The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2018
#1
Ik zie dat er nog geen draadje is maar de database is wel al open. Thx Mac.

@Adwim: gezien de loting denk ik niet dat Coric in de top 5 meest gekozen spelers komt. Te dicht op Federer.

Ik ga werken aan mijn team. Maar er zijn best wel wat onzekerheden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Voor mensen die een spreadsheet willen van dit toernooi, heb ik er eentje toegevoegd.
Simpel: vul een 1 in bij de speler die je denkt dat wint en de punten verschijnen in kolom E en de punten/kosten in kolom D.
In ieder vakje moet je EEN 1 zetten. Zo kun je het gehele verloop van Wimbledon naar eigen inzicht en kennis invullen.
Als je alles heb ingevuld, kun je met wat sorteer en kopieerwerk je ideale team destileren. Daar heb je verder geen software voor nodig.
Met een dergelijke spreadsheet en wat gelukkige aannames ben ik zo weekeerste geworden. Het is een kijkje in mijn keuken.

Ik weet dat de meeste van jullie dit op gevoel doen, maar ach dan laat je de spreadsheet dicht. ;-)  Ik had hem toch al klaar.
In het voorbeeld wat nu is ingevuld, is volledig willekeurig.


Attached Files
.xlsx   wimbledon_spreadsheet.xlsx (Size: 18.39 KB / Downloads: 9)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Team staat klaar, makkelijkste week tot dusver.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#4
Nou Daan dan heb je waarschijnlijk hetzelfde team als 95 andere managers als het zo makkelijk was. ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
(29-06-2018, 07:58 PM)rikbetert Wrote: Ik zie dat er nog geen draadje is maar de database is wel al open. Thx Mac.

@Adwim: gezien de loting denk ik niet dat Coric in de top 5 meest gekozen spelers komt. Te dicht op Federer.

Ik ga werken aan mijn team. Maar er zijn best wel wat onzekerheden.

Ja, want daar ligt het aan.
Bedankt voor de eer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
De basis is inderdaad zeer eenvoudig, gaat om de laatste invulling.
Maar we hebben aan RG gezien hoe belangrijk dat kan zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
inderdaad echt heel moeilijk is het niet. Ben benieuwd hoeveel mensen met dezelfde teams op de proppen komen, want die kans is wel groot.
Ik heb ook een basis team klaar. Maar ja als je achter staat moet je misschien wel risicos gaan nemen. Ik denk er nog over....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
ik ga denk ik 'off the beaten track'  met mijn team. Alles of niks.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
(30-06-2018, 08:29 AM)Ad Wim Wrote:
(29-06-2018, 07:58 PM)rikbetert Wrote: Ik zie dat er nog geen draadje is maar de database is wel al open. Thx Mac.

@Adwim: gezien de loting denk ik niet dat Coric in de top 5 meest gekozen spelers komt. Te dicht op Federer.

Ik ga werken aan mijn team. Maar er zijn best wel wat onzekerheden.

Ja, want daar ligt het aan.
Bedankt voor de eer.

Bij de zweeler variant is Coric het meest gekozen. Maar daar is de prijs ook maar 1/10 van die van federer. Hier is het 1/4....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Murray doet niet mee....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Coric op #6.   :-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Ik heb gekozen voor niet de standaardfinale federer-djokovic. Want daar speelt iedereen op.
Ik ga uit van een finale djokovic-cilic.
Wanneer dat zou gebeuren, wat dus niet waarschijnlijk is, dan doe ik goede zaken. Wat maakt het uit, ik sta zover achter dat ik iets raars moet doen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
Federer cilic Kyrgios Djokovic waren imo mustpicks. Blijft er 4700 over om mee te spelen. 

Was een groep van een man of 10 waar je uit kon putten. Lag allemaal dichtbij elkaar. 

Ik ben voor zverev chardy lopez vesely en raonic gegaan. Lekker veel in het zwakke 4e kwart. 

Jongens als gulbis Müller khachanov Tsisipas gasquet kubler en fabbiano had ik ook best graag gehad. Zij mogen er dus zsm uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
Grappig, zovelen met Raonic. 
Ik had hem in mijn eerste opzet, maar vond hem te dicht bij Cilic zitten en te onzeker met zijn blessure. 
Ben voor klein gokje Muller gegaan ipv Fabbiano en Kubler (of Ebden). Verder inderdaad easy, en dus ook vrij saai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(01-07-2018, 10:07 PM)rikbetert Wrote: Ik heb gekozen voor niet de standaardfinale federer-djokovic. Want daar speelt iedereen op.
Ik ga uit van een finale djokovic-cilic.
Wanneer dat zou gebeuren, wat dus niet waarschijnlijk is, dan doe ik goede zaken. Wat maakt het uit, ik sta zover achter dat ik iets raars moet doen.

Heb ik ook, geen Federer hier. Maakt toch allemaal niet zoveel meer uit. Heb bij Zweeler weer andere spelers dus verschillende belangen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Buurs geen Zverev en Chardy, maar wel Raonic? Niks voor jou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
(01-07-2018, 10:07 PM)rikbetert Wrote: Ik heb gekozen voor niet de standaardfinale federer-djokovic. Want daar speelt iedereen op.
Ik ga uit van een finale djokovic-cilic.
Wanneer dat zou gebeuren, wat dus niet waarschijnlijk is, dan doe ik goede zaken. Wat maakt het uit, ik sta zover achter dat ik iets raars moet doen.

Niemand speelt op een finaleplek van Djokovic. QF is al genoeg voor die prijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Nou Nadal betaal mijn vertrouwen terug

Federer er weer af tegen Coric als het niet eerder is
Kei Nishikori





Reply
#19
(29-06-2018, 10:12 PM)DaanvL Wrote: Team staat klaar, makkelijkste week tot dusver.

Del Potro?! Hoe kom je daarbij dan?
5000 betalen voor normaal al een onzekere factor op gras, die ook nog eens nauwelijks voorbereiding heeft gehad.
En dan ook nog Gojo, Lopez en Chardy op zijn pad krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik ben vooral voor de echte grasspelers gegaan, die in een droomweek echt ver kunnen komen.
Ipv voor schrapers als Fabbiano of Kubler.

Muller, Chardy of Zverev moet de Cecchinato van dit toernooi worden.
(Ik vind het trouwens opvallend dat Zverev en Chardy zo weinig gekozen zijn.)

Verder moet Raonic geen gekke dingen gaan doen, dan is er weinig aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(01-07-2018, 11:55 PM)kooltje Wrote: Federer er weer af tegen Coric als het niet eerder is

juist ja!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
(01-07-2018, 11:53 PM)Ad Wim Wrote:
(01-07-2018, 10:07 PM)rikbetert Wrote: Ik heb gekozen voor niet de standaardfinale federer-djokovic. Want daar speelt iedereen op.
Ik ga uit van een finale djokovic-cilic.
Wanneer dat zou gebeuren, wat dus niet waarschijnlijk is, dan doe ik goede zaken. Wat maakt het uit, ik sta zover achter dat ik iets raars moet doen.

Niemand speelt op een finaleplek van Djokovic. QF is al genoeg voor die prijs.

niet helemaal waar. Wanneer djoko 1200 scoort, weerhoudt hij iemand anders van die score en dat kan uitmaken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Die snap ik niet. Ik zeg alleen dat mensen Djoko niet nemen omdat ie de finale haalt, maar omdat ie zo goedkoop is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
(01-07-2018, 11:47 PM)Ad Wim Wrote: Buurs geen Zverev en Chardy, maar wel Raonic? Niks voor jou.

Raonic is, afhankelijk van zijn blessure, een absolute must-pick naar mijn mening.

€ 1400 voor een oud finalist en een geen al te lastige loting tot aan de 4e ronde.
Koopje.

Kan hier zomaar de halve finale halen.
2e favoriet volgens de bookies.

Chardy wordt overschat.
Heeft geen backhand en gaat het daarom afleggen tegen Shapo, denk ik.
En anders tegen Paire of Delpo.

Zverev wordt nu ook overschat na zijn toernooioverwinning.
Maar deze keuze begrijp ik.

Verschillen zullen klein zijn in de top.

Succes allen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Met een vroege exit van Federer zal er wel het een en ander gaan veranderen. Ben heel benieuwd of Cilic kan winnen dit jaar, en vooral ook tegen wie...
Reply
#26
Mustpick vind ik ver gaan voor iemand die zich midden in een toernooi terugtrekt en 10% kans tegen Cilic heeft. Maar misschien zit ik er naast met hem.
Met 180 punten is het een goede keus, maar dan moet ie eerst langs Pouille. 
En ik hoop met mijn alternatieven zeker ook die 180 te kunnen halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(02-07-2018, 01:00 PM)rhubarb Wrote: Met een vroege exit van Federer zal er wel het een en ander gaan veranderen. Ben heel benieuwd of Cilic kan winnen dit jaar, en vooral ook tegen wie...

Buiten een blessure zie ik Federer niet voor de SF  verliezen. Slechts 5 mensen in de top 20 zonder hem.
En iedereen heeft Cilic.
Dus er gaat pas echt iets veranderen a la RG als Potro toernooi wint oid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
(02-07-2018, 07:45 AM)Ad Wim Wrote: Die snap ik niet. Ik zeg alleen dat mensen Djoko niet nemen omdat ie de finale haalt, maar omdat ie zo goedkoop is.

Als Djoko 360 punten haalt is hij al rendabel. Dat snap ik ook.
Maar als hij de finale haalt haalt niemand in de onderste helft (bijvoorbeeld nadal) die 1200 punten die hem eventueel ook rendabel zou maken.
Ik ben in mijn spreadsheet, die maar liefst 8x gedownload is, dus uitgegaan van djoko-cilic en heb daar mijn hele team op afgestemd.
Ik ben er ook vanuit gegaan dat Coric wederom gaat winnen van federer.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Al mijn 3 spelers (Cilic, Mayer en Querry) die op dit moment spelen staan 2-0 voor. Dat is gunstig.
Mijn grootste gok komt morgen aan de beurt: Ebden - Goffin.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
Federer en Cilic uiteraard easy. Die gaan geen set verliezen tot de SF.

Alles op Muller nu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: