The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Beijing
#31
Matig begin in Tokio...

Ik had eerst Ebden en Querrey ipv Goffin. Kan nog vervelend worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Isner en Gasquet kunnen ineens weer tennissen? Zucht. En die koploper heeft weer een lekker team zo lijkt het. Maakt weinig fouten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Tyfus joh. Goffin was smooth sailing in de 2e set, maar wordt gebroken als ie ervoor serveert...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Toch nog. Hop, nu door op wilskracht, David.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
Klasse Godfin!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(05-10-2017, 10:14 AM)buurs Wrote: Ad week

Euh, Sugita?
5x Raonic in de top 10, hahaha!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Tis wat
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Ik snap dus werkelijk niet dat je wel Raonic neemt, en geen Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Omg, wat een Ad week

Gasquet van 5*-3 40-0 naar 5-7  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
Heerlijk als een gewaagde keus wordt beloond. Finale Cilic-Goffin graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Mannarino kan er nu een erg fijn weekje van maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Mooi van Schwarzman, maar nu wel erg jammer dat Murray niet mee doet. Maar wel gunstig voor Nadal. Jammer dat Gasquet niet doordrukte, maar dat kan Mannarino mooi doen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#44
Goed van Diego, Gasquet deed weer een Gasquetje lees ik. 5-2 voor en 5-3 (40-0) in 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
Ad zit er nog helemaal in, die denkt dat ie het spel nog kan winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
(06-10-2017, 10:57 AM)rikbetert Wrote: Mooi van Schwarzman, maar nu wel erg jammer dat Murray niet mee doet. Maar wel gunstig voor Nadal. Jammer dat Gasquet niet doordrukte, maar dat kan Mannarino mooi doen.

Haha hilarisch!!! Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
Kyrgios gaat Nadal pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
(06-10-2017, 10:59 AM)Stille Wrote: Ad zit er nog helemaal in, die denkt dat ie het spel nog kan winnen

Ik zou maar wat motivatie halen uit een tweestrijd met mij.
Wil je weer onder me eindigen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Seizoen gaat als een nachtkaars uit

Ad : Wat kan mij dat nou schelen of ik boven of onder jou eindig. Het gaat maar om 1 ding : winnen!
Maar als jij daar heel veel voldoening uit haalt dan mag je winnen hoor. Je hebt er alleen zo weinig aan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Setje prima uitslagen zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
(06-10-2017, 12:49 PM)Stille Wrote: Seizoen gaat als een nachtkaars uit

Ad : Wat kan mij dat nou schelen of ik boven of onder jou eindig. Het gaat maar om 1 ding : winnen!
Maar als jij daar heel veel voldoening uit haalt dan mag je winnen hoor. Je hebt er alleen zo weinig aan.

Ad staat verder achter op jou dan jij op de nummer 1. 

Verschil in gemoedstoestand is schrijnend. Ad strijdbaar met een dosis arrogantie en of bluf. Jij teneergeslagen en laconiek. Rotterdam sterker door strijd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
(06-10-2017, 12:55 PM)centre court Wrote:
(06-10-2017, 12:49 PM)Stille Wrote: Seizoen gaat als een nachtkaars uit

Ad : Wat kan mij dat nou schelen of ik boven of onder jou eindig. Het gaat maar om 1 ding : winnen!
Maar als jij daar heel veel voldoening uit haalt dan mag je winnen hoor. Je hebt er alleen zo weinig aan.

Ad staat verder achter op jou dan jij op de nummer 1. 

Verschil in gemoedstoestand is schrijnend. Ad strijdbaar met een dosis arrogantie en of bluf. Jij teneergeslagen en laconiek. Rotterdam sterker door strijd?

Vechten jullie het daarboven maar lekker uit. Ik zit in een eigen strijd verwikkeld met maartendinkelman.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Dinkelman???? Leeft ie nog
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
(06-10-2017, 12:49 PM)Stille Wrote: Seizoen gaat als een nachtkaars uit

Ad : Wat kan mij dat nou schelen of ik boven of onder jou eindig. Het gaat maar om 1 ding : winnen!
Maar als jij daar heel veel voldoening uit haalt dan mag je winnen hoor. Je hebt er alleen zo weinig aan.

Waarom doe je dan nog mee, of pas je je tactiek niet aan?

En lekker consequent ook. Winnen is het belangrijkst maar toch mag ik winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Klasse Godfin. Nu Kyrgios nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Klasse Manna
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Prima weekje  Cool
2-3-2
Reply
#58
Whaha Cilic, wat een lul. Maar prima als Goffin nu wint.
En Kyrgios is top, geef ik morgen ook grote kans. Dan topweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
(07-10-2017, 09:20 AM)Ad Wim Wrote: Klasse Godfin. Nu Kyrgios nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(06-10-2017, 06:20 PM)Ad Wim Wrote:
(06-10-2017, 12:49 PM)Stille Wrote: Seizoen gaat als een nachtkaars uit

Ad : Wat kan mij dat nou schelen of ik boven of onder jou eindig. Het gaat maar om 1 ding : winnen!
Maar als jij daar heel veel voldoening uit haalt dan mag je winnen hoor. Je hebt er alleen zo weinig aan.

Waarom doe je dan nog mee, of pas je je tactiek niet aan?

En lekker consequent ook. Winnen is het belangrijkst maar toch mag ik winnen?

Geen motivatie meer maar ik maak er nog wel het beste van hoor de komende weken. Challengers volg ik meer dan die andere toernooien.
FTM beetje gokken, pretteam in Shanghai
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: