The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined variable $can_link - Line: 6 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forummer van de Week (21-30)
#7
Esklem
[Image: ekslem.jpg]
[Image: ekslem2.jpg]

Naam?
Ekslem

Leeftijd?
25 lentes jong

Woonplaats?
Oisterwijk, beter bekend als de parel van Brabant.

Beroep/opleiding?
Afgelopen december ben ik na een 6,5 jarige studie afgestudeerd aan de UvT (Bedrijfseconomie met als accentprogramma Services & Retail Marketing). Die uitloop van 2,5 jaar heeft vooral te maken met het welbekende genieten van het studentenleven en de 30 uur die ik gemiddeld per week werkte naast mijn studie (taxi). Waren deze verzachtende omstandigheden er niet geweest, had ik me moeten schamen als ik niet binnen 4,5 jaar afgestudeerd was! Op het moment ben ik werkzaam bij een financial consultant in Den Bosch. Naast een stukje consultancy (vooral gericht op market data), organiseert dit bedrijf ook beurzen voor de financiële sector en is het verwantwoordelijk voor een administratief market data software pakket. Eigenlijk drie verschillende takken van sport dus. Bij dit bedrijf heb ik een trainee contract dat half december afloopt. Van dat trainee gebeuren komt eigenlijk weinig terecht. Ik houd me namelijk vooral bezig met de marketingactiviteiten van het bedrijf. Dit vind ik ook het leukste om te doen en het bevalt me goed. Van de andere kant schijnt het ook goed te bevallen, want ik kan binnenkort een aanbieding voor een vast contract in een marketingfunctie verwachten.

Verliefd/verloofd/getrouwd?
Al vanaf ongeveer mijn 12e verliefd. De laatste +/- 3 jaar op dezelfde. Een lot uit de loterij, maar aangezien de trekking nog niet is geweest, weet ik niet of het de winnende is!

Favoriete voetbalclub?
PSV

Favoriete voetballer(s)?
Ik vind het geweldig om te zien hoe zo’n ouwe rot als Cocu een hele wedstrijd kan regisseren. Dirk Kuijt vind ik een voorbeeld voor iedere voetballer, wat een mentaliteit. Verder kijk ik graag naar technisch begaafde spelers die geniale dingen met een bal kunnen (zoals een v Galen). Hier kan ik mezelf het beste mee identificeren, omdat ik het ook van mijn techniek moet hebben. Als laatste speler wil ik Koné noemen. Ik denk dat hij een hele grote gaat worden.

Favoriete voetballer(s) internationaal?
Waarschijnlijk een afgezaagd antwoord, maar Ronaldinho vind ik echt een genot om naar te kijken. Wat die gast allemaal uitvreet op het veld, in één woord geweldig. Verder vind ik Ruud om zijn gretigheid (en mijn PSV bril), Lampard (zo allround), Robben (mits fit), Sjev, Henry en Bergkamp pracht spelers. Sinds van der Vaart bij HSV voetbalt, heb ik ook wel een zwak voor hem. Hij bloeit weer helemaal op en het Nederlands elftal gaat nog veel plezier aan hem beleven!

Favoriete trainer?
Moeilijk. Hoewel ik Mourinho een verschrikkelijke frikandel vind, zorgt hij altijd voor leven in de brouwerij met zijn achterlijke acties. Dat vind ik dan wel weer mooi. Voetbaltechnisch (-tactisch) gezien kies ik voor Hiddink (mede door de PSV bril waarschijnlijk). Hiddink is imo echt een koning in het neerzetten van een team.

Mooiste stadion?
Hier kan ik alleen oordelen over de stadions waar ik zelf geweest ben. Het San Siro was een hele happening en de sfeer was er geweldig. Hetzelfde kan ik zeggen over het ‘Theatre of Dreams’ in Manchester. Verder hoop ik zaterdag kaarten te scoren voor S04 - PSV. De Arena auf Schalke moet ook geweldig zijn. Het mooiste stadion in NL is voor mij de Kuip (al eerder op het forum genoemd, kwartfinale UEFA Cup). Ik ben blij dat ik deze wedstrijd en ambiance heb mee mogen maken. In de toekomst verwacht ik zeker nog een aantal andere (van verhalen en plaatjes) geweldige stadions van binnen te mogen aanschouwen.

Mooiste voetbal tenue?
Er zijn er zoveel mooi. Ik heb zelf het shirt van Barcelona van het 100 jarig bestaan. Ik ga daarom voor dat shirt.

Voetbal je zelf?
Op het moment helaas niet meer. Noodgedwongen door een blessure ben ik zo’n 1,5 seizoen geleden gestopt (ben ooit met mijn zatte toeter door een mini geschept!). In de A altijd landelijk gespeeld en één van de dragers van het elftal. In de senioren steeds geschommeld tussen de 2e en 4e klasse. Ik ben 2 van de 3 wedstrijden van Taxandria 1 er nog wel gewoon altijd bij (die 3e helft is zo geweldig hè!) en ik ga ook nog ieder jaar mee op de beruchte selectieweekendjes op het einde van het seizoen. Ook altijd in de zaal gevoetbald, maar hier geldt hetzelfde verhaal. Gestopt, maar meestal nog wel aanwezig voor de coaching en de 3e helft. Al met al mis ik het voetbal heel erg, maar ik kan er tegenwoordig wel mee leven. Gezondheid is toch iets belangrijker. Op het moment speel ik met de gedachten om het nog één keer in de selectie te proberen of anders in een vriendenteam op zaterdag te gaan spelen. Alhoewel ik denk dat ik dat zaterdagteam niet ga trekken. Daar ga ik me lopen ergeren aan het niveau en de kans om opgelaaien te worden lijkt me nog groter tegen die knuppels.

Andere sporten die je leuk vind (passief/actief)?
Op het moment ben ik actief in de sportschool. Ik streef ernaar om twee keer per week te gaan, maar vooral sinds ik full time werk, haal ik dat te vaak niet. Daarnaast heb ik een zgan paar hardloopschoenen in de kast staan die ik ook te weinig gebruik voor hetgeen ze bedoeld zijn (verrassend). Niet dat ik hardlopen zo leuk vind, maar ivm conditie en fitheid moet hier echt regelmaat in komen (minstens 1 keer per week). Met alleen naar de bar lopen, ga ik het niet redden, ben ik bang. Ik heb ooit ook getennist, maar wegens tijdsgebrek ben ik daar na 2 jaar mee gestopt. Nu ik (voorlopig) gestopt ben met voetbal denk ik er af en toe weleens aan om het tennissen weer op te pakken. Een paar maanden terug tijdens een familieweekendje weer eens sinds hele lange tijd tegen een bal aangeslagen en ik moet bekennen dat dat wel naar meer smaakte. Verder denk ik dat het gezegde, hoe ouder de lul hoe kleiner de bal ook wel voor mij opgaat (is dit eigenlijk wel een gezegde?). Met andere woorden ik zie mezelf ooit nog wel aan het golfen gaan. Om te kijken vind ik er weinig aan, maar om te doen lijkt het me wel gaaf. Backgammon is niet echt een sport, maar dit spel wil ik ook nog weleens online spelen als ik me verveel.

Wat doe je graag in je vrije tijd?
Echte hobby’s heb ik eigenlijk niet als ik er nu bij nadenk. Ik wil nog weleens een dvd’tje kijken of een voetbalwedstrijdje (meestal van PSV) bezoeken. Ik ben verder een echt gezelligheidsmens. Ik ben graag (en vaak) onder vrienden. Lekker met zijn allen op stap of lekker aan de borrelton in het Bruin Kaffee (stamkroeg) slap ouwehoeren en lekker bezopen raken, heerlijk. Die borrelton wordt ook wel de ideeën ton genoemd, omdat we er heilig van overtuigd zijn dat we ooit in een zatte bui met een idee komen dat ons miljonair gaat maken. In Bruin is het overigens ook the place to be voor voetbalwedstrijden (CL, Ek’s, Wk’s, etc.).
Overigens vind ik het ook heerlijk om een avondje thuis samen met het vrouwtje een paar flesjes rode wijn of rosé soldaat te maken onder het genot van een b.v. een filmpie of een goed gesprek (of gewoon een dagje er op uit, zoals saunaatje of iets dergelijks). Laatst werden er op het forum nog grappen over gemaakt, maar ik wil binnenkort ook weleens een wijncursusje doen. Simpelweg omdat ik wijn drinken lekker vind, maar er verder weinig verstand van heb. Kortom ik probeer echt te genieten van het leven en leef daar dan ook naar.


Favoriete film?
Vind ik een moeilijke. Kijk vrij regelmatig een dvd’tje, maar ben niet echt een film goeroe. Goede films die me nu zo 1 2 3 te binnen schieten zijn: The Shawshank Redemption, American History X, Schindler’s List, Hotel Rwanda, Pulp Fiction, Green Mile.

Favoriete muziek?
Heb niet een bepaalde voorkeur. Ik luister van alles en het hangt er maar net aan in welke stemming ik ben of in welke kroeg/disco ik sta. Ben naar het allerlaatste concert van Doe Maar geweest en dat was echt geweldig. Daarnaast bezoek ik zo’n 3 keer per jaar een dance feestje. Je moet dan denken aan een Dancevalley, Extrema, Loveparade, etc.

Favoriete TV programma?
Ben in principe niet zo’n TV kijker. Ik heb in ieder geval weinig tot geen programma’s die ik persé moet zien. Op het moment probeer ik Robinson zoveel mogelijk te volgen, maar het zal me een bal jeuken als ik een aflevering mis. Paul de Leeuw (en Adje) vind ik op het moment leuk om te zien. Verder kijk ik regelmatig het Journaal, De Wedstrijden op Talpa, Studio Voetbal, Sportschau, een goede documentaire of discussieprogramma. Vroeger moest ik trouwens wel altijd Voetbal Insite zien, maar dat programma heeft zwaar aan charme verloren waardoor ik het nu nog zelden zie.

Je favoriete boeken/tijdschriften?
Tijdschriften: Ik lees Inside Market Data en Marketing Tribune iedere week, maar deze tijdschriften lees ik voor mijn werk. Ik heb verder geen abonnementen, omdat ik simpelweg geen tijd (zin) heb om iedere week een blad te lezen. Ik koop zo nu en dan losse nummers van de VI, Men’s Health en Quest.
Boeken: Na mijn middelbare schooltijd heb ik eigenlijk weinig boeken gelezen. Afgelopen jaar alleen het boek van Beckham en de Da Vinci Code. Ik zie mezelf niet iedere avond voor het slapen gaan een half uurtje lezen of zo. Eén boek vakantie is (voorlopig) genoeg. Van de ene kant vind ik dat wel jammer, want ik denk dat ik best veel leesplezier aan sommige boeken zou kunnen ontlenen.


Lievelingseten?
Ai, moeilijk. Ik ben een echte Bourgondiër. Ik hou echt van lekker eten/drinken. Dit laat ik dan ook zeker niet na. Ik kan genieten van heerlijke ovenschotels (zuurkool, prei, etc.) of van die grote garnalen (en andere vis) of van een lekker stuk vlees of… Ik ben een echte fijnproever en ik kan gewoon geen keuze maken. Verandering van spijs doet eten!

Aan welke managerspellen doe je mee?
Op het moment aan competitiemanager en het eredivisie spel van het Brabants Dagblad. Dat laatste vul ik aan het begin van het seizoen altijd trouw in, maar in de winterstop (wisselperiode) neem ik al niet meer de moeite om mijn team te veranderen, omdat het toch altijd weer kaas is.
Ik heb verder een aantal jaar champions manager gespeeld, maar daar ben ik mee gestopt aangezien ik geen tijd en zin heb om me met twee spellen bezig te houden.


Wanneer voor het eerst op het forum?
Ik denk een jaartje of 4 geleden (zouden er ook 3 of 5 kunnen zijn). Volgens mij ben ik er mee in aanraking gekomen via de forum link van sportdreams. Eerst vooral gebruikt voor info voor mijn team en nu is het een onderdeel van het dagelijks leven geworden (klinkt vrij erg trouwens). Ik zou echter geen afkickverschijnselen krijgen als ik vanaf nu niet meer op het forum kon. Ik zou me hooguit op mijn werk wat meer vervelen.

Favoriete forummer(s)?
Dit vind ik zo’n schijt vraag. Het liefst geef ik zo’n cliché antwoord van die heb ik niet, want het forum is een bij elkaar geraapt zooitje wat het forum zo lachuh maakt. Ik ken ook (nog) geen forummers irl. Maar om het spelletje mee te spelen, noem ik een Bumme en Kleine Jan (wegens bewezen diensten). Verder kan ik regelmatig lachen om onze schapenneuker Mukkus en om de kortzichtigheid van Doedanounie. Bor is een goede nieuwkomer!

Minst favoriete forummer(s)?
Ik zit nu al ff te denken, maar er komt niet echt iemand in me op. Sorry.

Je houdt je vooral bezig met marketingactiviteiten binnen je bedrijf, wat houdt dat precies in?
Toen ik hier zo'n 5 maanden terug binnen kwam lopen, had dit bedrijf geen aparte marketingafdeling. Nu is er een paar maanden terug een marketingmanager aangesteld waar ik nu rechtstreek aan rapporteer. Dit wetende kun je je voorstellen dat de marketingactiviteiten bij dit bedrijf altijd op een laag pitje hebben gestaan. Op het moment zitten we dus in de beginfase van deze activiteiten. Een korte opsomming van mijn huidige werkzaamheden en een aantal dingetjes die ik hier tot nu toe heb gedaan:
- organiseren van een User Group Meeting om meer integratie met de klant te bewerkstelligen.
- webpostioneringsonderzoek (nu bezig om dit te verbeteren, denk aan zoekmachines, webiste, google add).
- concurrentieonderzoek gedaan (we staan nu op het punt klanten van concurrerende systemen te gaan benaderen met de info die we hebben)
- maken van brochures (hardcopy) en e-mailings en verantwoordelijk voor de distributie daarvan
- de eerste newsletter staat voor november gepland. Ben bezig met een concept.
- verantwoordelijk voor grotere exposure naar de buitenwereld door te zorgen dat we mee contact hebben met interessante media. Dit moet mede bewerkstelligen dat we van een push naar pull strategie overgaan.
- onderzoek gedaan naar sales tracking en CRM applicaties (aanbeveling is overgenomen en werken nu met Salesforce).
- bezoek beurzen en ondersteunend aan organisatie eigen beurzen
- onderzoek sales opportunities

Bovendien heb ik al een aantal cursussen moeten volgen aangezien dit nogal een complex wereldje is. Naast andere kleine dagelijkse werkzaamheden geloof ik dat dit het in hoofdlijnen wel is.


En wat trekt jou hier zo in aan?
Ten eerste vind ik het marketing werk wat ik doe vrij divers. Dit is voor mij wel een vereiste, omdat mijn broek af zou zakken van dat 'lopende band' gedoe. Dag in dag uit hetzelfde doen is niets voor mij. Het tweede wat ik leuk vind aan specifiek marketing is het je verplaatsen in de klant (markt). In het dagelijks leven hecht ik veel waarde aan de service dat een bedrijf mij biedt, hoe een bedrijf in het algemeen met zijn klanten omgaat en hoe een bedrijf de markt benadert. In mijn werkzaamheden spelen deze dingen allemaal een belangrijke rol. Verder vind ik het leuk om dingen te organiseren en aan (op) te pakken. Ik ben daar ook redelijk goed in vind ik zelf. In dit werk heb ik de ruimte om dit te doen. Aangezien ik nu bij een bedrijf in de B-2-B markt werk, zou ik over een paar jaar graag bij een bedrijf in de B-2-C markt werken. Het lijkt me interessant en erg leerzaam om het verschil tussen beide markten mbt marketingbenadering mee te maken.

Je gaf aan de je een ongeluk hebt gehad 1,5 jaar geleden. Hoe ernstig was dat?
Ongeluk is trouwens al ongeveer 3 of 4 jaar geleden. Ik zal allereerst vertellen hoe het gegaan is. Mijn toenmalige baas van het taxibedrijf waar ik werkte, was net vader geworden van een zoontje. Het schijnt een traditie te zijn om net na een geboorte het schèl eraf te drinken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar weet nu wat het inhoudt. Om dit goed aan te pakken zijn we met een groot aantal collega’s en uiteraard mijn baas op een zonnige middag in de zomer begonnen aan een kroegentocht. Het tempo lag asociaal hoog (stel je voor dat het zoontje van mijn baas voor de rest van zijn leven zou blijven loensen). De bladen bier, dozen flugel en later op de avond dozen smirnoff waren niet aan te slepen. Ik heb zelden zoveel gedronken als die bewuste dag. Na allereerst de plaatselijke horeca flink verrijkt te hebben, zijn er natuurlijk altijd mensen die van geen ophouden weten. Dit is ook een vaak voorkomend probleem bij mij. Ik kan vaak niet naar huis gaan als het gezellig is en ik al veel gedronken heb.
Ik dus met 4 andere collega’s om een uurtje of 1 met de taxi naar Tilburg. Daar in het hockey café Brandpunt met veel moeite nog wat bier en andere versnaperingen (wederom vooral flugel, maar nu die meuk in van die liter flessen) naar binnen gewerkt. Allemaal lachuh en lang leven de lol. Tijd om naar huis te gaan. Een vriend en ik lopen naar de plek waar we met onze taxi afgesproken hadden. Om hier te komen moesten we een straat oversteken (de Paleisring bij het Piusplein voor degenen die Tilburg kennen). Die vriend van mij steekt over en ik loop er eigenlijk blind achteraan. Ik was net 1 of 2 meter op straat en zie links van me een auto aankomen. Het was nog wel een stukkie dus ik dacht ho, ff terug de stoep op. De bestuurder van die auto dacht echter dat ik door zou lopen en wilde door iets uit te wijken naar rechts achter mij door schieten. Het gevolg was dat ik vol geschept wordt en een halve salto maak waardoor ik als het ware op zijn kop weer neer kom. Heel mijn kop open, maar voelde verder weinig, want ik was goed verdoofd. Na een half uurtje op de grond gelegen/gezeten te hebben, is onze taxi door gereden naar de EHBO waar ze me behandeld hebben. De volgende ochtend was natuurlijk een drama. Alles deed zeer en nu ben ik al geen fotomodel, maar toen zag ik er echt verrot uit. Ik ben er wel weer bovenop gekomen, maar door deze aanrijding zijn de bandjes in mijn nek opgerekt. Hierdoor kunnen ze geen ‘klappen’ meer opvangen. Het gevolg hiervan is dat vooral mijn onderste nekwervel snel vast kan schieten. Als deze vast schiet kan ik mijn hoofd niet goed draaien, heb ik een brandend gevoel in nek/rug/arm en verschrikkelijke koppijn. Met voetbal (kopduel en gewone duels) is mij nekwervel al vaak verkeerd geschoten. Ik heb het ook weleens spontaan als ik bijvoorbeeld ’s morgens wakker wordt. Dit heeft mijn doen besluiten om te stoppen met voetbal en eerst maar eens proberen de spieren rondom de nek en rug te versterken. De bewuste nekwervel wil nog weleens vast schieten met alle gevolgen van dien. Maar al met al gaat het nu wel redelijk goed in het dagelijkse leven (osteopaat speelt hier ook wel een belangrijke rol in) en mijn lichaam hersteld zich vaak vanzelf (dus zonder getrek aan mijn lichaam door een specialist).
Kortom het was een leuke dag (tot een uurtje of 4/5) waar ik naast het schèl ook mijn eigen vel eraf gedronken heb. Maar iedereen zal begrijpen dat ik deze dag liever niet meegemaakt had.


Ben je na het ongeluk minder (vaak) gaan drinken?
Haha, deze vraag doet mij vermoeden dat ik als een alcoholist (op jou) overkom. Ik wijt het ongeluk niet echt aan de drank. Misschien had ik nuchter wat beter opgelet, maar het had ook kunnen gebeuren in nuchtere toestand. Je kunt volgens mij ook beter bezopen aangereden worden dan nuchter. Ik stond redelijk losjes op mijn voeten toen ik geschept werd. Als ik van de schrik helemaal vast had gestaan (wrs in nuchtere toestand), had ik denk ik alles afgescheurd! Ik drink nu wel minder dan in mijn studententijd, maar dat lijkt me ook wel logisch. Toen ik studeerde was het doordeweeks ook vaak polonaise. Nu ik een vaste baan heb en meer verantwoordelijkheid drink ik doordeweeks nauwelijks. Af en toe een wijntje 's avonds of een potje bier tijdens het voetbal kijken in de kroeg. In het weekend ga ik nog wel steeds los, maar dat is ook niet altijd ieder weekend standaard hoor!

Jij houdt van een drankje Yellow Wink , je noemt jezelf een gezelligheidsmens en een Bourgondiër. Kenmerkt dat iemand uit Brabant?
Het is natuurlijk niet per definitie de omschrijving van een Brabander. Zo zijn er bijvoorbeeld genoeg Brabantse chagrijnen. In Tilburg wonen ook heel wat criminelen en asocialen. Ik denk wel dat Brabant in het algemeen gezelligheid en warmte uitstraalt. Zo ervaar ik het in ieder geval. Ik weet verder niet echt hoe men boven de rivieren daar over denkt (negatiever denk ik). Ik omschrijf de mensen uit de randstad in het algemeen toch als harder en zakelijker dan een Brabo. Ik denk trouwens dat ik mezelf wel opperbest zou vermaken als ik in Amsterdam zou wonen, maar zolang daar geen aanleiding voor is, blijf ik trouw aan het knusse Brabant. Ik kan me wel vinden in het nummer Brabant van Guus Meeuwis!

Hoe zie jij jezelf over 10 jaar?
Met het vrouwtje een huis in de Reeshof, een Volvo station, een Golden Retriever en 2,2 kinderen. Nee zonder gekheid, ik weet het niet echt. Ik ben niet zo'n planner. Ik hoop het dan in ieder geval goed voor elkaar te hebben. Dat wil zeggen dat ik in mijn werkcarriere al wel het 1 en ander bereikt wil hebben (dus doorgroeien). Een leuk huissie en auto zouden mooi zijn. Over kinderen kan ik niks zeggen. Van de ene kant lijkt het me super om ooit vader te worden. Van de andere kant lijkt me de vrijheid zonder kinderen (en bijkomende kosten) geweldig. Ik verwacht echter toch wel ooit bij iemand raak te schieten! Hoewel ik ook wel redelijk materialistisch ingesteld ben, hecht ik meer waarde aan o.a. gezondheid, geluk, etc. Ik hoop dat dit over 10 jaar dus ook allemaal nog goed zit!

Wil je tot slot nog iets kwijt aan het forum? Wijsheden, tips of iets anders?
Carpe Diem

By Davydoff
Reply


Messages In This Thread
Forummer van de Week (21-30) - by Antidote - 18-05-2005, 12:48 PM
[No subject] - by Antidote - 18-05-2005, 12:52 PM
[No subject] - by Antidote - 16-10-2005, 11:56 PM
[No subject] - by Antidote - 08-11-2005, 07:08 PM
[No subject] - by Antidote - 08-11-2005, 07:35 PM
[No subject] - by Gerben Zonderland - 21-11-2005, 10:27 PM
[No subject] - by Antidote - 27-11-2005, 11:10 PM
[No subject] - by Tripplexxx - 30-11-2006, 06:50 PM
[No subject] - by Mac - 30-11-2006, 09:22 PM
[No subject] - by Peter - 30-11-2006, 09:49 PM
[No subject] - by Mac - 30-11-2006, 11:45 PM
[No subject] - by T00L - 01-12-2006, 12:10 AM

Forum Jump: