The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munchen / Istanbul / Estoril
#1
Thx Mac voor het openzetten van de database.

Genoeg budget om alle italianen op te kopen! Maar is dat verstandig?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Zo klaar. Na de crapshoot van vorige week nu wat minder gepuzzel.
Er is nog 1 partij bezig, misschien ga ik die nog verwerken, misschien ook niet.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Schiet toch eens op Tennys en Frances Angry
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
pfff net op tijd.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Hoop gehannes met laatste geld, hopelijk gaat dat om details en een paar punten.
De basis is volgens mij goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Bewust weg gebleven uit München.
1e kwart uiteraard getwijfeld over Hanfmann (5% tegen Zverev), Maden (nipt favoriet 1e ronde) en Struff (duur), maar kwam toch echt allemaal niet uit. Dus hup Zverev maar, al heeft die het vaak lastig tegen Struff.

Andere toernooien waren redelijk duidelijk. Paar keuzes nog met wel of geen Jaziri, Tiafoe, Seppi.
Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Carreno toch wel een troef, vermoedde ik al, maar die is hier altijd goed.

Grootste keuzes was in onderste kwart Istanbul. Basilashvili 2x QF de laatste weken, dus maar voor hem gegaan, ondanks dat de bookies hem de underdog vinden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Mensen geen vertrouwen (meer) in Tsitsipas? Nauwelijks gekozen in de top.

Hij, Pella, Ramos, Basi, Jaziri en Carreno de grootste troeven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Tsitsipas max 20 punten.
Waarom hebben mensen geen vertrouwen in Anderson?

grootste troeven : Bedene, Chardy, Kohl, Monteiro en Seppi.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Hoezo max 20 punten? Gezien wie ie vorige week versloeg, allemaal in straight sets?
Vermoeidheid is een risico, kwaliteit niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ja dat is waar. Maar ik heb de ervaring om geen finalisten van de vorige week te vertrouwen.
De frisse en op papier sterkere Anderson acht ik in staat om van deze Tsitsipas te kunnen winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
In staat zeker, maar toch lastig hoor, in je 1e gravelpot.
En echt veel en lang heeft Tsitsipas niet gespeeld. Maar ik besef dat ie kan tanken na zo'n week, en dat Andujar ook gewoon een lastige tegenstander is. Maar ik denk dat je iemand in deze vorm voor dit geld niet mag missen. Voor hetzelfde geld haalt ie weer de finale.

Anderson is sowieso een slechte keus, voor dat geld op gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Dit wordt volgens mij wel een heel interessante en wederom open week.
Voorgaande weken wist je nog wel wie de echte punten ging pakken, nu is dat (weer) totaal onduidelijk.
Dat betekent kans op grote verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
nou we hebben 13 spelers hetzelfde. Dus van jou zal ik niet heel veel verschillen. hoop dat je net zo een succes hebt als vorige week, zeker met die 13  ;-)

Trouwens erg rustig hier?!?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
ik begin de dag met 19, 8 moeten aan de slag en ik hoop er 19 over te houden op het einde van de dag.
Daar kies je je spelers voor de eerste ronde.
In de praktijk ben ik al blij als er 17 vandaag overleven....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
Dat heb je altijd in zulke weken. Met de meesten heb ik meer dan 13 dezelfde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Zo Montero en Chardy door.

Nu de beurt aan Kohl en Fratangelo. Nog niemand uitgeschakeld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#17
Prima begin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Last minute wissel basilashvili voor chardy...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
(01-05-2018, 02:03 PM)centre court Wrote: Prima begin!

de CC tactiek, iedereen nemen die door is. Loont wel Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
(01-05-2018, 02:38 PM)Stille Wrote:
(01-05-2018, 02:03 PM)centre court Wrote: Prima begin!

de CC tactiek, iedereen nemen die door is. Loont wel Rolleyes

Vandaag 8 uit 8. En die waren dus alle 8 nog niet door.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Ben je al bang voor Ad? Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Mijn flow is weg, wat een dramatisch begin. 
Al ging dat afgelopen weken ook zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Sjezus, veel slechter kan het niet beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Monfils zou altijd van Klizan verliezen maar dit is alvast prima zo. Zo mooi al die mensen die in dit soort poepweken toch voor dure jongens gaan. En dan bedoel ik nog niet eens Monfils, want die was nog redelijk goedkoop. Maar kan weinig meer op gravel. 

Ik bedoel meer Ramos en Carreno. Carreno verliest van Kicker en Ramos van Delbonis of Bolleli.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Zo’n geweldige dag en dan met Mayer als allerlaatste pot zo verliezen. Nota bene van Jarry van Buurs en Atlanta. 

6-3 *6-5 voor, 40-0 voor komen, uiteindelijk die game 4 mps op eigen service missen, in de Tb weer 2 mps waarvan 1 op eigen service, van *6-5 naar 6-8 gaan en dus Tb verliezen. In de 3e set bps missen en je dan op 4-4 zelf laten breaken. 

Zo zuur en vooral omdat deze veel potentie heeft. 2e ronde een halve bye en daarna de het onzekere duo Kicker of Carreno. Buursweek!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Hoppa  Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
mooie score buurs! Ik ben er 4 kwijt, kijken hoe het vandaag gaat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Saaie dag vandaag met overal maar 4 potjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Nou hier een boeiende dag. 8 partijen, 10 spelers in actie, 5 favoriet, 5 underdogs.
Met 15 erin en de verwachting is 10 over....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: