The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rio/Marseille/Delray Beach
#61
(20-02-2018, 11:06 PM)buurs Wrote: Enorme Ad week
Nu al

Vervelend hè, als de dure spelers, die gewoon favoriet waren, een keer winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Het gaat vooral om de manier waarop
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
(21-02-2018, 08:13 AM)Ad Wim Wrote:
(20-02-2018, 11:06 PM)buurs Wrote: Enorme Ad week
Nu al

Vervelend hè, als de dure spelers, die gewoon favoriet waren, een keer winnen?

Wat een slap gelul zeg...Cuevas enkel van Daniel en Youzhny gewonnen dit jaar tegen Monteiro in eigen land die al een semi haalde op gravel. 

Of was Fognini ineens zwaar favoriet na een kansloze nederlaag in de eerste ronde vorige week tegen Mayer.

Niet de waarheid naar je team praten.
Kei Nishikori





Reply
#64
Monfils heeft trouwens ook enorm gezwijnd vannacht... Matchpoint tegen en ook nog 2-5 achter staan in de laatste set en dan nog winnen...

Team gaat verder goed, paar smetjes. Ad = Rik op een paar na.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#65
Ik heb het niet over vorm, maar over favoriet zijn. En dat waren ze allemaal, ook Shapovalov.
Cuevas niet dik, maar Fognini zeker wel. Daar kies ik oa mijn team op. Dat het dan zo loopt, kan ik niks aan doen.

Het loont te vaak om maar wat aan te klikken, gelukkig deze week wat minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Vorm is toch onderdeel van het favoriet zijn  Huh
Kei Nishikori





Reply
#67
Een van de vele factoren ja, maar niet alles. Federer was toch extreem favoriet tegen Haase ondanks dat ie daarvoor niet echt goed speelde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
En zeg dat trouwens tegen de bookies. Ik verzin die odds niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
(21-02-2018, 12:27 PM)Ad Wim Wrote: Een van de vele factoren ja, maar niet alles. Federer was toch extreem favoriet tegen Haase ondanks dat ie daarvoor niet echt goed speelde?

Die mag je me uitleggen...
Won AO
Gunde Bemelmans 3 games
Kohlschreiber was in slaapstand in 2 sets
Federer iets ander caliber dan Cuevas en Fognini

Prima dat je blij bent met zo een spannende zege maar hou het wel even reëel.
Kei Nishikori





Reply
#70
Ik doelde op de beweegredenen van bookies. Die stellen altijd kwaliteit/ranking boven vorm.
Als een topper slecht in vorm is, zal ie altijd nog heel dik favoriet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
En ook Herbert geeft een voorsprong in de 2e set tb weg...

Fabbiano verspeelt zelfs een 5-0 voorsprong in de 3e set tb... niet te filmen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
Wowww gaat weer lekker met delbonis Ramos en Raonic...ik vervloek degene die ik kies volgens mij
Kei Nishikori





Reply
#73
Jarry Held!!! Roanic is jammer.... delbonis te verwachten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#74
Het lijkt weer op een ordinaire slachtpartij, waar geen rekening wordt gehouden met wat de bookies ervan vinden.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#75
Een ad week is het iig ook niet meer.
Grootste keuze was wel of geen Schwartzman, maar die kan opeens weer op gravel tennissen en gaat nu richting finale.

Monfils had het ook wel even af mogen maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Geen adweek?? Je hebt er 4 die er lang uit hadden moeten liggen ?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Mijn last-minute wissel Schwartzman eruit, Ramos erin, is niet zo'n hele goede keuze geweest  Undecided
Reply
#78
Ik had als last minute wissel ramos eruit, cuevas erin. Moet nog blijken of dat een gouden wissel zal zijn ,maar heel verkeerd kan dat niet meer uitpakken.

Ik hoop dat cilic, hoewel ik hem niet heb, zich nog uit zijn benarde positie kan redden. Wat denken jullie?  0-1 achter in set, 7-7 in de tie-break en hij aan service?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#79
(22-02-2018, 12:04 PM)rikbetert Wrote: Ik had als last minute wissel ramos eruit, cuevas erin. Moet nog blijken of dat een gouden wissel zal zijn ,maar heel verkeerd kan dat niet meer uitpakken.

Ik hoop dat cilic, hoewel ik hem niet heb, zich nog uit zijn benarde positie kan redden. Wat denken jullie?  0-1 achter in set, 7-7 in de tie-break en hij aan service?

Monfils klapte tegen Zeballos al door zijn enkel en loopt sindsdien weer eens de show te stelen al twee partijen. Zal mij niet verbazen als hij opgeeft wanneer Cilic de tb nog weet te winnen.
Kei Nishikori





Reply
#80
(22-02-2018, 12:04 PM)rikbetert Wrote: Ik had als last minute wissel ramos eruit, cuevas erin. Moet nog blijken of dat een gouden wissel zal zijn ,maar heel verkeerd kan dat niet meer uitpakken.

Ik hoop dat cilic, hoewel ik hem niet heb, zich nog uit zijn benarde positie kan redden. Wat denken jullie?  0-1 achter in set, 7-7 in de tie-break en hij aan service?

Die pot duurt nog 2 punten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Wat CC zegt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
(22-02-2018, 09:51 AM)Stille Wrote: Geen adweek?? Je hebt er 4 die er lang uit hadden moeten liggen ?

Wat Stille zegt
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Ik ga nog aardig, maar Raonic is wel een tikkie. En Schwartzman gevaarlijk.
In een ad week had die eerste niet van fucking Johnson verloren en die tweede er voor de qf uitgelegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Kom op nou Berdych. Man man.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Oei, daar ging ie bijna. Maar Rio is belangrijker nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
En Shapovalov natuurlijk. Lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Bedene on fire! Carreno maakt niet klaar. Nu Cuevas nog weg. Hoort er al niet meer te zijn.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Ook Fognini nog, wat een partijen nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Die berdych joh. Die komt niet ver zo. Maar goed ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
Regen in RIO weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: