase veroverd hebt. Ik gebruik daarvoor clubswingers, die zijn het goedkoopst, toch al gauw zo'n 400. Als je een held wilt verplaatsen naar een ver afgelegen dorp kan je overwegen om hem eerst te laten doodgaan en hem in het andere dorp weer tot leven te wekken. Kost relatief niet zo veel, en spaart je een hoop tijd. Dan moet je natuurlijk wel een heldenhof in het andere dorp hebben.

Dan moet je dus nog steeds een 2e heldenhof bouwen.
Held dood laten gaan om em ergens anders op te bouwen lijkt me alleen interessant als je dorp of 487 uur van je hoofddorp vandaan zit, of je hem echt met spoed nodig hebt ivm aanvallen tegen je. Anders is het gewoon pure kapitaalvernietiging
Reply
Je kan volstaan met een heldenhof level 1 in je andere dorp. Ik heb een paar keer mijn hero dood laten gaan omdat ik geen zin had hem 24 uur te laten lopen naar een ander dorp. Ik had hem toen overigens wel nodig om daar een nieuwe oase te veroveren. Het laten herleven kostte toen iets van 500 a 1000 van elk, en duurde iets van een half uur, dat was relatief niet veel. Ook omdat ik een hero van een andere soort wilde, heb ik hem een keer bewust dood laten gaan. Ik geloof dat als je held op een hoger level is, hij duurder is om te laten herleven, en dat het ook langer duurt, maar dat weet ik niet meer precies meer.
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: