The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo (TMS)
#1
Nou vandaag gaat het erom spannen. Ik heb veel te verliezen in de stand, dus ik ben aan mijn stand verplicht om een goed team op de been te brengen.
Vanavond even puzzelen.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
hmmm nog geen grote verrassingen tot dusver. Ben benieuwd wat Nishi gaat klaarspelen. Die was er wel even een tijdje uit.
Verder zegt de pot straks iets over de vorm van djoko.
Ook voor de twijfelaars tussen Shapo en Tsitsi komt er straks een oordeel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
volgens mij doet PCB niet meer mee....

In plaats van hem GGL.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Djokovic is bij Vajda terug en veegt gelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Het is wel heel relaxed om een team te maken zonder dat er ondertussen gespeeld wordt.
Dan heeft iedereen gelijke kansen over een lange periode.

ik ben klaar!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
Gehannes met laatste 1600, dus niet echt tevreden.
Maar de basis is volgens mij goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Dat is het voordeel van het gebruik van optimalisatie software dan heb je geen gehannes.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Maar ik beniet ook niet 100% tevreden . Ben niet voor Nadal gegaan... Hoop dat ik daar geen spijt van krijg.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Hier ook geen Nadal, teveel risico voor weinig winst bij succes
Kei Nishikori





Reply
#10
Poeh, halve top 10 zonder Nadal, dat had ik niet verwacht.

Ik zag toch echt geen fijne alternatieven. Je kunt met Nadal wel flink verliezen, maar volgens mij ook wel flink winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Tja, jullie hebben Goffin, Djokovic, Zverev. Ook allemaal onzeker. Dan liever de gravelkoning die hier al 10x won.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Goffin en schwartzman vliegen er gauw uit.
Reply
#13
Goffin denk ik ook, voor Schwartzman zie ik daar geen reden toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Schwartzmann 4-0 achter tegen pella h2h. Dat vind ik wel link. 

En Nadal moet hier gewoon winnen. Dan is het een goede week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
GAE wie je ook bent, jou team lijkt met 8 dezelfde deze week het meeste op het mijne....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Die h2h van Schwarzmann zag ik ook inderdaad 

Aardig wat verschillen maar toch veel keuzes gebaseerd op al gespeelde partijen. Zo had ik zelf Djokovic nooit genomen en zie ik bij Ad een Coric bijvoorbeeld. Buiten musthaves als Herbert en Tsitsipas
Kei Nishikori





Reply
#17
Die h2h zie ik nu pas helaas. Was wel dik favoriet bij de bookies.

Ik vond dat je iemand moest hebben in dat 3e kwart en sowieso liever een kanshebber onderin dan bijv RBA bovenin. Zverev was te duur en te riskant, Fog te onzeker en Pouille ook wat mij betreft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(17-04-2018, 07:35 AM)kooltje Wrote: Die h2h van Schwarzmann zag ik ook inderdaad 

Aardig wat verschillen maar toch veel keuzes gebaseerd op al gespeelde partijen. Zo had ik zelf Djokovic nooit genomen en zie ik bij Ad een Coric bijvoorbeeld. Buiten musthaves als Herbert en Tsitsipas

Coric was dus gevolg van dat gehannes. 
1600 over en net niet genoeg voor ideaal team met Raonic erbij. Dus keuze tussen 2 paupers of Coric of Edmund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Maar wat cc zegt, het gaat compleet om Nadal deze week. Als die gewoon wint, is het een goede week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(17-04-2018, 06:52 AM)rikbetert Wrote: GAE wie je ook bent, jou team lijkt met 8 dezelfde deze week het meeste op het mijne....

Vast en zeker een Go Ahead Eagles fan  Wink
Reply
#21
Ben wel benieuwd naar de beweegredenen van top 10-managers als TT en Atlanta om Nadal niet te nemen.
Zo duur is ie niet. Denken jullie dat ie niet wint? Wie gaat hem verslaan? Wat vonden jullie goede alternatieven?

Ik had overigens vrijwel exact het team van TT gehad als ik Nadal niet had genomen (met uiteraard wel Schwartz), maar dat kwam voor mij echt niet uit.

Zelfs Buurs met Nadal, lol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(17-04-2018, 08:20 AM)Mitch Wrote:
(17-04-2018, 06:52 AM)rikbetert Wrote: GAE wie je ook bent, jou team lijkt met 8 dezelfde deze week het meeste op het mijne....

Vast en zeker een Go Ahead Eagles fan  Wink

Ja, het zijn zware tijden. FTM gaat al niet veel beter.
Reply
#23
Nadal mist natuurlijk nog wat wedstrijdritme maar toch...de enige die ik een kans geef Nadal te verslaan (mits fit uiteraard) is Thiem.
2-3-2
Reply
#24
Wie mist er dan geen wedstrijdritme (op gravel)? Nadal iig nog dc gespeeld en dik gewonnen. 
Thiem heeft nog het minste ritme na zijn blessure.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(17-04-2018, 08:45 AM)GAE Wrote:
(17-04-2018, 08:20 AM)Mitch Wrote:
(17-04-2018, 06:52 AM)rikbetert Wrote: GAE wie je ook bent, jou team lijkt met 8 dezelfde deze week het meeste op het mijne....

Vast en zeker een Go Ahead Eagles fan  Wink

Ja, het zijn zware tijden. FTM gaat al niet veel beter.

We hebben nog voor jullie gezongen in Zwolle afgelopen zaterdag
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Geen Nadal hier, dat wordt vloeken!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
We zijn weer begonnen. Klasse Cecchinato Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
(17-04-2018, 11:20 AM)Stille Wrote: We zijn weer begonnen. Klasse Cecchinato Sad

Hij is warm....
Kei Nishikori





Reply
#29
Simon loopt al te Simonnen, werkwoord voor lange games spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
(17-04-2018, 11:20 AM)Stille Wrote: We zijn weer begonnen. Klasse Cecchinato Sad

van 0-3 naar 6-3...Nog even zes games volhouden en 45 goedkope puntjes
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: