The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2018
#91
(05-07-2018, 07:28 AM)Ad Wim Wrote: Word je ook nog eens blij gemaakt met setwinst Muller, blijkt het gestaakt te zijn op 5-3 Kohl in de TB.
Wat een weken...

Viel mij ook al op. Op flashscore stond 1-1 in sets en susp. Is later aangepast grrrr
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Die mullert speelde ook een potje slecht zeg...

Het was voor mij Simon of mullert

Waarschijnlijk de verkeerde gekozen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
Müller is ook op toch. Hopen dat Kohl die laatste 2 punten zo binnensleept, dan is het klaar voor die ouwe.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Ik zit bij buurs met Muller, dus ga er vanuit dat ie in 5 wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Wawrinka mist maar even 2 sps, waarbij je weet dat ie daarna wint. Wat een toernooi weer. 

Hup Gilles!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Denk je nog steeds dat Raonic 10% kans heeft tegen Cilic?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Ja.

Al valt weer alles verkeerd, dus waarschijnlijk wint Raonic dat in straight en pakt ie Federer ook.
Ongelooflijk dat het zo gaat, en op deze manier. En elk kleintje dat goed gaat, had ik in eerste opzet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ha Ha, 5e set tegen een niet in vorm zijnde gravelaar
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
uitstekend Anderson, Tsitsipas.
Kom op Cilic dit is niet het damestoernooi!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
4-3 pella 5e set. Als cilic hier verliest is raonic halve finalist. Dan zit daar werkelijk niks meer in het 2e kwart.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor Ad hoop ik dat Cilic wint.

Hup Marin!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Natuurlijk stom dat ik Raonic mis nu, maar hoe het dan weer gaat, is echt ongelooflijk. 

Ach ja, het is gunstig voor Federer, zullen we maar zeggen. Top 3 is nu ver weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wat een drama.
En ik maar denken dat de winnaar van Queens een goede kans hier zou maken.

Toch weer de weekwinnaars van de week ervoor (of de week daarvoor)  negeren..... Cilic weg en Coric weg.
gelukkig nog twee *ic-en over
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Wat een jaar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic dit meen je niet he...echt geen enkel zekerheidje meer met dit spel
Kei Nishikori





Reply
Karlovic coric gasquet muller cilic johnson. Top keuzes stille haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-07-2018, 03:43 PM)buurs Wrote: Voor Ad hoop ik dat Cilic wint.

Hup Marin!

Voor iedereen met Cilic is dit natuurlijk kut. 
Maar het treft mij het hardst. Met de upset van het jaar, niet te filmen hoe dat steeds zo gaat. Cilic US Open bijv.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was Cilic geblesseerd?
Kei Nishikori





Reply
Ook nog door die regen he.

Maar goed, ik kan alleen maar naar mezelf kijken dat ik zoveel gewisseld heb. En een te grote gok heb genomen om Raonic niet te nemen. Dat mag gewoon niet. Had bij mijn 1e opzet moeten blijven:

R. Federer 8720
M. Cilic 5060
J. Kubler 385
M. Raonic 1430
R. Bemelmans 545
T. Fabbiano 456
N. Djokovic 1965
N. Kyrgios 1855
E. Gulbis 402
F. Lopez 780
M. Kukushkin 644
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Onvoorstelbaar. Wat een onverwachte upset. 

Maar gek genoeg, als je Federer en raonic hebt is het niet eens heel slecht. 

Maarten de enige in de top15 zonder cilic. 

Dinkelman week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lijkt toch wel op iets van een blessure, want eerste 2 sets gingen prima.

Kyrgios prima.
Djokovic prima.

Nu Ebden nog, die is lekker bezig. Prima keus met slechts 23 andere managers.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Pella won nog nooit op Wimbledon. Tot deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Khachanov serveert voor de match, krijgt mp, slaat een df, wordt gebroken en verliest set. Kijk nou hij staat in mijn team, verrassend man man man. Het houdt nooit meer op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom nou eens op Dzumhur tegen die vervelende gulbis. Set en 3-0 voor. 20 min later 1-1 in sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Matchfixing!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bagh maakt er een potje van. 2 x waarschuwing, strafpunt. Deze is gefixed, over 2 jaar hoor je hier wat van.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-07-2018, 06:52 PM)Stille Wrote: Bagh maakt er een potje van. 2 x waarschuwing, strafpunt. Deze is gefixed, over 2 jaar hoor je hier wat van.

En valt weer verkeerd. Diep in de 5e. Doodziek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Potro is in bloedvorm
Kei Nishikori





Reply
(05-07-2018, 06:56 PM)kooltje Wrote: Die Potro is in bloedvorm

Die moet dan maar gepakt worden door nadal
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed zo Fritz ga door.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: