The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM Montpellier - Sofia - Quito
#31
(07-02-2018, 04:33 PM)rikbetert Wrote: 20 zekere punten.
Daarna wordt het onzeker, zeker tegen herintredend talent Millman.

Maar wel gewoon favoriet, en daarna ook. Dus moet je hem hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Lekker Basic!! Allez Gasquet
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
(05-02-2018, 11:22 PM)Ad Wim Wrote: Vrijwel niemand in de top met Rublev. Nu al een topweek.

Dit dus. Prima dag zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
vandaag mogen 13 van mijn 14 overgebleven spelers aan de bak in 11 partijen.
8 zijn bij de bookies favoriet, dus als ik er vanavond 9 overhoud dan mag ik blij zijn.
Maximaal heb ik er 12 over en minimaal 3.

Leuk om dat gedurende de dag te volgen. Ik gebruik de flashscore app en ik krijg een berichtje wanneer een partij met 1 van mijn mannen begint, en wanneer een set eindigt.
Dat is denk ik ook het aantrekkelijke van dit spel. Thx admins!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#35
(07-02-2018, 11:14 PM)Ad Wim Wrote:
(05-02-2018, 11:22 PM)Ad Wim Wrote: Vrijwel niemand in de top met Rublev. Nu al een topweek.

Dit dus. Prima dag zo.

Ik ben ervan uitgegaan dat Rublev door Tsonga wordt gewipt. En dan zou het geen goede investering zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
Klasse Gilles .
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Graf hekel aan die gozer. Wat een gezwijn weer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Prima allemaal, Marterer en Copil zijn fijne keuzes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
5 uit 5 tot nu toe. Nu komen de wat lastigere potten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
Kut Istomin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Gevoelsmatig gaat het niet best, maar dat is logisch, met een groot team verliezen altijd veel jongens. 

Maar ik heb het idee dat er veel mensen nog slechter gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Lekker Carballes. Travaglia was helaas heel close.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(08-02-2018, 10:16 PM)centre court Wrote: Gevoelsmatig gaat het niet best, maar dat is logisch, met een groot team verliezen altijd veel jongens. 

Maar ik heb het idee dat er veel mensen nog slechter gaan.

Buurs ja. Zijn zomaar wat aanklikken tactiek werkt deze week, zoals zovaak, niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Bah  door lozenzi en pcb nu met 7 over. Net geen bijltjesdag.
Bijltjesdag is : op 1 dag meer dan de helft van je spelers verliezen.

Zomaar wat aanklikken is geen goede tacktiek. Er moet een beleid achter zitten. Het gaat deze week toch vrij redelijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
Met Carreno en Kohl voor 0 eruit kan het niet anders dan dat je een slechte week hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
De zoveelste slechte week...
PCB schat je in als zekerheid en dan gewoon 2705 voor 0 punten uitgegeven. 

Hopelijk de titels dan maar naar Goffin/Paire, Troicki/Muller en naar Monfils
Kei Nishikori





Reply
#47
(06-02-2018, 03:03 PM)Ad Wim Wrote: Die Gombos joh. Ook een opvuller maar die moeten wel punten halen. Anders had ik net zo goed Carreno kunnen nemen.

Opnieuw een ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Dan moet Copil die 250 maar pakken. Wat een drol die Carreno. Was er 100% van overtuigd dat hij 250 zou pakken pff
Gasquet Jarry en Rublev voor LTM points
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Müller faalhaas
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Werk je bij teletekst?  Smile  Muller  is het toch Shy
Joezjni, Chatsjanov, Toersoenov
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Jezus Muller....Nu moet je Bag...
Kei Nishikori





Reply
#52
Het wordt zo langzamerhand van een groene week een oranje week, die neigt naar rood.....

kom op overgebleven 6.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
En ook Marcos verliest...het is echt bizar hoe alles verkeerd gaat
Kei Nishikori





Reply
#54
Als gasquet uiterlijk van goffin verliest is het een prima week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Het gaat inderdaad flink snel bergafwaarts. Gasquet moet nu finale halen voor een goede week. Al is in Quito ook nog wel wat mogelijk. Daar kan iedereen nog het toernooi winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Allez Richard.

Met Melzer, Basic en CarballesBaena nog 3 supertroeven over.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Waw def Troi lijkt ook easy te gaan. Gelukkig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Prima Gasquet. 50/50 tegen Goffin morgen. Maar winnaar wint niet per se het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
7 vd 8 gespeelde wedstrijden vandaag gewoon fout
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Lekker Carballes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: