The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport/Bastad/Umag
#1
Ik zag dat de database geopend is maar dat er nog geen draadje is. Bij deze dus wel.

Een noodteam heb ik al maar morgen gaat er vast eea veranderen.
Heeft er nog iemand belangstelling voor een spreadsheet van deze toernooien?

Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Kyle Edmund heeft zich afgemeld voor Umag met een zere keel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Kijk, als je nou vaker van dit soort dingen post...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Daar heb je wat aan. Bij zowel Zweeler als flashscore is dit nog niet veranderd. Bij de atp umag pagina wel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Had zich gisteren al afgemeld...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
ik hoop dat ik niet te veel nog hoef te veranderen met de komende wedstrijden nog voor de boeg, want ik heb een prachtig team met precies nul over.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
oh Admin:
Edmund weg.
Ramos ipv Edmund
Marterer ipv Ramos
ipv Marterer een Q
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
bah toch nog een last minute wijziging. Stomme Fratangelo.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Zo klaar, geen dure genomen was mijn policy.
Aardig gelukt, toch veel verschillen met de topspelers. Ach het gaat toch om peanuts deze weken.
Zwaartepunt op Newport. Daar zijn ze het goedkoopst en gras is mijn specialteit Wink Big Grin Tongue
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Djere Cuevas meteen klein krakertje. Voor 20 punten. 

Djere set voor op de deadline. Aantal top 5/10 jongens toch met Cuevas. En die gaat natuurlijk zo de 2e set winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
(16-07-2018, 08:28 PM)rikbetert Wrote: oh Admin:
Edmund weg.
Ramos ipv Edmund
Marterer ipv Ramos
ipv Marterer een Q

Lekker dan. Marterer juist genomen in dat zwakke onderste kwart.
En daardoor zijn m'n qualis ook op de verkeerde spots gekomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Zoals altijd weer een aantal niet-standaard keuzes. Ik kan dat echt niet, dat lukraak aanklikken. En ik zou ook niet weten wie ik allemaal aan kleintjes aan zou moeten klikken.
Dus ben voor een paar grotere jongens gegaan als Mannarino en Cecchinato. Uiteraard gaan buurs en CC daar niet voor, dus daar kan ik mee scoren.
Verdasco altijd goed hier, leek me ook een leuk gokje.

In de top uiteraard iedereen ook met Karlovic, die al maanden niks raakt, en gewoon underdog is tegen Minaur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
(16-07-2018, 10:25 PM)centre court Wrote: Djere Cuevas meteen klein krakertje. Voor 20 punten. 

Djere set voor op de deadline. Aantal top 5/10 jongens toch met Cuevas. En die gaat natuurlijk zo de 2e set winnen.

De buursmagie eindelijk over?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
(16-07-2018, 10:08 PM)rikbetert Wrote: Zo klaar, geen dure genomen was mijn policy.
Aardig gelukt, toch veel verschillen met de topspelers. Ach het gaat toch om peanuts deze weken.
Zwaartepunt op Newport. Daar zijn ze het goedkoopst en gras is mijn specialteit Wink Big Grin Tongue

Voor de top zijn dit juist de weken waar je het van moet hebben.
Op Wimbledon hadden we 2-3 verschillen, nu 10.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Stukje gekeken. Cuevas kan het al een tijd niet meer maar dit was echt heel zwak. Wat een fouten man
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
(16-07-2018, 10:46 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2018, 10:25 PM)centre court Wrote: Djere Cuevas meteen klein krakertje. Voor 20 punten. 

Djere set voor op de deadline. Aantal top 5/10 jongens toch met Cuevas. En die gaat natuurlijk zo de 2e set winnen.

De buursmagie eindelijk over?

Uiteraard nog niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
(16-07-2018, 10:37 PM)Ad Wim Wrote:
(16-07-2018, 08:28 PM)rikbetert Wrote: oh Admin:
Edmund weg.
Ramos ipv Edmund
Marterer ipv Ramos
ipv Marterer een Q

Lekker dan. Marterer juist genomen in dat zwakke onderste kwart.
En daardoor zijn m'n qualis ook op de verkeerde spots gekomen.
Dan kan ik je gerust stellen.  Öok in de nieuwe versie is marterer een goede keuze. Ik zal wel zien wat de week verder brengt. Ik hoop op de eerste bladzijde te komen en mijn gras suprematie nog wat te uit te bouwen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
Waarom ben ik de enige in de FTM subleague met granollers en ramanathan? Supergoedkoop en beide favoriet om 20 punten te scoren?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#19
Omdat beiden gaan verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(16-07-2018, 10:43 PM)Ad Wim Wrote: Zoals altijd weer een aantal niet-standaard keuzes. Ik kan dat echt niet, dat lukraak aanklikken. En ik zou ook niet weten wie ik allemaal aan kleintjes aan zou moeten klikken.
Dus ben voor een paar grotere jongens gegaan als Mannarino en Cecchinato. Uiteraard gaan buurs en CC daar niet voor, dus daar kan ik mee scoren.
Verdasco altijd goed hier, leek me ook een leuk gokje.

In de top uiteraard iedereen ook met Karlovic, die al maanden niks raakt, en gewoon underdog is tegen Minaur.

Ten eerste is lukraak aanklikken niet juist. Alle keuzes zijn overwogen.

Ten tweede, waarom klik je een aantal qualies aan, waarvan de plek in het schema nog niet bekend was?
Dat noem ik eerder lukraak aanklikken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Buurs +1
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
Buurs + 2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
Omdat alle quali plekken gunstig waren (Jarry, Haase, Vesely en Auger), die jongens in vorm zijn en niks kosten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Bah mijn eerste ligt eruit. Albot. Waarom heb ik die dan ook genomen?
Gelukkig geen sleutelfiguur in mijn lineup.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#25
In de top 5/10 ook een paar keer albot. Geen idee waarom.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Inderdaad, had bijna Sousa gehad. 
Hup Delbonis, maak het eens af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(17-07-2018, 10:32 AM)Ad Wim Wrote: Omdat beiden gaan verliezen.

Dat is 1!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Gaat Marterer hier nou verliezen van een nobody?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Nee denk ik niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#30
Zou ook te gek zijn. 4e ronde RG, SF Munchen en dan van zo'n local verliezen.
Maar ja, Stakh doet het ook...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: