The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston/Marrakech
#91
Wat heeft die verdasco gedaan tegen kudla dan?

Kudla wordt gewoon 3x gebroken door karlovic.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Kyrgios in vorm goed om te zien!
Kei Nishikori





Reply
#93
Zo'n Pella ook weer. Zondag nog dc gespeeld in Argentinië en sleept er nu een pot van bijna 3 uur uit. Waarom Kohl dan niet?! Het is zo random allemaal.

En Querrey uiteraard ook gewoon 5-3 voor gestaan 3e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
(12-04-2018, 07:49 AM)Ad Wim Wrote: Zo'n Pella ook weer. Zondag nog dc gespeeld in Argentinië en sleept er nu een pot van bijna 3 uur uit. Waarom Kohl dan niet?! Het is zo random allemaal.

En Querrey uiteraard ook gewoon 5-3 voor gestaan 3e set.

Whahaha Ad even serieus blijven he

Pella heeft alleen op zondag een tweesetter gespeeld
Kohl 2 potjes waaronder op zondag een zware vijfsetter tegen Ferrer
Kei Nishikori





Reply
#95
Gaat om de inzet. Het zijn topsporters, dan kun je toch wel 5 uur op zondag spelen en woensdag weer 1,5 uur?
Kijk naar Grand Slams, dan hebben ze minder rust.

Lukte dus ook prima, maar hij had weer even een kronkel in z'n hoofd. Had prima kunnen winnen. Dat is waarom het random is. Als ie zich nou terug getrokken had, prima.

Seppi tankte ook overduidelijk, terwijl die op vrijdag voor het laatst had gespeeld.
Het is altijd raar en random na zo'n DC-weekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Johnson-Tiafoe wordt zo ongeveer de partij van de week voor mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Gaat niet alleen om fysiek, het is ook mentaal.

Kohl verliest die belangrijke vijfde set net...Heeft maandag daar gewoon spierpijn, zware benen van. Moet dan op dinsdag reizen en op woensdag aantreden tegen Ouahab in een compleet andere sfeer. Ik snap het wel.
Kei Nishikori





Reply
#98
Ik snap het ook wel. Direct aangegeven dat het een risico was. Maar waarom hij (en anderen) dan verliest en sommigen wel winnen, is gewoon geen peil op te trekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Voor mij is het van belang dat Zverev M flink ver komt, dat kan mijn week nog redden.
Ook al gaat het met veel managers slecht bij zo een russisch roulette achtig weekje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
hup basic!
Dom dat ik die niet heb. Had al een voorgevoel, dat ik uitgesproken had voor de pot tegen Robin. Maar ja teveel op de bookies vertrouwd. Hij had al een keertje een 250 gewonnen dit jaar.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Indoor he. Is toch wel iets anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sousa NID. 

Hup Ouahab.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Basilas! Kreeg begin van het jaar nog een pak slaag op dezelfde baan van die dikzak maar gaat hem nu gewoon laten lopen
Kei Nishikori





Reply
Basil heeft nog een hele kluif aan Ouahab.
Hub Ouahab!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Klasse hij is binnen
Kei Nishikori





Reply
Klasse Steve.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dramatische week. Gelukkig gaat het om niet veel punten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik heb dan weer een aardige week in dit soort weken grrrr
Kei Nishikori





Reply
Sandgren-Pella pot van de week. Als Tennys die wint, is het een prima week.
En dan nog hopen op een finale van Sousa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(13-04-2018, 08:32 AM)Ad Wim Wrote: Sandgren-Pella pot van de week. Als Tennys die wint, is het een prima week.
En dan nog hopen op een finale van Sousa.

Pot van de week voor 45 puntjes? 


Lekker dat Fritz en Johnson winnen maar beide underdog in volgende ronde...
Kei Nishikori





Reply
(13-04-2018, 08:37 AM)kooltje Wrote:
(13-04-2018, 08:32 AM)Ad Wim Wrote: Sandgren-Pella pot van de week. Als Tennys die wint, is het een prima week.
En dan nog hopen op een finale van Sousa.

Pot van de week voor 45 puntjes? 


Lekker dat Fritz en Johnson winnen maar beide underdog in volgende ronde...

het gaat inderdaad helemaal nergens om.

Rotweek. Heb nog wel 2 grootste kanhebbers op toernooiwinst in mijn team.

Hoop ook stiekem dat Tennys wint ivm een zweeler avontuurtje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(13-04-2018, 08:37 AM)kooltje Wrote:
(13-04-2018, 08:32 AM)Ad Wim Wrote: Sandgren-Pella pot van de week. Als Tennys die wint, is het een prima week.
En dan nog hopen op een finale van Sousa.

Pot van de week voor 45 puntjes? 


Lekker dat Fritz en Johnson winnen maar beide underdog in volgende ronde...

Dat gaan we zien. In elk geval is Pella veel gekozen en Sandgren mijn troef. En hier heb ik vertrouwen in, niet in Johnson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Uit tennisabstract.com

Code:
Player                             SF      F      W
(1)John Isner (USA)             77.4%      47.7%      22.3%
(6)Steve Johnson (USA)             22.6%      7.6%      1.8%
(3)Jack Sock (USA)             79.6%      40.2%      16.7%
Taylor Harry Fritz (USA)      20.4%      4.5%      0.8%
Ivo Karlovic (CRO)             14.4%      7.5%      2.2%
(4)Nick Kyrgios (AUS)             85.6%      74.1%      51.2%
(8)Tennys Sandgren (USA)      40.8%      6.3%      1.5%
Guido Pella (ARG)             59.2%      12.1%      3.6%

Voor wat het waard is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Het gaat beginnen eindelijk. Gelijk ook maar beide toernooien tegelijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Tennys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Tuurlijk Kooltje heeft Kyrgios en karlo wint de vijfde keer ineens wel van hem 

Echt ongekend wat er allemaal tegenzit met dit spel
Kei Nishikori





Reply
Tja, verrassend, maar ook weer niet natuurlijk. Het is Kyrgios.
Vandaar dat we direct zeiden dat je die gewoon niet moet nemen in zo'n toernooi.

Lekker Sandgren, gelukkig zit het ook eens mee deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat was mijn laatste speler in Houston. .. Nu moet isner nog winnen , dat zou heel mooi zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Haha en dan winnen Fritz en Johnson wel....vaag spel
Kei Nishikori





Reply
En ook in Houston weer alle 4 QF tegen de odds in. En alle 4 verkeerd. Niet tegen aan te voorspellen zo. Focus op volgende week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: