The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston/Marrakech
#31
Grootste keuze was Kohl en Sousa of Basi en Haase. Benieuwd hoe dat uitpakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
(10-04-2018, 01:01 PM)Ad Wim Wrote:
(10-04-2018, 12:13 PM)rikbetert Wrote: Zo het is begonnen voor vandaag. Hup Max!

Haase zou het best wel eens lastig kunnen krijgen tegen Basic. Daarom hem links laten liggen. Kijken of het terecht was....

<update>  eerste game gelijk gebroken.....

<update>  het staat al 4 - 0 voor onze Robin.  Ik lees het al DC voor Basic....

Lol, wat moet je in godsnaam met Marterer?

Tsja, dat vraag ik me nu ook af. Huh Huh Huh
Ik had van hogerhand doorgekregen dat de winstkans voor marterer een fractie hoger was dan van CBR.... De bookies zitten er ook stevig naast....

Maar onze vriend Basic maakt het Robin toch nog wel een beetje lastig.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#33
Marterer is een indoorspeler, die ook nog in het dc team zat. Tegen een jongen die al een ATP toernooi won op gravel. Do the math.

Dolgo toch ook riskante keuze na zolang eruit te zijn geweest  

Hup Basic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Tsja, zo goed verdiep ik me niet in deze materie.

het ruimt wel lekker op zo, dolgo eruit, struffie eruit, voor mensen die niet te koop waren. Nu onze Robin nog.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#35
Haase kom op nou joh...laat even zien wie de baas is

Dolgo eruit als verwacht, toch 95 man wat dat zo aanklikt
RCB kan wel eens een dure misser worden, toch voor Simon gegaan...nu al spijt
Kei Nishikori





Reply
#36
(10-04-2018, 01:40 PM)rikbetert Wrote: Tsja, zo goed verdiep ik me niet in deze materie.

het ruimt wel lekker op zo, dolgo eruit, struffie eruit, voor mensen die niet te koop waren. Nu onze Robin nog.

Hoef je je toch juist niet voor te verdiepen?
Paar maanden geleden dat ie dat toernooi won. Heeft al 13 partijen gewonnen op gravel dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Haase maak het eens af
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
En weer een break voorsprong weg....AD week
Kei Nishikori





Reply
#39
Begint er wel op te lijken zo ja. Hop!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
En der af inderdaad...wordt echt nooit wat met die gozer
Kei Nishikori





Reply
#41
Het wegvallen van struff en dolgo hebben een gunstig effect op de kansen van Ramos.
Vamos Ramos.

Kom op berrettini!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Ramos had daar toch nooit last van gehad?
Kohl en Gasquet zijn volgens mij de enige die hem van de titel kunnen houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Lekker Basilas....op naar de 250 puntjes  Cool
Kei Nishikori





Reply
#44
(10-04-2018, 03:27 PM)Ad Wim Wrote: Ramos had daar toch nooit last van gehad?
Kohl en Gasquet zijn volgens mij de enige die hem van de titel kunnen houden.

dat waren iig de sterkste tegenstanders in het bovenste kwart.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
Blind weet je gewoon dat Buurs Ramos niet heeft en Ivashka of Hemery wel. En ja hoor.

Fascinerend hoe die jongen vasthoudt aan deze overduidelijk falende tactiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wat doet die Sousa dan?
Best belangrijk dat ie er geen lang potje van maakt, gezien zijn dc-weekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
hup Misha! Belangrijk, sinds ik de enige van de FTM subleague ben met Zverev.
Sousa mag wat mij betreft na deze pot van zijn weekend gaan genieten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#48
Pff, wat gaar het moeizaam zeg, bij Sousa. Met een volgende ronde Basic moet ie echt winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Sousa drie DC duels op indoor hardcourt gespeeld, stomme keuze die niet wordt afgestraft?
Reply
#50
(10-04-2018, 06:18 PM)Mist Wrote: Sousa drie DC duels op indoor hardcourt gespeeld, stomme keuze die niet wordt afgestraft?

Potjes van een uur, op een paar uur vliegen, zo in vorm, zo goedkoop, zo'n makkelijk loting = kan wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Angstgegner kicker weer bezig
Kei Nishikori





Reply
#52
Wow, die Zeballos. Kan zomaar van Sock gaan winnen en dan wordt het een fikse misser.
Kicker stond uiteraard op de lijst, maar daar voor iets meer risico gegaan met Sandgren. Dat weten we morgen pas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
hmmm geen spannende nacht. Rustig slapen. Welterusten allen. Morgen weer een drukke dag.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#54
Dus toch geen ad week als supertroef Smyczek mps mist tegen de vrij veel gekozen Fritz. 
Ach, dan volgende week maar weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
5-2 voor ook in de 3e. En die Tb bij johnson valt ook verkeerd. Matige week tot zo ver.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
(10-04-2018, 06:18 PM)Mist Wrote: Sousa drie DC duels op indoor hardcourt gespeeld, stomme keuze die niet wordt afgestraft?

Fritz, met een gravel record van 14-12, een stomme keus die niet wordt afgestraft?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
kom op kohl, deze moet je kunnen hebben.

Verder vandaag belangrijk dat Simon wint.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
Nog even geduld, paar buien in Marrakech
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#59
ik vond al raar dat ze niet begonnen waren. Hoe kan het nu regenen in Marrakech?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
Dat gebeurt weinig maar als het zover is dan gaat het wel vaak hard en duurt het ff voordat die banen goed droog zijn.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: