The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte-Carlo (TMS)
#91
Keurig Struffie! Maar 20x gekozen en afstevenend op ronde 3.
Djokovic moet nog even aanpoten. Ook Ramos lijkt terug te komen. Hup Kohl!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#92
Gokjes in het derde kwart, Fog en Pouille, worden keihard afgestraft..
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#93
Zeg dat wel Daan, zit ook met die minder begaafde jongens
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Had je ook Schwartzman moeten nemen. 

Maar de alternatieven voor Nadal sneuvelen idd lekker. 

Nu Ramos en Coric nog even doordrukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ramos komt helemaal niet terug en Djoko is gewoon minder momenteel
Kei Nishikori





Reply
#96
Fognini geblesseerd... daar is niet tegen te managen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Tjonge Coric, mist even 15-40 Op 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Schwartzman ook de baan op. Hebben we alles maar meteen gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#99
Nee hoor, zo zuur dit. Partij van de dag verdomme. Tegen iemand die nog verre van fit is, is die eerste set zo belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Djoko! had nog wat extra's in tb, goed teken
Kei Nishikori





Reply
Die Kohlschreiber vorige week nog een drama en nu weer dit....niet in te schatten die gozer
Kei Nishikori





Reply
Ramos kansloos. Matige keus ook. 
Coric moet hem iig slopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker begin weer, Diego...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Seppi. Maakt t af RG.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Graag weer een comeback, Schwartzman, anders ben ik tot zondag klaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwartzman blessee, niet tegen te managen. Damn, die had diep kunnen komen in dat stuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een grap die Djoko...al tien mps gemist en breakpoint direct raak
Kei Nishikori





Reply
Zonde van de onnodige energie, maar toch lekker Djoko!
Kei Nishikori





Reply
Nou, ik ben er zondag weer. Als Nadal voor de 11e keer dit toernooi wint en ik hopelijk nog wat punten op  concurrenten pak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-04-2018, 02:02 PM)Ad Wim Wrote: Had je ook Schwartzman moeten nemen. 

Maar de alternatieven voor Nadal sneuvelen idd lekker. 

Nu Ramos en Coric nog even doordrukken.

Mooie post Ad
Kei Nishikori





Reply
Raonic met knieproblemen... Hopelijk kan Marco al profiteren.
Reply
Hup GGL!
Hup Raonic!!
Hup Bedene!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Prima dag hoor
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb tot dusver weinig te klagen, maar de hele week valt of staat bij de gratie van Nadal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Vandaag weer een boeiende dag.
Ik ga er met 6 spelers in en hoop er vanavond nog 4 over te houden. Maar het mooiste zou zijn als Nadal eruit wordt geknald, ook al weet ik dat dat niet het geval zal zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hier met vijf man erin! Verwacht er ook vier over te hebben (Khachanov eruit).

Nadal morgen pas echt getest tegen de winnaar van Thiem tegen Djoko
Kei Nishikori





Reply
Nou ik verwacht er 3 over te houden, maar hoop op 4.

Hup Goffie en Struffie! Goffin geef ik wat meer kans dan Struffie, maar zo in vorm is die zverev niet.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(19-04-2018, 11:11 AM)rikbetert Wrote: Nou ik verwacht er 3 over te houden, maar hoop op 4.

Hup Goffie en Struffie! Goffin geef ik wat meer kans dan Struffie, maar zo in vorm is die zverev niet.....

ga jij even heel snel ophouden met je hup Goffie en Struffie...Die kunnen zich vanaf 1230 op Barcelona richten mag ik toch aannemen.
Kei Nishikori





Reply
(19-04-2018, 11:15 AM)kooltje Wrote:
(19-04-2018, 11:11 AM)rikbetert Wrote: Nou ik verwacht er 3 over te houden, maar hoop op 4.

Hup Goffie en Struffie! Goffin geef ik wat meer kans dan Struffie, maar zo in vorm is die zverev niet.....

ga jij even heel snel ophouden met je hup Goffie en Struffie...Die kunnen zich vanaf 1230 op Barcelona richten mag ik toch aannemen.

haha volgens mij hebben we tegenstrijdige belangen. Struffie is in ieder geval niet kansloos. Goffie ook niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Whahaha Goffin even een weekje aan de doping geweest
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: