The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid TMS
#1
Bedankt voor het regelen van de administratie Mac. Deze week heb ik niet veel tijd gehad voor het samenstellen van mijn team. Heb handmatig iets samengesteld zonder spreadsheets of software.... Ben wel exact op 0 over uitgekomen, dus dat maakt de kans op een uniek team iets kleiner. Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Alleen nog twijfel gehad over mijn laatste 3000, rest was behoorlijk straight forward.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Hup Nishikori!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Redelijk easy. Ging uiteindelijk om de laatste 4000-4500 euro budget. Basis was duidelijk. 
Ik ben als één van de weinigen voor Kohl en Goffin gegaan. 

Logische alternatieven waren jongens als Bautista cuevas nishi verdasco en ramos. Dat zijn dus ook de jongens die ik graag snel zie verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Zelfde tactiek hier, voor Kohl en Goffin gegaan. Cuevas ook genomen omdat ie hier vorig jaar goed presteerde, en een gok genomen met Coric.
Reply
#6
Nishi met zijn prijs en vorm en prestaties hier in Madrid mag je niet missen, wat mij betreft. Ook al kan ie er meteen af. En dan kun je Goffin dus niet meer nemen.
Voor de rest inderdaad easy.

Cuevas of Ramos als laatste keuze. Tja...
Kunnen allebei direct verliezen maar ook QF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik durfde nishi niet aan. Wel zeer overwogen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Vorige week gaf Nishikori op en bij de bookies is Djokovic favoriet. Maar omdat Djoko het de laatste tijd steeds zo laat afweten heb ik ze beide laten zitten en ben ik voor Goffin gegaan.
Reply
#9
Die opgave is alweer 2 weken geleden he, en was natuurlijk gewoon vermoeidheid. 

Maar ik had die redenatie ook als optie.
Toch vind Goffin nog te duur voor zijn loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Nou, daar gaan we. Partij van de dag en misschien wel week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Doordrukken Jap, al break weggegeven en veel bps gemist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Nee hoor, natuurlijk niet. De tijd dat dit soort potten goed vielen, lijkt lang geleden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Ze halen een behoorlijk niveau allebei
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Er zat zoveel meer in, ongelooflijk.
En het niveau was ook nog goed, dat maakt het helemaal zuur.
Ik sta wel nog steeds achter deze keuze, hij had hier prima ver kunnen komen.
Niet mijn weken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(07-05-2018, 06:12 PM)Ad Wim Wrote: Er zat zoveel meer in, ongelooflijk.
En het niveau was ook nog goed, dat maakt het helemaal zuur.
Ik sta wel nog steeds achter deze keuze, hij had hier prima ver kunnen komen.
Niet mijn weken...

Helaas inderdaad een verkeerde gok, maar ik had 'm ook bewust gekozen. Zeker ook gezien z'n resultaten in het verleden in Madrid.

Ad Wim, je hebt nu wel een toepasselijke profielfoto  Big Grin
Reply
#16
Wat een dag joh vandaag. Hopen op mooie uitslagen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
77x Chung, 2 games. 
Uiteraard niet in de top, maar dit is toch wel opmerkelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Prima uitslagen vandaag. 
Jammer dat Donaldson niet door drukt. 
Maar heb wel vertrouwen in Kohl tegen RBA. 

Nu alles op Cuevas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Cuevas gewoon meer punten gemaakt maar toch de set verliezen. Toch niet weer zo'n week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Gojo mist 6 sps tegen Ramos. Buursweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Lekkere Coric (en Cuevas)! Draw voor Goffin begint al wat makkelijker te worden nu Chung maar 2 games pakte tegen Haase.
Reply
#22
Vorige week heb ik Ramos, gaat ie er kansloos af en nu wint ie natuurlijk nipt, na 4-2 achter derde set.
Dan moet Cuevas het morgen maar doen.

GGL van 4-1 naar 4-6, man man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Hele slechte dag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
(08-05-2018, 07:11 PM)Ad Wim Wrote: Vorige week heb ik Ramos, gaat ie er kansloos af en nu wint ie natuurlijk nipt, na 4-2 achter derde set.
Dan moet Cuevas het morgen maar doen.

GGL van 4-1 naar 4-6, man man.

Juiste keuze op het juiste moment
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Bijna iedereen hier Gasquet ? Lekker Cool
Klasse Dusan...zelfs geen breakpoint tegen gehad  Eusa_clap
2-3-2
Reply
#26
Wtf GGL, tegen iemand die een negatief record op gravel heeft. Ook weer 5-2 voor in de TB. 
Wat een week weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ach als Nadal Kohl en goatfin de HF halen is t een topweek. Zo is t ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Slechte week. 4 exit, 4 over. Ik had zitten twijfelen over raonic, maar door dit sterke kwart toch maar laten schieten.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Wat een belangrijke pot meteen. Hup Kohl!
En daarna hup Cuevas. Dan zit ik goed voor vandaag, rest is bonus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Kom op Gof en Kohl!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: