The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Eastbourne / Antalya
#1
Loting is bekend. Eerste ronde : Wawrinka - Murray.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Zo ik heb mijn team klaar.
Als tabelleneerste in de grascompetitie kan ik me deze week geen fouten veroorloven.   ;-)

Succes allen. Een weinig interessante week met niet veel punten.

Oh en ik heb mijn avatar gewijzigd. Ik weet niet of er veel vrouwelijke managers zijn, maar deze is wat vrouw-vriendelijker. Ook al mis ik Wozniaki wel al een beetje.  Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Kwam niet uit en hield steeds 600 over.
Dus toen maar De Minaur eruit gegooid voor Ferrer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik kan de meest gekozen nog niet bekijken net als teams vergelijken. Wordt vast aan de database gewerkt. Met de scores van vorige week klopt ook nog niet alles. Ik heb geduld en wacht rustig af.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
(25-06-2018, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Kwam niet uit en hield steeds 600 over.
Dus toen maar De Minaur eruit gegooid voor Ferrer.

Daar ga je spijt van krijgen vriend.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
Waarschijnlijk wel, Minaur is goed in vorm. Maar het gaat vermoedelijk om max 45 punten met Murray en Edmund daar. 

Klote voetbal had niet zo spannend moeten zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Als ik teams vergelijk zie ik die van vorige week...... nog even nagenieten. Grappig om te zien wat de verschillen zijn met Adwim en CC....

Voetbal interesseert me totaal niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
(25-06-2018, 10:33 PM)Ad Wim Wrote: Waarschijnlijk wel, Minaur is goed in vorm. Maar het gaat vermoedelijk om max 45 punten met Murray en Edmund daar. 

Klote voetbal had niet zo spannend moeten zijn.

Oh ja nu zie ik het, ze moeten tegen elkaar in de 2de ronde, mits de Minaur wint. Ik sta volledig achter mijn keuze.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Alles klopt weer.
De race stand.
De bekerstand.
etc.

Thx admins. Volgens mij is mac op vakantie gezien zijn team?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Belangrijkste is dat laffe keuzes Herbert en Basilash meteen verliezen, dan is het al een prima week.
Ben wel bang voor Herbert, in dat zwakke stuk, maar nam liever gokje Lacko in een eveneens zwak stuk waar je verder niemand kon nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Heb bewust de meest gekozen Sugita niet genomen omdat ik denk dat Herbert van hem gaat winnen.
Heb misschien toch te dure spelers genomen met verdasco en Manarino. In dit soort toernooien, zonder een topfavoriet, kan bijna iedereen winnen en moet je dus eigenlijk goedkope spelers nemen die in staat zijn de eerste ronde door te komen of daar al doorgekomen zijn...
Ben ook benieuwd naar Murray zijn vorm. Is hij door zijn winst al aanschafbaar voor wimbledon, als hij mee zou doen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Er wordt met de ranking van deze week gewerkt, dus nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Wat dacht je Ad. Iedereen aanklikken die door is Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Had ie dat maar gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
hi Centre Court,  jou team lijkt met 10 dezelfde het meeste op het mijne. Dan moet ik een goed team hebben is mijn conclusie. ;-)
Ben benieuwd naar hoe onze verschillende spelers het gaan doen....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#16
Deze week helaas weinig tijd gehad. Gelukkig nog wel snel iedereen aangeklikt die al door was.. Daardoor mis ik wel De Minaur en Copil. Ook liever Monfils gehad ipv Haase (die een set en een break voorstond toen ik het team maakte) en Norrie en Donaldson zijn ook matige keuzes. We gaan het zien, gelukkig weinig punten op het spel.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#17
(26-06-2018, 09:38 AM)Stille Wrote: Wat dacht je Ad. Iedereen aanklikken die door is Smile

Juist niet inderdaad. Denk je een keer een grap te maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
10 van de 13 spelers die je hebt zijn al door dus er zit een kern van waarheid in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
De man in vorm op gras gaat hier van Kukushkin verliezen Bduh
Wellicht toch te veel gespeeld.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
(25-06-2018, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Kwam niet uit en hield steeds 600 over.
Dus toen maar De Minaur eruit gegooid voor Ferrer.

nou waarschijnlijk heb je alleen maar schik en geen spijt.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
Na de 1e partij alweer een Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
Hop, lekker dit. 
Meer geluk dan wijsheid, maar I'll take it.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Het is je gegund

Als het volgende week maar weer een Buurs week wordt  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Wordt niks gespeeld voor de deadline dus ik ga ervan uit dat we zelfde team hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Hup Lajovic!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Hup Lajovic!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
Hup Buurs!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#28
Vervelende uitslagen. ...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Buursweek 

Volgende week dus niet
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Opmerkelijk hoe constant de top is. Steeds maar schrapen voor 100 puntjes. 
In dat opzicht hakte RG er heel hard in. Waar maak je nou 1000 punten goed, laat staan die 1700 van Buurs?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: