The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2018
#31
En inhoudelijk moet je nog gewoon keuzes maken, ook als er al 20 man door is naar ronde 2. En hoe ironisch, zon late deadline is ideaal voor een buursteam. Alles dat door is aanklikken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Blij dat het een fout is, en dat het bij Rome en Madrid wel zo is.
Kan inderdaad gebeuren.

Volgens mij viel mijn toon wel mee.
Als dit vervelend is ervaren, excuses.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Jouw toon was prima en niet meer dan terecht. Eerlijk gezegd heb ik daar altijd wat moeite mee, vrijwillig dus dan is commentaar geven altijd pijnlijk. Lijkt de voetbalclub wel bij mij.

Enige minpunt blijft die deadlines bij dit spel en dat zit meerdere mensen dwars blijkbaar uit de reacties, zowel organisatie als spelers.
Kei Nishikori





Reply
#34
Excuses Mac voor mijn reactie

Misschien het spel meer bij de basis houden ipv je te richten op zoveel mogelijk deelnemers die na een tijdje weer afhaken

Kwaliteit voor kwantiteit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Ach het is allemaal mensenwerk en op vrijwillige basis. De deadline is voor iedereen hetzelfde dus iedereen heeft dezelfde kansen.
Top werk Mac! Ik beleef veel plezier (ook ergenissen, maar dat ligt aan de prestaties van de door mij geselecteerde spelers) aan het spel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
Ik vind het ook gezever. Alsof een kind zn moeder, die voor het eerst niet zo lekker gekookt heeft, de maat neemt. Gewoon accepteren. Valt genoeg te kiezen morgenavond.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
het lijkt allemaal mee te vallen qua keuzes door oa het lagere budget.

nog genoeg te kiezen heute abend.

geluk bij een ongeluk, maar ik denk dat het nu interessanter wordt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Keuze voor gasten als Bautista, Schwartmann etc of de spelers die al door zijn is wel interessant. Denk dat ik wel weet wat Buurs zijn tactiek is Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#39
Het is wel grappig ja. Het wordt nu juist interessant of je Nadal wel of niet neemt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Zoals eerder aangegeven wordt het nu interessanter dan met een vroege deadline.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Mac, gaat er iets mis bij de afhandeling van vorige week?
Johnson staat wel als winnaar, maar ik blijf op 585 hangen, terwijl dat 685 moet zijn.
Dus het lijkt alsof ie die punten niet meetelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Worden de punten van de oude week die gescoord zijn nadat de nieuwe week geopend is pas verwerkt na de deadline van de nieuwe week?
Reply
#43
Ik heb nog een ideetje over deadlines. Ik heb gemerkt dat ze een 'pain in the ass' zijn voor sommigen. 
Nu is de deadline op 22:00 uur maandagavond gezet. Maar het zou net zo goed dinsdagochtend om 10:00 kunnen zijn. Er wordt immers niet gespeeld in die periode.
Nu maakt het mij niet heel veel uit of er al een aantal partijen gespeeld zijn. Er zijn nog genoeg keuzes te maken.

Maar wat ik zelf als erg prettig ervaar, is dat tijdens de deadline, alle toernooien stil liggen. Dan hoef je niet angstvallig alle lopende partijen tijdens zo een deadline in de gaten te houden. Mijn voorstel is om deadlines dusdanig te plannen dat de partijen lang stil liggen en dan aan het einde van zo een periode. Dan heeft iedereen op de wereld tijd om een mooi team samen te stellen. Dus nu zou dat dinsdag 10 uur kunnen zijn.

Dat is natuurlijk lastig als er in verschillende tijdzones wordt gespeeld, maar er is vaak wel een periode van geen partijen te vinden. Zet dan de deadline op het einde van zo een periode.

Moet je ook handmatige handelingen uitvoeren tijdens een deadline? Of gaat dat geheel automatisch?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#44
Lekker laten staan zo.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
Maandagavond is prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Mogen de LLs kiesbaar gemaakt worden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#47
Gewoon deadlines zo laten staan, ik vind het prettig dat de deadline op een vast tijdstip is en niet varieert met de tijdzone waarin gespeeld wordt.
Reply
#48
De wedstrijden waren gisteren rond 20:00 klaar.
Dat was 2 uur voor de deadline.
Iedereen had dus 2 uur lang gelijke kansen. Maar ergens in Azie lagen ze al te pitten.
Wanneer de deadline dus naar 11 uur vanmorgen was geschoven, had nog steeds iedereen dezelfde informatie, maar wel  13 uur meer de tijd.
Ik wil het nu ook niet veranderen, het hoeft van mij ook niet te veranderen, ik wil het alleen even melden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
Bedankt voor het melden Flower
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Kan één van de admins Chung en verdasco even op out zetten en vervangen door de LLs?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Dat kan ik helaas niet CC...

even op Mac wachten
Kei Nishikori





Reply
#52
Mac wil je de LL’s er weer even inzetten? Dan verwerk ik de uitslagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
(12-06-2018, 02:22 PM)centre court Wrote: Mac wil je de LL’s er weer even inzetten? Dan verwerk ik de uitslagen.

Zie boven
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Done
Reply
#55
Kyrgios mag eruit maccie
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Zoon is zeven jaar oud en door het meekijken met mij behoorlijk goed op de hoogte van sterktes van spelers en dergelijke. En hij vind het ook erg leuk om tennis te volgen en als het op de buis is het te kijken.
Een goeie kans daardoor, dat hij bij een tennis club gaat spelen.

Ik zit erover te denken om hem ook hier mee te laten spelen. Nu zag ik ook dat je 18 jaar moet zijn om mee te mogen doen (voor de prijzen).
Zou hij mee kunnen doen buiten mededinging van prijzengeld? Wat vind de organisatie hiervan?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Er zijn een aantal redenen voor de 18 jaar en ouder regel. De eerste komt omdat er nog wat onduidelijkheid is over of dit soort spellen worden aangezien als "gokspellen". Zeker als er prijzen worden uitgerekend is men vaak van mening dat dit onder gokken zou vallen. Laat je het prijzenelement vallen dan wordt het spel in ieder geval niet gezien als gokken.

Echter, voor kinderen onder de 12 gelden ook nog eens extra privacy regels, zeker in omgevingen waar communicatie mogelijk is (chat, forum etc). Officieel mogen wij dit dus niet accepteren.


Echter, mocht je "vrouw" zich willen aanmelden waarbij zij samen met hem speelt dan is dit natuurlijk geen probleem Wink
Daarom zijn dit soort regeltjes natuurlijk onzin omdat het voor mij nooit te controleren valt wie er daadwerkelijk achter de pc zit.

Mijn advies op persoonlijke titel: Enige waar je wel even over moet nadenken is dat ik heel weinig aan controle/censuur doe. Hou er dus rekening mee dat hij in aanraking kan komen met groffer taalgebruik of iets dergelijks. Heb je daar geen problemen mee, lijkt t me geen probleem.
Reply
#58
En je mag maar met 1 account meedoen. Dus als je zoon na de AO stopt dan mag je geen 2 teams maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Ja maar als je meerdere mailadressen hebt dan kan het wel. Zo ben ik ook Buurs en Atlanta
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Okay. Dan gaat mijn 'vrouw' wellicht meespelen.Zoon heeft er wel oren naar.
Ik laat hem niet op het forum. Dan valt het qua taalgebruik wel mee.
Top. Nee ik laat zoon helemaal zelf zijn team samenstellen. Hij moet wel lang voor de deadlines naar bed. Daar moeten we wat op verzinnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: