The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Sao Paulo
#1
Eindelijk acapulco eens op tijd met zn draw. DB is open!
Reply
#2
Klasse  Eusa_clap
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Dubai nooit zo zwak geweest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Finale Rio: Schwartzman - Verdasco
1e ronde Dubai: Schwartzman - Verdasco

Mooie loting  Big Grin
Reply
#5
(25-02-2018, 11:26 AM)Ad Wim Wrote: Dubai nooit zo zwak geweest?

Acapulco: 6 players in the top 10

Dubai: 6 players in the top 35, 1 in the top 15
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Plus, afgelopen jaren hadden ze altijd of Djokovic of Murray of Nadal of Federer, of allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
(25-02-2018, 11:46 AM)Mitch Wrote: Finale Rio: Schwartzman - Verdasco
1e ronde Dubai: Schwartzman - Verdasco

Mooie loting  Big Grin

neem nooooooit de winnaar van vorige week!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Of finalist
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#9
Behalve als diegene tegen een Mexicaanse wildcard moet spelen het volgende toernooi.
Reply
#10
zo na enig gepuzzel ben ik klaar.
16 spelers en 11 budget over.
Meer dan 60% komt uit Dubai, maar dat mag niet verwonderlijk zijn....

succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Buursteam deze week. Hopen op n offday voor dimitrov. Pouille vliegt er gelijk uit tegen Gulbis.
Reply
#12
Pouille gaat tot de halve finale.... Dimitrov wint het toernooi.  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
Als ik zie dat ik van de top 10 meest gekozen van de ftm subleague ik er 8 heb, dan heb ik een degelijk team, aanbevolen door top-ftm spelers...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
Ai rublev vergeten mee te nemen...
Reply
#15
De week is weer begonnen! Elias mist Mp en wordt gebroken...
Kei Nishikori





Reply
#16
We gaan weer verder op het niveau van vorige week

Elias mist 2 mp, waarvan 1 op eigen service  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Jij gaat ook verder op het niveau van vorige week, zie ik.
Nog steeds niet ingezien dat dat niet werkt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Vond het een stuk lastiger dan vorige week.
Acapulco hoogst onvoorspelbaar (behalve dat Nadal topfavoriet is), dus niet al te veel in geïnvesteerd.
In Dubai hoop must-picks maar toch ook wel wat lastige keuzes.
In Sao Paolo eigenlijk te veel gedaan, maar dat is weer zo zwak dat ik wel kans zie dat 3 halve finalisten heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
(26-02-2018, 11:15 PM)rhubarb Wrote: Ai rublev vergeten mee te nemen...

Rublev heeft vergeten te winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#20
Prima nacht. Zoveel mensen zonder mustpick Anderson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ongelofelijk die Elias...echt typerend voor mijn seizoen
Kei Nishikori





Reply
#22
Berlocq had ik ingeschat op 20 punten. Mijn optimalisatie-programma vond dat voldoende op hem op te stellen. Dit waren relatief zekere 20 punten. snap niet waarom deze gast zo weinig gekozen is.
Tegen Mayer mag hij nu verliezen, want zijn taak is volbracht. Wanneer hij toch zou winnen is dat bonus.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
(27-02-2018, 08:54 AM)Ad Wim Wrote: Prima nacht. Zo weinig mensen zonder mustpick Anderson.

Anderson gaat maximaal 180 punten scoren normaliter vliegt hij er tegen nadal uit. Dat is veel maar niet voldoende.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#24
(27-02-2018, 10:13 AM)rikbetert Wrote: Berlocq had ik ingeschat op 20 punten. Mijn optimalisatie-programma vond dat voldoende op hem op te stellen. Dit waren relatief zekere 20 punten. snap niet waarom deze gast zo weinig gekozen is.
Tegen Mayer mag hij nu verliezen, want zijn taak is volbracht. Wanneer hij toch zou winnen is dat bonus.

Tja jij hebt weer Zverev die voor 300 punten moet winnen van Del Potro en voor 500 van Nadal. En dat voor 4450.
En dan ook nog een eerste ronde tegen Johnson die aardig wat ritme heeft opgedaan waar Zverev easy verloor van Seppi in zijn laatste duel.

Zo heeft iedereen zijn eigen beweegreden.
Kei Nishikori





Reply
#25
Klasse Mayer. Gelukje. Rublev out is prima!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#26
(27-02-2018, 08:54 AM)Ad Wim Wrote: Prima nacht. Zo weinig mensen zonder mustpick Anderson.

Prima nacht. Vrijwel niemand met mustpick Harrison.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Elias tja...... laten we zeggen dat het weer lekker mee zit. Vorige week al die poepfiguren die het niet af konden maken tegen bijv Cuevas en Monfils en nu zelf zo'n mongool die het niet afmaakt. Is niet te managen dat gefaal!

Donaldson, Harrison en Anderson natuurlijk wel mooi!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
(27-02-2018, 10:32 AM)kooltje Wrote:
(27-02-2018, 10:13 AM)rikbetert Wrote: Berlocq had ik ingeschat op 20 punten. Mijn optimalisatie-programma vond dat voldoende op hem op te stellen. Dit waren relatief zekere 20 punten. snap niet waarom deze gast zo weinig gekozen is.
Tegen Mayer mag hij nu verliezen, want zijn taak is volbracht. Wanneer hij toch zou winnen is dat bonus.

Tja jij hebt weer Zverev die voor 300 punten moet winnen van Del Potro en voor 500 van Nadal. En dat voor 4450.
En dan ook nog een eerste ronde tegen Johnson die aardig wat ritme heeft opgedaan waar Zverev easy verloor van Seppi in zijn laatste duel.

Zo heeft iedereen zijn eigen beweegreden.

Dat is inderdaad een dure gok. 300 zou al mooi zijn...,
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Hup gedurfde keuze Coric!
Reply
#30
Gasquet wtf man!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: