The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston/Marrakech
#1
db is open!
Reply
#2
Thx. 

Gelijk de vraag: wel of geen Isner?
Hij had vorige toernooi gewonnen en een davis cup duel gespeeld.
Is het zowiezo handig om spelers die dit weekend voor davis cup uitkwamen op te stellen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Zou je toch inmiddels wel moeten weten Sad
Kijk naar reistijden, welke ondergrond werd er bij DC gespeeld etc
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Ik ben er al uit. heb een team op de been. Ga nog even de wedstrijden en kwalificaties in Marocco afwachten en kan dan een definitief team maken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Beide toernooien die door verschillende omstandigheden volledig open liggen. Bookies weten het ook niet. Zeer hoge quoteringen voor de winnaars.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Ach ik heb maar wat gegokt.
Aangezien er geen verrassingen waren en Minaur niet door is, hoef ik mijn team niet aan te passen. Ik ben er klaar voor.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
Wil je de charme van het spel niet verpesten en enkel na de deadline je team bespreken?!
Kei Nishikori





Reply
#8
zoveel geef ik niet prijs. maar als jullie er problemen mee hebben zal ik het verder voor me houden tot na de deadline.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Nou Kyrgios beschaam mijn vertrouwen niet...

In Marokko graag de favorieten gewoon naar de zege...Ramos, Haase of Gasquet
Kei Nishikori





Reply
#10
(09-04-2018, 10:00 PM)kooltje Wrote: Nou Kyrgios beschaam mijn vertrouwen niet...

In Marokko graag de favorieten gewoon naar de zege...Ramos, Haase of Gasquet

Kooltje +1 en Albert Ramos ook.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Mooie keuzes maar de rest van je team op goed geluk of zit er een gedachte achter?
Kei Nishikori





Reply
#12
Dank je.

Ik heb een beetje gegokt, maar niet zo een heel goed gevoel over mijn team. Ik maak me grote zorgen over Zverev. Gelukkig gaat het niet over heel veel punten deze week.
Onze teams hebben een aantal verschillende spelers, uiteraard, maar die in de eerste ronde gelijk tegen elkaar moeten.
Brown - Laaksonen
Berettini - Basilashvili
Dat is opvallend.
Veel succes!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
Hup Laaksonen en Sandgren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
hi Ad Wim!
Mooi Laaksonen eerste set, dat is een goed begin.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
Laaksonen was een no-brainer voor me, Sandgren een flinke gok voor zijn prijs en zijn vorm op gravel.
Maar die heeft goede resultaten op zulk soort gravel, en Kavcic (en vele anderen in dat kwart) kan er nog minder van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Verder ben ik vrijwel compleet weg gebleven van de DC-jongens.
En kon ik niks fatsoenlijks vinden in 2e en 4e kwart Houston.
Marrakech vond ik niet eens zo lastig. Alleen twijfel tussen wel of geen Kohlschreiber.
Toch de gok maar genomen, omdat ie nog een dag vrij heeft gekregen. Maar hij kan heel goed niet komen opdagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ik heb een volledige voorspelling gemaakt maar ben niet voor de topscore gegaaniet,  maar heb een groter team gemaakt om zo het risico te spreiden.  Laaksonen is een goed begin.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Prima Laaksonen en Sandgren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Hahaha ik lach iedereen met verdasco  uit, en dat zijn er erg veel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#20
Brown voor mn laatste 400 euro kan gebeuren. Gaat om 20 punten. 

Verdasco eraf vind ik onbegrijpelijk. En kan duur worden, ook omdat kyrgios daar veel gekozen is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Gisteren dacht ik, oh shit die verdasco is vaak gekozen, heb ik hem over het hoofd gezien? Ik schatte hem op 2 rondes halen en eruit tegen Kygrios.
Maar vannacht werd dat dus even rechtgezet. Dat voelt goed, ook al gaat het maar om een paar punten. Wel gunstig voor Kygrios die zo naar de 90 punten kan voordat hij serieuze tegenstand krijgt.

Ik ben uitgegaan van finals Isner - Kyrgios en Ramos - Gasquet.
Als dat zo uitkomt scoor ik goed.

Vandaag kijken of Zverev een ronde doorkomt. De bookies zijn niet zo optimistisch.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
Die Verdasco. Maar die moet je hier altijd hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Dat is natuurlijk onzin voor de mensen met Kyrgios
Kei Nishikori





Reply
#24
Het is dan ook veel te riskant om Kyrgios te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Verdasco moet je hier altijd hebben. En kyrgios nooit. Maar dat is mijn mening. En ik wat dat betreft nu al weer ongelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
The Rockets spelen deze week uitwedstrijden.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#27
Zo het is begonnen voor vandaag. Hup Max!

Haase zou het best wel eens lastig kunnen krijgen tegen Basic. Daarom hem links laten liggen. Kijken of het terecht was....

<update>  eerste game gelijk gebroken.....

<update>  het staat al 4 - 0 voor onze Robin.  Ik lees het al DC voor Basic....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
(10-04-2018, 12:07 PM)DaanvL Wrote: The Rockets spelen deze week uitwedstrijden.

Zaterdag of zondag Play offs thuis, dus kf/hf is waarschijnlijk eindstation
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
Hup Carballes, monstertroef.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
(10-04-2018, 12:13 PM)rikbetert Wrote: Zo het is begonnen voor vandaag. Hup Max!

Haase zou het best wel eens lastig kunnen krijgen tegen Basic. Daarom hem links laten liggen. Kijken of het terecht was....

<update>  eerste game gelijk gebroken.....

<update>  het staat al 4 - 0 voor onze Robin.  Ik lees het al DC voor Basic....

Lol, wat moet je in godsnaam met Marterer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: