The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells [TMS]
#31
(08-03-2018, 11:20 PM)buurs Wrote:
(08-03-2018, 11:13 PM)Ad Wim Wrote: Kyrgios maand niet gespeeld en onzeker, Djokovic heeft pas net een paar dagen getraind, van Raonic heb je de vorm gezien en Kohl snap ik al helemaal niet.

Eentje daarvan kan ik nog inkomen, maar allemaal...
En dan ook nog riskante keuzes met Rublev en Shapovalov.

kyrgios is wel in training en heeft weinig ritme nodig.
kan direct verliezen maar ook easy de halve finale halen

raonic is onzeker, maar kost niks. zverev vind ik ook onzeker qua vorm.
kan hier van iedereen verliezen.

djokovic moet je naar mijn mening ook hebben voor de prijs

kohl speelde erg goed in Rotterdam en heeft een positieve hth tegen cilic
geloof er wel in

rublev is riskant, maar geef ik een 50% kans tegen dimitrov

shapovalov kan zomaar de kwartfinale halen en kost ook geen drol voor zijn potentie

veel risico overall, maar die dure onzekere gasten als anderson, dimitrov, zverev, cilic zie ik ook niet zitten

buursweek maar weer eens een keer!!!

Kyrgios kan ik ergens nog inkomen. Riskant, maar hoge top. Toch gaat hij het al heel lastig krijgen tegen Medvedev en flink underdog tegen Anderson on fire.

Raonic kost niet niks en je hebt zijn vorm gezien toch? Daar zou ik me nooit meer aan branden en zijn loting is ook nog eens zwaar.

Djoko kost toch ook niet niks? Is net geopereerd, zou dit toernooi eigenlijk niet spelen, maar doet volgens mij gewoon mee omdat ie toch al in de buurt aan het trainen was. Als ie al fit blijft, heeft ie ook nog eens een zware loting. Norrie is al taai en voor Nishikori geldt toch hetzelfde? En daarna dik underdog tegen Potro.

Kohl heeft 1 potje leuk gespeeld tegen een slechte Federer. Voor de rest heeft ie een dramatisch seizoen. Ik denk dat ie verliest van Smyczek. Dure misser dan.

Shapo is een leuk talent, maar absoluut geen zekerheid. Kijk naar zijn jaar. Niet bepaald indrukwekkend.

Dus leuk dat je naar potentie kijkt, maar vorm en omstandigheden zijn ook belangrijk.

Ik had dan Raonic en Kohl ingeruild voor Anderson. Dan heb je nog een flink riskant team, maar niet crazy.
Je hebt ook echt een buursweek nodig nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Er is volgens mij iets met Alexander Zverev.
Zag ik gisteren al.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Wat is er met hem dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Geen idee, maar zie hieronder. staat er niet bij.

https://www.bet365.com/#/AC/B13/C2057447...36515756/I
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
hij staat nog wel in de draw
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
Mensen achten Federer onverslaanbaar tegenwoordig. Ik had niet verwacht dat hij zoveel gekozen zou worden. 
Maar inderdaad de alternatieven als hierboven besproken zijn ook allesbehalve zekerheidjes.
Kei Nishikori





Reply
#37
(09-03-2018, 10:06 AM)kooltje Wrote: Mensen achten Federer onverslaanbaar tegenwoordig. Ik had niet verwacht dat hij zoveel gekozen zou worden. 
Maar inderdaad de alternatieven als hierboven besproken zijn ook allesbehalve zekerheidjes.

Fed verloor vorig jaar in deze fase van donskoy in Dubai. Hij piekt op de GSs, ik geloof nooit dat hij hier  IW én Miami gaat winnen. Dan maar hier snel onderuit. 

Wat betreft de geblesseerde gasten. Veel managers met djoko raonic Edmund Kyrgios etc. Erg risicovol, hebben allen totaal geen ritme. Maar wel een hoge top uiteraard. Ik heb ze voor volgende week op de nominatie staan als ze hier iets van vorm laten zien. Nu is het nog een week te vroeg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
alles klopt weer. Thx Mac voor updaten van de databases en dergelijke.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
Hoeveel pech kan je in en jaar hebben. De zoveelste die MP heeft en hem verliest. Echt helemaal klaar mee!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
(09-03-2018, 10:10 AM)centre court Wrote:
(09-03-2018, 10:06 AM)kooltje Wrote: Mensen achten Federer onverslaanbaar tegenwoordig. Ik had niet verwacht dat hij zoveel gekozen zou worden. 
Maar inderdaad de alternatieven als hierboven besproken zijn ook allesbehalve zekerheidjes.

Fed verloor vorig jaar in deze fase van donskoy in Dubai. Hij piekt op de GSs, ik geloof nooit dat hij hier  IW én Miami gaat winnen. Dan maar hier snel onderuit. 

Wat betreft de geblesseerde gasten. Veel managers met djoko raonic Edmund Kyrgios etc. Erg risicovol, hebben allen totaal geen ritme. Maar wel een hoge top uiteraard. Ik heb ze voor volgende week op de nominatie staan als ze hier iets van vorm laten zien. Nu is het nog een week te vroeg.

Wat maakt de vergelijking met vorig jaar Dubai uit?
Bovendien won ie hier vorig jaar IW. En hij piekte nu ook in Rotterdam.

Hij is, juist door al die afwezige en onzekere subtoppers, de torenhoge favoriet. Alleen een blessure kan nog roet in het eten gooien, en die kans is natuurlijk aanwezig.
Volgens mij gaat ie weer weinig op gravel spelen, dus hij zal hier toch wel vol gaan, omdat ie daarna maanden niet speelt.

Bovendien is ie altijd goed geweest in IW (en minder in Miami). Dus deze wint ie en Miami niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(09-03-2018, 10:40 AM)Stille Wrote: Hoeveel pech kan je in en jaar hebben. De zoveelste die MP heeft en hem verliest. Echt helemaal klaar mee!

Zou het dan eindelijk?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
(09-03-2018, 09:53 AM)buurs Wrote: Geen idee, maar zie hieronder. staat er niet bij.

https://www.bet365.com/#/AC/B13/C2057447...36515756/I

Echt in vorm is ie ook nog niet, maar het begint wel te komen.
Bovendien moet je de finalist onderin hebben, en dan heb ik meer vertrouwen in hem dan in Djoko, Raonic, etc.

Maar ik heb een team gehad met Pouille en wat anderen ipv Zverev, hopelijk is dat een goede keus geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Center Court heeft met 6 dezelfde het team wat het meeste op het mijne lijkt!
Ik weet niet of dat een goed teken voor mij is of een slecht teken voor CC  ;-)

Er van uitgaande dat Fed, Dimi, Zverev en Delpo de halve finale halen zijn dit de beoogde punten die mijn 8 moeten gaan halen. In totaal goed voor 2455....
Code:
          1 R._Federer_(1)              10060.00       1000.000    
          2 H._Chung_(23)               1567.000       180.0000    
          3 P._Cuevas_(30)              1310.000       90.00000    
          4 B._Coric                    1026.000       45.00000    
          5 F._Tiafoe                   844.0000       90.00000    
          6 A._Zverev_(4)               4540.000       360.0000    
          7 J._Martin_del_Potro_(6)     3200.000       600.0000    
          8 G._Monfils                  1220.000       90.00000    
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#44
Maar waarom staat zverev er niet bij en staat raonic zo hoog?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
(09-03-2018, 11:00 AM)rikbetert Wrote: Center Court heeft met 6 dezelfde het team wat het meeste op het mijne lijkt!
Ik weet niet of dat een goed teken voor mij is of een slecht teken voor CC  ;-)

Er van uitgaande dat Fed, Dimi, Zverev en Delpo de halve finale halen zijn dit de beoogde punten die mijn 8 moeten gaan halen. In totaal goed voor 2455....
Code:
          1 R._Federer_(1)              10060.00       1000.000    
          2 H._Chung_(23)               1567.000       180.0000    
          3 P._Cuevas_(30)              1310.000       90.00000    
          4 B._Coric                    1026.000       45.00000    
          5 F._Tiafoe                   844.0000       90.00000    
          6 A._Zverev_(4)               4540.000       360.0000    
          7 J._Martin_del_Potro_(6)     3200.000       600.0000    
          8 G._Monfils                  1220.000       90.00000    

Als je denkt dat cuevas wint van shapo én van Thiem dan vrees ik met grote vrezen als mijn team echt veel op de jouwe lijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Tsja je moet soms een gokje wagen. Voor de rest heb ik denk ik best een solide groep...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#47
Dimitrov was degene die ik weinig kans voor de SF geef. Eerste partij die die speelt krijgt ie ook maar 1.44 van de bookies.
Reply
#48
Hier staat hij wel bovenaan, maar Anderson wordt het vaakst gekozen.
https://www.oddschecker.com/tennis/atp-i...ter-winner
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
(09-03-2018, 02:23 PM)rikbetert Wrote: Hier staat hij wel bovenaan, maar Anderson wordt het vaakst gekozen.
https://www.oddschecker.com/tennis/atp-i...ter-winner

Hier denken ze ook dat Djoko de finale haalt. Dan eet ik mijn schoen op.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
bij die oddschecker is ook weer iets vreemds met zverev.
Wanneer je kijkt naar toernooi winnaar.
Dan staat hij er wel, maar een flink stukje naar onder. Van de meeste krijgt hij 17, maar 1 bookie zegt 501 ??!!??
Als hij maar niet afzegt....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Tja, bookies...

Djokovic is een maand geleden geopereerd en heeft sowieso al zolang niet serieus gespeeld. Kan me niet voorstellen dat ie hier dan meteen diep komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(09-03-2018, 04:49 PM)Ad Wim Wrote: Tja, bookies...

Djokovic is een maand geleden geopereerd en heeft sowieso al zolang niet serieus gespeeld. Kan me niet voorstellen dat ie hier dan meteen diep komt.

Ik twijfel ook enorm over Djoko... Nishi ook nog niet fit.

Delpo het meest logisch.

Maar gokker als ik ben, ga voor risico Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Misschien kom je nu wel binnen de 1000 punten verschil tussen ons Smile

Gun ik je Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Ach, ik zit er al 1.5 jaar vrijwel consequent naast, dus het zal nu ook wel anders lopen.

Grappig is dat ik deze week nog dacht: het is zo onzeker allemaal dat ik het misschien ook eens buursiaans moet proberen.
Maar ook toen had ik geen idee welke kleintjes ik dan allemaal moest nemen ipv Zverev, Potro en Anderson, behalve Chung, Pouille, Monfils en wat kleintjes.

We gaan het wel zien, het kan weer alle kanten op. Finale Chardy-Gojo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Monfils gaat een grote misser worden, vrees ik.
Baghdatis eraf zou lekker zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Monfils doet het anders aardig goed. Blij dat ik hem heb. Keurig ronde verder. Nog twee dan kan hij uit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Dat zeg ik toch?
Klote, Bagh wint toch en Tiafoe gaat kut.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Jezus Tiafoe, wat is dit dan?
Laat ik dan Monfils voor schieten..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
bah Tiafoe  :-( kost me 90 punten.
Met 7 verder de 2de ronde in....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
90? Xtragaap4de
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: