The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2018
#31
Ik snap die keuze niet; Muller.
Als ik in mijn uitslagen app kijk naar een preview van MMoh - Muller, dan staat er dat Muller in zijn slechtste grasseizoen bezig is sinds 2009 met slechts 1 uit 4.
Ook wordt genoemd dat Muller in een enorme vormcrisis zit, met van zijn 8 laatste potten er slechts 1 gewonnen...... Bduh
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#32
Wordt het zo’n toernooi...

Stakhy geeft een 2-0 in sets weg  Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
(01-07-2018, 11:55 PM)kooltje Wrote: Nou Nadal betaal mijn vertrouwen terug

Federer er weer af tegen Coric als het niet eerder is

(01-07-2018, 11:59 PM)Ad Wim Wrote:
(29-06-2018, 10:12 PM)DaanvL Wrote: Team staat klaar, makkelijkste week tot dusver.

Del Potro?! Hoe kom je daarbij dan?
5000 betalen voor normaal al een onzekere factor op gras, die ook nog eens nauwelijks voorbereiding heeft gehad.
En dan ook nog Gojo, Lopez en Chardy op zijn pad krijgt.

Het spel van Potro is toch best geschikt voor gras? Hij heeft me verrast op RG en ik hoop op een opleving. Gojo al een tijd niet gespeeld en Chardy word ik niet bang van, Lopez wel flinke test. Rest van het team gewoon oerdegelijk.
FTM #1 - Week 6 2017
Reply
#34
(02-07-2018, 03:24 PM)buurs Wrote: Wordt het zo’n toernooi...

Stakhy geeft een 2-0 in sets weg  Undecided

Mayer (L)  ook Sad
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#35
Müller en Stakhy pielen die 5e set er nog wel even uit hoor. Waren het momentum helemaal kwijt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Coric???!!??? :CRY:

Wie moet er dan van federer winnen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
Fuckkk Coric wordt geslacht na gemist sp
Kei Nishikori





Reply
#38
Klasse Gilles.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(02-07-2018, 02:42 PM)rikbetert Wrote: Ik snap die keuze niet; Muller.
Als ik in mijn uitslagen app kijk naar een preview van MMoh - Muller, dan staat er dat Muller in zijn slechtste grasseizoen bezig is sinds 2009 met slechts 1 uit 4.
Ook wordt genoemd dat Muller in een enorme vormcrisis zit, met van zijn 8 laatste potten er slechts 1 gewonnen...... Bduh

Ik zeg toch dat ik bewust een aparte keuze wilde? Maar wel met een idee. Het is een ervaren rot en een uitstekende grasspeler, voor weinig geld met een makkelijke 1e ronde.

Kies jij lekker 'grasspelers' als Leonardo Mayer (weet je zeker dat je de goede had?) en Coric joh. Beetje commentaar geven op iemand als je zelf een niet grasspeler neemt voor 1227 die ook nog eens in Federers stukje zit. Handig he, die sheet, hahaha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
(02-07-2018, 03:29 PM)DaanvL Wrote:
(01-07-2018, 11:55 PM)kooltje Wrote: Nou Nadal betaal mijn vertrouwen terug

Federer er weer af tegen Coric als het niet eerder is

(01-07-2018, 11:59 PM)Ad Wim Wrote:
(29-06-2018, 10:12 PM)DaanvL Wrote: Team staat klaar, makkelijkste week tot dusver.

Del Potro?! Hoe kom je daarbij dan?
5000 betalen voor normaal al een onzekere factor op gras, die ook nog eens nauwelijks voorbereiding heeft gehad.
En dan ook nog Gojo, Lopez en Chardy op zijn pad krijgt.

Het spel van Potro is toch best geschikt voor gras? Hij heeft me verrast op RG en ik hoop op een opleving. Gojo al een tijd niet gespeeld en Chardy word ik niet bang van, Lopez wel flinke test. Rest van het team gewoon oerdegelijk.

Hij heeft een goede service en kan natuurlijk met zijn algehele kwaliteiten een hoop op gras. Maar ben benieuwd hoe committed ie is, aangezien ie 0 voorbereiding heeft gehad. Kwartfinale kan prima, maar exit tegen Lopez idd ook. En dan vind ik 5000 wel heel veel, zeker als er zoveel te kiezen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Milos is warm
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Mag ook wel, tegen een walking bye. Ik vermoed exit tegen Pouille, die net even een iets betere tegenstander had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(02-07-2018, 04:42 PM)Ad Wim Wrote: Mag ook wel, tegen een walking bye. Ik vermoed exit tegen Pouille, die net even een iets betere tegenstander had.

Ik geef hem 50% kans tegen cilic
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Waar baseer je dat in godsnaam op? Cilic is al bijna 50% tegen Federer en gewoon een van de twee topfavorieten. Ik geef Raonic 50% tegen Pouille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Coric, Gasquet, Johnson. Het was weer een prachtig ftm Wimbledon. Wederom gegokt en verloren. Volgende doel : in november op pagina 3 staan  Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#46
Gasquet snap ik, maar van die andere 2 weet je dat het weggegooid geld is.
Reply
#47
geen bijster goede start, maar ja wat wil je met mijn keuzes....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#48
(03-07-2018, 12:06 AM)andre Wrote: Gasquet snap ik, maar van die andere 2 weet je dat het weggegooid geld is.

Gasquet vaak goed hier, Coric had prima draw en Johnson is de schuld van CC. Je moet wat als je ver weg staat. Volgend jaar dan maar weer proberen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Vorige week zei ik tegen zoon (7) : ik moet weer een tennisteam maken voor Wimbledon.

Zijn eerste reactie : "Doet Albot ook mee" ??!!???!!?

lol

Albot is door ten koste van PCB, ik had naar zoon moeten luisteren....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Lopez NID. Wordt interessant tegen Potro.
Vesely en Gulbis gaan ook prima, maar moeten het nog even afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Zodadelijk begint mijn gokje te spelen: Edben tegen Godfin....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Weinig verrassingen so far.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Oei, Ebden wordt een pijnlijke zo. Muller of hij, kan wel wat verschil maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
(02-07-2018, 03:24 PM)buurs Wrote: Wordt het zo’n toernooi...

Stakhy geeft een 2-0 in sets weg  Undecided

Voorlopig zit sinds RG werkelijk elke week alles je mee hè.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Maar dan ook werkelijk alles. Kan nooit lang duren. Voor RG stond ie binnen een half jaar 2500 punten achter. Na 1 waanzinnig RG en paar weken dat elke pot goed valt mag het nu wel weer normaliseren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Ebden!!!! super. Ik had al een voorgevoel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
(03-07-2018, 05:39 PM)Ad Wim Wrote: Oei, Ebden wordt een pijnlijke zo. Muller of hij, kan wel wat verschil maken.

Ik denk dat 180 er wel in zit voor Ebden. Dat gaat Muller nooit niet halen niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
(03-07-2018, 05:39 PM)Ad Wim Wrote:
(02-07-2018, 03:24 PM)buurs Wrote: Wordt het zo’n toernooi...

Stakhy geeft een 2-0 in sets weg  Undecided

Voorlopig zit sinds RG werkelijk elke week alles je mee hè.

Zolang jullie dit soort keuzes blijven maken, heb ik geen geluk nodig
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
(03-07-2018, 07:07 PM)buurs Wrote:
(03-07-2018, 05:39 PM)Ad Wim Wrote:
(02-07-2018, 03:24 PM)buurs Wrote: Wordt het zo’n toernooi...

Stakhy geeft een 2-0 in sets weg  Undecided

Voorlopig zit sinds RG werkelijk elke week alles je mee hè.

Zolang jullie dit soort keuzes blijven maken, heb ik geen geluk nodig

Ja je zou op Wimbledon ook grasspelers nemen die in vorm zijn en een prima loting hebben. 
En dan je concurrent met stakhy Müller en Gulbis. Alle 3 door in een 5 setter. Maar de schade gaat ook hier weer meevallen aangezien die 3 er de volgende ronde wel uitvliegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Shapo zojuist een 0-40 gemist

Nu 15-40...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: