The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston/Marrakech
#61
Dat Kohl er is, is winst. Nu moet ie toch minstens SF halen. 

Fucso is NID en Seppi mag er wel uit, maar dat moet Edmund dan maar doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
O jee, iets te vroef gejuicht, zo lijkt het.
Hopelijk geen blessure.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Verliest gewoon een set met 6-0 van een veredelde tennistrainer van inmiddels een kilo of 110.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Wat een rare pot(ten).
Stond ie nou 3-0 voor?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Lol, 5-2 zelfs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Wat een grap weer. Kom dan gewoon niet joh.
Dit is wel heel treurig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Ik vrees dat kohl niet zo een bijster goede keuze is geweest..... hopelijk kan hij de tb winnen
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
Kan zomaar verschil tussen 250 en 0 zijn. Doodziek dit.
Maar ook wel weer typisch Kohl en het risico zat erin. Zo zie je maar weer dat DC gif is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Klasse dikke. 

Zou ook te gek zijn als Kohl hier iets zou kunnen. Stond zondag nog 5 uur te harken tegen Beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Domme kohl maar nog dommer zijn degene die hem gekozen hebben... Dat was toch een dc speler?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#71
(11-04-2018, 03:45 PM)centre court Wrote: Klasse dikke. 

Zou ook te gek zijn als Kohl hier iets zou kunnen. Stond zondag nog 5 uur te harken tegen Beest.

Blijkbaar kan ie wel 1.5 uur op de baan staan en op een paar punten van winst komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Graf Seppi, al weer de helft van mijn team bijna kwijt.

Ouahab is natuurlijk NID
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
Het is geen beste week. Zeg maar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Fucso en Ramos zijn nu wel echte must wins geworden inmiddels.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
(11-04-2018, 04:03 PM)centre court Wrote: Het is geen beste week. Zeg maar.

Als je dat zegt en geen Kohl hebt, moet het inderdaad wel slecht gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Eens kijken of er ook iemand uit mijn team terug kan komen van een 5-2 achterstand. Nadat 2 troeven het niet af konden maken na 5-2 voorsprong.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ook Ramos in de shit
Volgende gok toernooi
Kei Nishikori





Reply
#78
Dubbel kut zo.
Kohl had dus easy naar 150 kunnen gaan. 

Gelukkig heb ik toernooiwinnaar Carballes nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Haha, Carballes ook nog van 5-3 naar setverlies. wat een dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
gelukkig heeft iedereen ramos. Maar wat een K dag met een hoofdletter K. Zeker van K.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#81
Simon staat er gelukkig wel goed voor. Tenminste dat nog.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#82
wat een bagger, ik hoop dat Gasquet het beter gaat doen en het in Houston een beetje als voorspeld gaat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#83
Ik heb sinds kort deze website ontdekt. Ik weet niet in hoeverre jullie er mee bekend zijn, maar ik wil hem even delen. Geeft een erg aardig beeld.

http://www.tennisabstract.com/current/20...akech.html
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#84
(11-04-2018, 05:44 PM)Ad Wim Wrote: Dubbel kut zo.
Kohl had dus easy naar 150 kunnen gaan. 

Gelukkig heb ik toernooiwinnaar Carballes nog.

Hahaha 
Ik zal niet te hard lachen want dan zal Kyrgios ook wel gaan kutten
Kei Nishikori





Reply
#85
Lol, ook nog eens de eerste ATP main draw van Vatutin ooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
In Marokko gewoon maar 1 vd 6 potten naar de favoriet op voorhand. Zo’n week dus. 
In Houston gaat het al gewoon verder. Daar wint sandgren een set van kicker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#87
Je had het toch over favorieten? Dat was Sandgren uiteraard tegen Kicker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Bij jou wellicht, gezien je keuze voor sandgren ook logisch. Bij de bookies niet, dat zou ook raar zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Bookies zijn deze week sowieso niet in vorm. Zou niet weten waar ze op baseren dat Kicker favoriet zou zijn. Man heeft een slecht jaar en ook nog dc gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
(11-04-2018, 08:16 AM)Ad Wim Wrote:
(10-04-2018, 06:18 PM)Mist Wrote: Sousa drie DC duels op indoor hardcourt gespeeld, stomme keuze die niet wordt afgestraft?

Fritz, met een gravel record van 14-12, een stomme keus die niet wordt afgestraft?

Het was een armoedige optie, maar ik wilde graag iemand in dat kwart en dan leek Fritz me toch de beste keuze. Favoriet tegen Smyczek, Harrison is ook geen hoogvlieger op gravel en alles daarna zou bonus zijn (maar weet je nooit in een toernooi als dit). Fritz heeft weinig op gravel gespeeld, maar had iig kans om te trainen en heeft genoeg talent.
Reply


Forum Jump: