The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-GOAT
#1
Ik ben relatief nieuw hier, maar begrijp dat FTM al jaren draait.

Nu vraag ik me af, wie is de GOAT van FTM. Wie haalde de meeste punten alles van alle jaren bij elkaar opgeteld? Of is dat niet bekend?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Denk Buurs of CC
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
als je de voorganger van FTM ™ ook meerekent, dan is het niet zo moeilijk... Big Grin

ik heb 3x gewonnen en ben 6x 2e geworden

cc heeft volgens mij nog nooit gewonnen


Laatste jaren speel ik het niet meer zo serieus en eindig daardoor rond de 10e plek...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
2012:
1. Buurs
2. Atlanta
3. Ad Wim
4. Vos
5. Overdune
11. CC

2013:
1. Tennistempel
2. Andre
3. Kraai
4. Buurs
5. Atlanta
26. CC

2014:
1. Andre
2. Antomeno
3. CC
4. Buurs
5. maartendinkelman

2015:
1. Ad Wim
2. CC
3. arjen4president
4. Klooster
5. Coachduiven
8. Buurs

2016
1. Tennistempel
2. Jornstars
3. CC
4. Match Pinto
5. Andre
22. Buurs

2017:
1. atlanta
2. CC
3. Kraai
4. Federer himself
5. NickHop28
11. Buurs

van de jaren daarvoor heb ik geen gegevens. Mooi wel om te zien dat een aantal namen meerdere keren voorkomen.

Vanaf 2014 is cc zeker de koning. Maar Buurs, Andre, Atlanta, Tennistempel, Ad Wim. Allemaal namen die je toch meerdere keren ziet terugkomen.
Reply
#5
Bedankt voor dit stukje geschiedenis.
respect Buurs en CC.
En de rest natuurlijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
CC toch een beetje de Joop Zoetemelk. Wordt wel eens tijd dat ie een keer wint.
Andre deed het vooral goed toen het allemaal voorspelbaar was.
Bij buurs ging het mis toen de quali-punten niet meer gingen tellen, maar ie nog steeds die tactiek toepast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Gefeliciteerd Buurs met de FTM titel dit jaar. 

Het antwoord op de vraag in dit topic is nu ook wel duidelijk denk ik Wink
Reply
#8
Feli Buurs. Toch netjes dat je op jouw leeftijd nog kunt winnen  Cool
Reply
#9
Klasse Buurs!! Gefeliciteerd. Mogen wij dan zondag de punten in Emmen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
GOAT gaat mij veels te ver bij slechts 2 podiumplaatsen in al die jaren. 

Dat hij echter alles op het spel zetten om te winnen met voor sommige onsympathieke teams in combinatie met kennis van de spelers heeft hem wel deze mooie resultaten gebracht.

Blijft jammer dat er geen spel meer komt waarbij we hem weer kunnen aanpakken  Cool
Kei Nishikori





Reply
#11
(19-11-2018, 11:33 AM)Scholten! Wrote: Feli Buurs. Toch netjes dat je op jouw leeftijd nog kunt winnen  Cool

 ha ha, inderdaad.

met minimale inspanningen een maximaal resultaat.

heb dit jaar geen enkele berekening gemaakt. alles op gevoel en ervaring. Cool
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
(19-11-2018, 12:50 PM)Stille Wrote: Klasse Buurs!! Gefeliciteerd. Mogen wij dan zondag de punten in Emmen?

Eusa_think

Ben er zondag overigens ook...

3 punten blijven in Emmen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
(19-11-2018, 01:11 PM)kooltje Wrote: GOAT gaat mij veels te ver bij slechts 2 podiumplaatsen in al die jaren. 

Dat hij echter alles op het spel zetten om te winnen met voor sommige onsympathieke teams in combinatie met kennis van de spelers heeft hem wel deze mooie resultaten gebracht.

Blijft jammer dat er geen spel meer komt waarbij we hem weer kunnen aanpakken  Cool

ik win voor de 3e keer FTM...
(en ook 1x de voorloper TM gewonnen, waarbij daar ook 6x 2e geworden...).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Bedankt voor de felicitaties!!!

Erg jammer dat ik de titel niet kan verdedigen.
Alle begrip voor Mac overigens.

Hopelijk heeft iemand de kennis om het over te nemen.

Ik ben overigens ook wel bereid inschrijvingsgeld te betalen.
25 euro bijvoorbeeld voor een jaar.

Klein verdienmodelletje voor de organisatie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#15
Goeie Buurs!Ik sluit me daar bij aan. Hoop zo dat iemand het over kan nemen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
(07-04-2018, 09:17 AM)Ad Wim Wrote: Andre deed het vooral goed toen het allemaal voorspelbaar was.

Dat heb je scherp opgemerkt. In 2008-2011 was ik nog 3,5,3 en 2, maar de laatste jaren worstelde ik met de onvoorspelbare uitslagen. Mooi was wel dat ik het eindelijk doorkreeg na een donderspeech van CC: halverwege dit jaar bungelde ik rond plek 20 en daarna steeg ik elke week iets tot uiteindelijk 5 punten van het podium.
Reply


Forum Jump: