The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells [TMS]
#1
DB is open!
Reply
#2
Top Mac!
Leuke loting! Zeker aan de onderkant
Kei Nishikori





Reply
#3
Thx Mac.
Ik ga morgenavond puzzelen, maar heb in ieder geval al een nood-team klaar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Ligt de deadline voor de eerste wedstrijd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Nee ze starten 20.00 uur, vanaf zondag overigens 19.00 uur omdat in de States de zomertijd het weekend al in gaat.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
Was ik al bang voor. Had mn team al klaar, nu krijg je natuurlijk weer van die halve gasten die al een potje gewonnen hebben en twijfel je weer.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
(07-03-2018, 09:29 AM)Mac Wrote: DB is open!

Mogen de qualies erin?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Ik heb mijn team nu al klaar en verwacht geen wijzigingen meer door de eerste paar potten die om 20:10 starten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Halve finalisten Federer, Dimi, Zverev en Potro.   Is dat een redelijke aanname?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
(08-03-2018, 01:15 PM)centre court Wrote:
(07-03-2018, 09:29 AM)Mac Wrote: DB is open!

Mogen de qualies erin?


Done
Reply
#11
(08-03-2018, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Halve finalisten Federer, Dimi, Zverev en Potro.   Is dat een redelijke aanname?

Op voorhand zou ik zeggen dat dat klopt voor 3 van de 4... Alles valt of staat met de vorm.
Reply
#12
Dimitrov zeker niet, rest is idd favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
(08-03-2018, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Halve finalisten Federer, Dimi, Zverev en Potro.   Is dat een redelijke aanname?


Dat geweldige programma van jou kan je vast en zeker wel helpen die vraag te beantwoorden..toch? Big Grin
2-3-2
Reply
#14
Pospisil vs Auger-Aliassume staat 2x in de draw.
Laatste moet vervangen worden door Taro Daniel vs Cameron Norrie.
2-3-2
Reply
#15
thx done
Reply
#16
(08-03-2018, 08:12 PM)Kraai Wrote:
(08-03-2018, 04:45 PM)rikbetert Wrote: Halve finalisten Federer, Dimi, Zverev en Potro.   Is dat een redelijke aanname?


Dat geweldige programma van jou kan je vast en zeker wel helpen die vraag te beantwoorden..toch? Big Grin


Mijn programma heeft gesproken.... In dat deel hebben RBA en Anderson ook wel een kans.
Geen reden om mijn team aan te passen.
Ik ben er klaar voor.
Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#17
Beetje zitten hannessen met m'n laatste geld. Hield steeds 800 over waar ik niks mee kon, want wilde Fritz niet nemen na dit onzekere optreden.
Dus nu Monfils eruit voor Gojo, zodat ik 2 spelers kon nemen.

Waaronder Chardy, die mp op eigen service had op de deadline...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Lol, dat team van buurs. Die jongen is helemaal de weg kwijt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Allez Chardy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(08-03-2018, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Lol, dat team van buurs. Die jongen is helemaal de weg kwijt.

vertel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Los van het laatste geld waren Zverev en Anderson de grootste twijfel.
Anderson omdat ie toch wel duur is voor max SF en een lastige 2e ronde heeft.
Zverev omdat het Zverev is. Maar de onderste helft ligt wagenwijd open, dus dan moet je ook finalisten hebben.
Hopelijk wordt dat niet Pouille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(08-03-2018, 11:07 PM)buurs Wrote:
(08-03-2018, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Lol, dat team van buurs. Die jongen is helemaal de weg kwijt.

vertel

Kyrgios, Raonic, Djokovic, Kohlschreiber.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(08-03-2018, 11:09 PM)Ad Wim Wrote:
(08-03-2018, 11:07 PM)buurs Wrote:
(08-03-2018, 11:05 PM)Ad Wim Wrote: Lol, dat team van buurs. Die jongen is helemaal de weg kwijt.

vertel

Kyrgios, Raonic, Djokovic, Kohlschreiber.

let maar op

zolang ze maar spelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Kyrgios maand niet gespeeld en onzeker, Djokovic heeft pas net een paar dagen getraind, van Raonic heb je de vorm gezien en Kohl snap ik al helemaal niet.

Eentje daarvan kan ik nog inkomen, maar allemaal...
En dan ook nog riskante keuzes met Rublev en Shapovalov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
21.59 Federer eruit gehaald en Chung Shapo Coric Tiafoe Bhambri Bagh Pospisil Nishikori Monfils en Simon erin. Cc jaar?

Gelukkig heeft de koploper die ouwe ook niet. Echt zon toernooi die hij tankt in de QF. Boog kan niet het hele jaar gespannen staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
(08-03-2018, 11:13 PM)Ad Wim Wrote: Kyrgios maand niet gespeeld en onzeker, Djokovic heeft pas net een paar dagen getraind, van Raonic heb je de vorm gezien en Kohl snap ik al helemaal niet.

Eentje daarvan kan ik nog inkomen, maar allemaal...
En dan ook nog riskante keuzes met Rublev en Shapovalov.

kyrgios is wel in training en heeft weinig ritme nodig.
kan direct verliezen maar ook easy de halve finale halen

raonic is onzeker, maar kost niks. zverev vind ik ook onzeker qua vorm.
kan hier van iedereen verliezen.

djokovic moet je naar mijn mening ook hebben voor de prijs

kohl speelde erg goed in Rotterdam en heeft een positieve hth tegen cilic
geloof er wel in

rublev is riskant, maar geef ik een 50% kans tegen dimitrov

shapovalov kan zomaar de kwartfinale halen en kost ook geen drol voor zijn potentie

veel risico overall, maar die dure onzekere gasten als anderson, dimitrov, zverev, cilic zie ik ook niet zitten

buursweek maar weer eens een keer!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
(08-03-2018, 11:20 PM)centre court Wrote: 21.59 Federer eruit gehaald en Chung Shapo Coric Tiafoe Bhambri Bagh Pospisil Nishikori Monfils en Simon erin. Cc jaar?

Gelukkig heeft de koploper die ouwe ook niet. Echt zon toernooi die hij tankt in de QF. Boog kan niet het hele jaar gespannen staan.

Naar mijn mening is Federer een mustpick. Torenhoog favoriet en volgens bepaalde bronnen erg gebaat bij een goed resultaat vanwege behaalde punten vorig jaar tov Nadal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
bij mij gaan statistieken nog niet goed. Bij aantal maal gekozen komt nog de stand van vorige week. Meestal is dat gelijk na de deadline goed, maar nu is er iets nog niet in orde.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Ook profiel klopt nog niet. Er staat dat ik 16 spelers zou hebben maar ik heb er maar 8. Coric heeft in ieder geval gewonnen dat is mooi....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
Lol, die mensen met Polansky.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: