The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2018
#61
(10-08-2018, 01:10 PM)Mac Wrote: Er zijn een aantal redenen voor de 18 jaar en ouder regel. De eerste komt omdat er nog wat onduidelijkheid is over of dit soort spellen worden aangezien als "gokspellen". Zeker als er prijzen worden uitgerekend is men vaak van mening dat dit onder gokken zou vallen. Laat je het prijzenelement vallen dan wordt het spel in ieder geval niet gezien als gokken.

Echter, voor kinderen onder de 12 gelden ook nog eens extra privacy regels, zeker in omgevingen waar communicatie mogelijk is (chat, forum etc). Officieel mogen wij dit dus niet accepteren.


Echter, mocht je "vrouw" zich willen aanmelden waarbij zij samen met hem speelt dan is dit natuurlijk geen probleem Wink
Daarom zijn dit soort regeltjes natuurlijk onzin omdat het voor mij nooit te controleren valt wie er daadwerkelijk achter de pc zit.

Mijn advies op persoonlijke titel: Enige waar je wel even over moet nadenken is dat ik heel weinig aan controle/censuur doe. Hou er dus rekening mee dat hij in aanraking kan komen met groffer taalgebruik of iets dergelijks. Heb je daar geen problemen mee, lijkt t me geen probleem.

Mijn zoon doet volgens mij ook al vanaf zijn 11e mee en is inmiddels al 24. Het heeft volgens mij niet veel schade aangericht  Shy . Vorige week pakte hij nog de weekwinst!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#62
Leuk om te lezen. Zoon heeft zich inmiddels geregistreerd.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#63
Als ik nu op de aantal keer gekozen selecteer zie ik aantal keer gekozen van de Winston salem week. Als ik echter een subleague selecteer zie ik hele andere getallen die wat hebben van wat ik bij de us open verwacht.lijkt me iniet ieder geval niet in de haak en daarom meld ik dat maar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#64
Ben er nog niet uit wat ik precies zie. Kan ook met default team te maken hebben. Wat ik ook merk is dat na het sluiten van deadlines de aantal keer gekozen direct klopt maar bij mij de subleagues nog niet kloppen totdat er nieuwe scores worden ingevuld dan klopt alles weer.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#65
Gasquet heeft 0 punten, moet er 45 hebben.
Staat wel goed in de draw, gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(22-09-2018, 01:37 PM)Ad Wim Wrote: Gasquet heeft 0 punten, moet er 45 hebben.
Staat wel goed in de draw, gek.

Klopt en ook mijn totaal klopt niet ten gevolgen daarvan.
En tsitsipas en paire staan nog op 'groen'
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#67
En Berankis staat op 20 ipv 45.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Gooi de qualies er maar in mannen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Ik zit in mijn eerste volle jaar van FTM en moet zeggen dat het een erg leuk spel is. Dat is vooral te danken aan de vele mogelijkheden om teams te vergelijken, statistieken te bekijken, de scenario calculator. Kortom een top website met alles wat je maar kunt bedenken.
thx Mac voor alle uren die je erin hebt gestopt!

Ik heb wel een aantal feedback puntjes waar je eens over na kunt denken.

1) Er zijn een heleboel accounts die niet meer worden gebruikt, kunnen deze 'ghost-accounts' niet worden verwijderd?

2) De deadlines, daar is al veel over gezegd en ik weet dat dat gevoelig ligt. Ik zou het prettig vinden als die tijden van de deadline wat flexibeler zouden kunnen worden. Ik vind het erg stressvol als er bijvoorbeeld een deadline is als er partijen bezig zijn, zoals nu bijvoorbeeld in Shanghai het geval was. Een deadline die tegelijk valt met het begin van de partijen op de maandag (of desnoods dinsdag), zou me liever zijn. Dat lijkt me ook eerlijker voor mensen uit andere tijdzones. Dan is er een aantal uur dat iedereen met dezelfde informatie een team kan samenstellen. Ik ken de historie niet achter de deadlines zoals die nu zijn. Dat is vast een lang verhaal. Maar de deadline zelf lijkt me redelijk goed geautomatiseerd. Dat is altijd stipt op tijd en kan bijna geen handmatige handeling zijn.

3) het default team. Ik weet niet of er veel gebruik van wordt gemaakt, ik heb het niet nodig gehad in ieder geval. Maar wat ik zie bij mensen met een default team, is dat ze maar een paar spelers hebben. Dit komt doordat de geselcteerde spelers van het default team lang niet allemaal meespelen met ieder toernooi. Ik zou denk ik toch voor een andere optie gaan. Heb ik vorig jaar ook al een keer gepost. Pak het lijstje onder menu 'mijn gekozen spelers' en ga het rijtje van vaak naar minder vaak gekozen af of die meespelen in het komende toernooi en voeg die toe, totdat het budget op is. Dan krijg je toch een team van jou favoriete spelers. Je hoeft verder ook geen extra administatie bij te houden. Je zou er zelfs voor kunnen kiezen om iedereen de week te laten starten met 'hun' meest gekozen team al ingevuld, wat je dan kunt wijzigen naar eigen inzicht.

4) de default teams 'verstoren' nu de statistieken. Als je bijvoorbeeld nu weekstatistieken bekijkt en sorteert op 'spelers over', dan staat kermitkikker met 6 speler bovenaan. Maar kijk je naar zijn team, dan heeft hij maar 2 spelers actief over. Ook bij aantal maal gekozen komen nu een hoop namen voor die niet meedoen. Dat heeft denk ik te maken met hetzelfde.


Wat mij betreft mag je deze link : https://www.fantasytennismanager.nl/ftm/...tended.php  ook in een vaste menu-link stoppen, want ik kijk er regelmatig naar en ik denk dat er meer mensen bij gebaat zijn.

Zie deze punten niet als negatieve kritiek. Het zijn wat hints die waar je wellicht iets mee wilt doen of helemaal niet. Maar ook als het spel blijft zoals het blijft is het een erg boeiend spel en ga ik volgend jaar zeker meedoen voor een plekje in de top 10.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Vooral punt 2 is een ding. Die laffe teams zijn mij persoonlijk een doorn in het oog en 9 van de 10x loont het ook nog. Kunnen we echt niet iets verzinnen door bijvoorbeeld deadline Europese- en USA toernooien op maandag 11.00 uur te zetten? Voor de Australische en Aziatische toernooien zou je hem op zondagavond 22.00 uur kunnen zetten. Zo maar een idee. Lotingen zijn altijd al op zaterdag bekend (op Acapulco na)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Nou voor punt 2 bedoel ik dus dat deze week de deadline om 7:00 op maandag zou zijn. En als het in usa is en de partijen beginnen om 16:00 dan ook de deadline opb dat moment. Beetje als bij zweeler.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#72
Deadlines Smile

Ik blijf het maar een kul argument vinden. Meer mensen die de deadline kunnen halen. Wereldwijd? Bijna iedereen in de top 100 is Nederlands, mist volledig zijn doel dus.
Trekt meer mensen die spelen? Wat zoeken we? kwantiteit? Ik zoek nooit kwantiteit.  

Maak het voor de mensen die echt fanatiek spelen leuker door de deadline altijd op zondag 22:00 te leggen, exclusief de 4 GS.. Iedereen heeft het gehele weekend om in te vullen. 

Maar vermoedelijk gaat het zoals de laatste 5 jaar gaat...niet bespreken en dan in januari roepen dat de deadlines niet verandert worden.
Kei Nishikori





Reply
#73
Idd Kooltje Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
(12-10-2018, 09:04 AM)kooltje Wrote: Maak het voor de mensen die echt fanatiek spelen leuker door de deadline altijd op zondag 22:00 te leggen, exclusief de 4 GS.. Iedereen heeft het gehele weekend om in te vullen. 

Maar wat maakt het uit als de deadline om 22:00 uur op zondag is of op de maandag VOOR de partijen beginnen? In Australie heb je dan tot (ongeveer) 01:00 uur de tijd, in Azie  tot 07:00 uur, in europa tot 12:00 uur en in de amerikas tot 16:00 uur.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#75
(12-10-2018, 09:43 AM)rikbetert Wrote:
(12-10-2018, 09:04 AM)kooltje Wrote: Maak het voor de mensen die echt fanatiek spelen leuker door de deadline altijd op zondag 22:00 te leggen, exclusief de 4 GS.. Iedereen heeft het gehele weekend om in te vullen. 

Maar wat maakt het uit als de deadline om 22:00 uur op zondag is of op de maandag VOOR de partijen beginnen? In Australie heb je dan tot (ongeveer) 01:00 uur de tijd, in Azie  tot 07:00 uur, in europa tot 12:00 uur en in de amerikas tot 16:00 uur.

Omdat men dan vindt dat de mensen die werken in het nadeel zijn
Kei Nishikori





Reply
#76
(12-10-2018, 09:54 AM)kooltje Wrote:
(12-10-2018, 09:43 AM)rikbetert Wrote:
(12-10-2018, 09:04 AM)kooltje Wrote: Maak het voor de mensen die echt fanatiek spelen leuker door de deadline altijd op zondag 22:00 te leggen, exclusief de 4 GS.. Iedereen heeft het gehele weekend om in te vullen. 

Maar wat maakt het uit als de deadline om 22:00 uur op zondag is of op de maandag VOOR de partijen beginnen? In Australie heb je dan tot (ongeveer) 01:00 uur de tijd, in Azie  tot 07:00 uur, in europa tot 12:00 uur en in de amerikas tot 16:00 uur.

Omdat men dan vindt dat de mensen die werken in het nadeel zijn

aha ??!!??? Raar argument voor een wereldwijd spel. Niks staat je in de weg om zondag al een team klaar te hebben.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#77
Vermoedelijk gaat het zo dat Mac zwaarwegende argumenten tegen heeft, en hij bepaalt nog altijd.
Het is zijn spel en het is hem goed recht om te doen wat hij denkt dat het beste voor het spel is.

Mijn mening is bekend: hoe minder partijen gespeeld, hoe leuker het spel.
Dus ik pleit voor alle deadlines op zondag 22 uur (muv IW en Miami dan).
Die paar partijen in een GS op zondag (vooral RG) moeten we dan maar voor lief nemen, omwille van de consequentie.

Volgens mij wil Mac graag duidelijkheid en altijd dezelfde deadline. Op deze manier heb je voor alle toernooien dezelfde deadline, en creëer je alleen maar meer duidelijkheid t.o.v. het schema nu.
Nu heb je 3 verschillende tijdstippen, dan 1. Lijkt me perfect.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Amen Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
(12-10-2018, 10:19 AM)Ad Wim Wrote: Vermoedelijk gaat het zo dat Mac zwaarwegende argumenten tegen heeft, en hij bepaalt nog altijd.
Het is zijn spel en het is hem goed recht om te doen wat hij denkt dat het beste voor het spel is.

Mijn mening is bekend: hoe minder partijen gespeeld, hoe leuker het spel.
Dus ik pleit voor alle deadlines op zondag 22 uur (muv IW en Miami dan).
Die paar partijen in een GS op zondag (vooral RG) moeten we dan maar voor lief nemen, omwille van de consequentie.

Volgens mij wil Mac graag duidelijkheid en altijd dezelfde deadline. Op deze manier heb je voor alle toernooien dezelfde deadline, en creëer je alleen maar meer duidelijkheid t.o.v. het schema nu.
Nu heb je 3 verschillende tijdstippen, dan 1. Lijkt me perfect.

Streven voor zoveel mogelijk om zondag 22 uur lijkt mij perfect.
Reply
#80
Ik vind het een prachtig spel en zal ten alle tijden mee blijven doen. 
Ook ik zie de deadlines graag eerder. Het is nu vaak te makkelijk om spelers die al door zijn te kiezen. Een tactiek waar ik mezelf overigens ook regelmatig van bedien. 
Een deadline van zondagavond 22.00 is ideaal. Zaterdagmiddag zijn de draws vaak bekend. Dan heb je 1,5 dag om je team te maken. 

Ook zou ik graag een stat zien speciaal voor de top 10/20. Aantal keer gekozen etc. 
Nu zijn die stats vaak vertroebeld door spookaccounts of managers die rare/standaard teams maken. 

De spookaccounts die worden aangemaakt en vervolgens nooit worden gebruikt zijn mij ook een doorn in het oog. Maar zullen lastig te verwijderen zijn. Ze hebben het recht bijvoorbeeld alleen bij GSs een team te maken. Voor de 25 euro. 

Over geld gesproken. Enkele jaren geleden was het plan actueel om ftm commerciëler te maken. Gezien de geringe prijzen dit jaar, staat dat op een laag pitje? Weinig geld/prijzen in natura vanuit sponsoring te halen?

Nogmaals alle lof voor Mac. Top spel met heel veel eigen tijd dat erin zit. 
Ik blijf vinden dat met name Kooltje te agressief reageert. Dat heeft Mac niet verdiend. Je kunt je punt ook anders maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Ik reageer helemaal niet agressief. Als iemand respect voor Mac heeft ben ik het

Alleen dat wil niet zeggen dat er geen kritiek gegeven mag worden. En zeker als het de mening van vele is moet het punt duidelijk aangezet worden.
Kei Nishikori





Reply
#82
Eigenlijk heb ik geen problemen met de deadline op maandag. Meestal heb ik op maandag tijd om goed na te denken over een team. Ik heb alleen problemen met als de deadline tegelijk valt met wedstrijden. Als je dan niet in staat bent om te reageren op de laatste tussenstanden en uitslagen, kun je de plank behoorlijk mis slaan.
Ik heb alleen feedback gegeven met wat ik denk wat anders zou kunnen. Mac, je ziet maar wat je met dit doet. Ik vind het spel erg leuk. En ik respecteer de tijd die je erin steekt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#83
Ik vind de huidige deadlines eigenlijk prima. Enige nadeel is dat er soms teveel partijen gespeeld zijn. Nadeel van een eerdere deadline is echter dat er dan nog allerlei spelers zich kunnen terugtrekken, dan zijn de mensen die geen tijd hebben voor uitgebreide research in het nadeel.
Belangrijkste vind ik echter dat er duidelijkheid is, dat het geen allegaartje van deadlines wordt (want dan gaan mensen de deadline vergeten) en dat de standaard deadline niet overdag is.
Reply
#84
(12-10-2018, 07:36 PM)centre court Wrote: De spookaccounts die worden aangemaakt en vervolgens nooit worden gebruikt zijn mij ook een doorn in het oog. Maar zullen lastig te verwijderen zijn. Ze hebben het recht bijvoorbeeld alleen bij GSs een team te maken. Voor de 25 euro.

Ik heb gekeken en er zijn ongeveer 1500 managers die al minimaal 1 jaar geen enkel team hebben gemaakt. Als je ze niet wilt verwijderen, zou je ze in ieder geval onzichtbaar kunnen maken. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk en maakt het een stuk overzichtelijker. Minder lange lijsten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#85
Wil iemand carballes vervangen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
(15-10-2018, 10:17 PM)andre Wrote: Ik vind de huidige deadlines eigenlijk prima. Enige nadeel is dat er soms teveel partijen gespeeld zijn. Nadeel van een eerdere deadline is echter dat er dan nog allerlei spelers zich kunnen terugtrekken, dan zijn de mensen die geen tijd hebben voor uitgebreide research in het nadeel.
Belangrijkste vind ik echter dat er duidelijkheid is, dat het geen allegaartje van deadlines wordt (want dan gaan mensen de deadline vergeten) en dat de standaard deadline niet overdag is.

Dan is mijn voorstel van altijd op zondag 22u toch een verbetering?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: