The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona / Budapest
#31
En dan komt verdasco niet opdagen. Enige gokje die ik erin heb gezet voor 2 extra paupers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#32
Gaan Cuevas en RBA er helemaal een kutdag van maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Karlo geeft het weg

Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Chung afgezegd voor de dubbel met een enkelblessure. Dat biedt perspectief.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(24-04-2018, 07:56 PM)buurs Wrote: Karlo geeft het weg

Ad week

Omdat ie kansloos was in set 2 en 3?

Cuevas, man man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Omdat jij klaagt en het alsnog jouw kant opvalt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Heel logisch.

In Barcelona op 1 na alle partijen verkeerd, en veel ook nog vrij zuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(24-04-2018, 05:39 PM)Ad Wim Wrote: Juist niet. Met opzet verliezen als je (dik) favoriet bent, dat is verdacht.

Nou als Goffin zou verliezen zou een inzet op Granollers 3.5x de inzet uitbetalen.

Toen Goffin zo goed als verloren had zou een inzet bij live-betting 20x de inzet op Goffin uitbetalen. Als je op dat moment inzet levert dat dus veel meer op.
Ik vind het in ieder geval verdacht dat het spel zo verliep.

QUOTE :
3. Inflating the odds

One player – usually the higher-ranked one (but not always) - deliberately loses the first set and maybe goes a break down in the second set. At that stage, the live, in-play odds on the player who’s trailing will have shifted to a much higher price - which is when the fixers pile in with bets on the trailing player to win. That player then comes back to win. This doesn't always require both players to be complicit but is easier if they are.


bron: https://www.forbes.com/sites/danielleros...2d8adc7807
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
vandaag sleutelpartij voor mij Dzumhur - Cecchinato. Bookies en de meeste managers zijn voor Cecc, tennisabstract en ik voor Dzumhur.

Vandaag ga ik met 7 spelers erin, 6 moeten spelen en ik hoop er op het einde van de dag 5 over te houden waaronder Chung. Hopen dat het met de blessure wel mee zal vallen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
(25-04-2018, 07:58 AM)rikbetert Wrote:
(24-04-2018, 05:39 PM)Ad Wim Wrote: Juist niet. Met opzet verliezen als je (dik) favoriet bent, dat is verdacht.

Nou als Goffin zou verliezen zou een inzet op Granollers 3.5x de inzet uitbetalen.

Toen Goffin zo goed als verloren had zou een inzet bij live-betting 20x de inzet op Goffin uitbetalen. Als je op dat moment inzet levert dat dus veel meer op.
Ik vind het in ieder geval verdacht dat het spel zo verliep.

QUOTE :
3. Inflating the odds

One player – usually the higher-ranked one (but not always) - deliberately loses the first set and maybe goes a break down in the second set. At that stage, the live, in-play odds on the player who’s trailing will have shifted to a much higher price - which is when the fixers pile in with bets on the trailing player to win. That player then comes back to win. This doesn't always require both players to be complicit but is easier if they are.


bron: https://www.forbes.com/sites/danielleros...2d8adc7807

Dat lijkt me heel ver gaan, en dan moet Granollers er ook in zitten.

Over het algemeen gebeurt fixen op lage niveaus waarbij de favoriet omgekocht is en de maffia dus inzet op de underdog (met hoge odd).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Dan moet je ook met de stats komen hoeveel er op Goffin is ingezet op dat moment. Dit is suggestief en ongefundeerd.
Kei Nishikori





Reply
#42
Het is inderdaad suggestief en nergens op gebaseerd anders dan het scoreverloop.data over inzetten heb ik niet. Het lijkt me ook sterk dat dat op dit nivo zou gebeuren.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#43
https://twitter.com/BetfairExchange/stat...8573979653
Reply
#44
(25-04-2018, 10:28 AM)GAE Wrote: https://twitter.com/BetfairExchange/stat...8573979653
Thx GAE.

Ik snap er niet heel veel van, maar er ging wel een hoop geld om bij die pot.

Na nog wat gestudeerd te hebben , zijn er volgens mij weinig 'aandelen' Goffin gekocht toen hij op verliezen stond, dus dan is matchfixing niet erg waarschijnlijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
Dzumhur lijkt een dure vergissing.  Misschien heeft hij nog een verassing in petto.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#46
Tja, als je deze week Nishi kiest...
Maar toch fijn dat ie 0 punten haalt. GGL nauwelijks gekozen gelukkig.

Cecch ook prima. Begint al stuk beter dan gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
(25-04-2018, 12:00 PM)rikbetert Wrote: Dzumhur lijkt een dure vergissing.  Misschien heeft hij nog een verassing in petto.

Cecc won al twee keer op gravel van hem, dus gewoon een slechte pick.
Kei Nishikori





Reply
#48
(25-04-2018, 12:10 PM)kooltje Wrote:
(25-04-2018, 12:00 PM)rikbetert Wrote: Dzumhur lijkt een dure vergissing.  Misschien heeft hij nog een verassing in petto.

Cecc won al twee keer op gravel van hem, dus gewoon een slechte pick.

Klopt, mijn huiswerk slecht gedaan....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#49
Struff kan nog een dure worden, terwijl ie gisteren bijna exit was.

Die Djoko. Wat heeft die Lajovic toen gedaan?!

Thiem ook niet bepaald soepel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Prima Thiem
Prima Djoko
Kei Nishikori





Reply
#51
wat zijn dit toch weer voor een rare onverwachte uitslagen?
Djoko eruit.
Gasquet op achterstand.
Ramos op achterstand
Nishi eruit
Pella eruit (althans zo goed als)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
En chung komt niet
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Zo zie je maar weer dat je op niemand kunt rekenen.
Dan pak ik liever de 500 zekere punten van Nadal hoor, in zo'n week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
wowww had ik ook maar Nadal gewoon genomen
Kei Nishikori





Reply
#55
Ik heb dus Nando en Chung. Het wordt per week belachelijker...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
Wordt toch weer een slechte dag zo, tjonge jonge.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Jezus man ga jij ff lopen klagen...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
(25-04-2018, 04:51 PM)Stille Wrote: Jezus man ga jij ff lopen klagen...

Hahaha, blijf jij nou maar gewoon van die pretteams maken en denken dat je daar kans mee maakt. 

Je volgt het tennis toch zo intensief? Hoe kun je dan Tsitsipas niet hebben en Schwartzman wel?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Gelukkig zorgt Bedene voor een redelijk einde van de dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
(25-04-2018, 05:51 PM)Ad Wim Wrote:
(25-04-2018, 04:51 PM)Stille Wrote: Jezus man ga jij ff lopen klagen...

Hahaha, blijf jij nou maar gewoon van die pretteams maken en denken dat je daar kans mee maakt. 

Je volgt het tennis toch zo intensief? Hoe kun je dan Tsitsipas niet hebben en Schwartzman wel?

Hogere top. Had op een wederopstanding gerekend. Maar goed het boeit nu toch niet meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: