The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2018
#1
Zoals jullie gemerkt hebben is t helaas niet gelukt om deze week de db open te krijgen. Met de feestdagen enzo gewoon echt te weinig tijd gehad. We gaan dus gewoon weer het "normale"  schema aanhouden met volgende week testweek en AO als officiele begin
Reply
#2
Toch wel jammer en echt een verbeterpunt in mijn ogen. Nu alweer drie leuke toernooien gemist. Juist onvoorspelbaar en leuk wie er goed uit de stop komt. 

Juist gelijk na afsluiten van de World Tour finals alweer het nieuwe jaar openen zou beter zijn. Mensen hebben zat tijd de afgelopen twee weken om aan te melden en een team in elkaar te draaien. 

Mocht er echt een proefweek moeten komen kun je deze ook simuleren lijkt mij. Maar goed, wellicht ben ik de enige die er zo over denkt?
Kei Nishikori





Reply
#3
Ben het helemaal met je eens Kooltje
2-3-2
Reply
#4
Natuurlijk was ik het liefst deze week ook al begonnen. Mac kent onze wens. Als het dan niet lukt dan lukt het niet. Gewoon goed voorbereiden op de AO deze weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Tja het probleem is niet zozeer dat de mensen genoeg tijd hebben om een team te maken deze weken.

Mijn doel was echt om alles klaar te hebben voor afgelopen week. Het probleem is echter dat ik niet genoeg tijd had om de site voor te bereiden op 2018 en ik ben bang dat dat elk jaar zo gaat zijn. De feestdagen zijn voor mij erg rommelig en vaak ook weinig "vrije" tijd (in de zin van geen afspraken met vrienden/familie etc).

Wellicht onderschatten jullie een beetje hoeveel werk er in zit om de site klaar te maken voor een nieuw jaar. Dat is niet even een uurtje werk. Daar zit denk ik gewoon al 15-20 uur aan werk in en dan neem ik nog niet eens mee dat ik vaak ook wat extra functionaliteit wil implementeren voor een nieuw jaar.
Reply
#6
@ Mac , ik onderschat echt niks en respecteer ieder uur wat je er in steekt ten zeerste! 

Mijn gedachten was alleen dat het zou kunnen midden / eind november ipv rond de hectische feestdagen.
Kei Nishikori





Reply
#7
Ik weet dat het een testweek is, maar er staat nu dat een winnaar eerste ronde 10 punten krijgt. Dit zouden er 20 moeten zijn.
Reply
#8
Tevens missen de q's nog in het schema
Kei Nishikori





Reply
#9
Dank, allebei aangepast inmiddels
Reply
#10
Moet je opnieuw inschrijven? Normaal moest je dat doen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Nee hoeft niet meer, hoefde vorig jaar ook al niet meer Smile
Reply
#12
Ik vind het uitstekend dat het FTM-seizoen pas begint bij de AO. Verschillende mensen gaan dan pas het tennis echt volgen, het levert dus meer serieuze deelnemers op.
Reply
#13
(11-01-2018, 11:55 PM)andre Wrote: Ik vind het uitstekend dat het FTM-seizoen pas begint bij de AO. Verschillende mensen gaan dan pas het tennis echt volgen, het levert dus meer serieuze deelnemers op.

Dat is jezelf tegenspreken in 1 zin
Kei Nishikori





Reply
#14
Mac, ik zie 500 actieve spelers tot zo ver. Is dat te vergelijken met andere jaren?
En ik zie dat er bijna net zoveel Spanjaarden mee doen als Nederlanders. Is daar een verklaring voor?

Nu met Chung gaat de Aziatische markt ook voor je open.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Kan t zo snel niet meer terugvinden maar als ik me goed herinner hadden we vorig jaar iets meer dan 400 ingevulde teams bij AO, dus toch weer mooie toename.

Ja Spanje is al de afgelopen 2 jaar flink aan het groeien en daarom sinds vorig jaar ook een spaanse versie van de site. Dat heeft zeker geholpen bij de aanwas, maar verder heb ik er niet een directe verklaring voor. Ik heb een aantal keer gezien dat mensen met veel volgers op twitter ofzo een link hebben geplaatst maar twitter is vrij afgeschermd qua analytics dus ik kan dat niet heel goed volgen. Zou goed kunnen dat een groot spaans account een keer een link heeft geplaatst
Reply
#16
Mooi meer tegenstanders!  Is het mogelijk om een subleague te ontbinden? Ik had vorig jaar 1 met een vriend gestart maar die is nu niet meer nodig.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#17
Nog niet maar als je me even een mailtje stuurt met de naam van de subleague dan zorg ik ervoor dat ie verwijderd wordt.
Reply
#18
Moutet mag er nog uit bij de koploper.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Berretinni en sela moeten kyrgios en istomin vervangen in het schema.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Wil iemand Kyrgios ook even op OUT zetten!?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Dat kan ik niet toch Mac?
Kei Nishikori





Reply
#22
niet als iemand uit de draw is gehaald idd...is inmiddels gebeurd!
Reply
#23
moet 2e ronde Miami en IW niet 25 punten zijn ipv de 20 die er nu staat?
Reply
#24
hmmm lijkt er inderdaad op dat je gelijk hebt...vreemd, al die jaren al fout gedaan.

Ik zal gelijk voor Miami aanpassen en voor IW later herstellen
Reply
#25
Er klopt iets niet met de scenario calculator van Miami. Iedereen met del Potro in zijn of haar team heeft een NaN bij zijn score.
Oplossing is op '-' klikken bij del Potro en hem dan weer toevoegen. Lijkt dat hij onder een andere naam in de 2de ronde staat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#26
Het viel mij gisteren op dat de waardes van de spelers niet zijn bijgewerkt. Deze zijn nog volgens de ranking van 5 maart.
Reply
#27
Ik zie nu pas dat de deadline voor Monte Carlo (en Rome en Madrid) maandagavond 22 uur is.
Is dat nieuw? Heb ik een regelwijziging of discussie gemist? Vorig jaar was het toch gewoon 10 uur 's ochtends?

Dan zijn er gewoon 19 (!) wedstrijden gespeeld. Daar wordt dus echt helemaal niks aan.
En dat krijg je dus ook in Rome en Madrid...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Dit gaat helemaal nergens meer over


Bang dat een aantal de deadline missen... lachwekkend die deadline
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
ik word echt scheit en scheitziek van de toon waarop men hier denkt te kunnen praten. Vooral buurs, waar slaat dat in godsnaam op?

anyway, dit was gewoon een fout. Een dergelijke regelwijziging had ik gewoon gecommuniceerd.

Echter...door omstandigheden ben ik helemaal vergeten gister de database open te gooien en is het nu wat laat voor een maandag 10 uur deadline en wordt het dus toch 22 uur. De volgende TMS'en zijn gewoon 10 uur
Reply
#30
Prima uitleg Mac. Maken allemaal fouten. 

Toon kan idd best anders. Mac heeft er al vele jaren bloed zweet en tranen in zitten. Vrijwillig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: