The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport/Bastad/Umag
#91
Hou toch op man.

Klizan gaat ook al kutten, maar die heb jij ook, dus zal nog wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Niet online zijn rond de deadline gaat me ook 150 punten kosten. Nirmand had Smyczek ooit genomen als ie niet had gewonnen, man wint bijna niks. Zuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Zo zo die ram ram is lekker bezig. Even wraak nemen op popisil voor de verloren partij op de Australische open kwalificatie.  Dat is ook zuur om dit Indiase talent te missen.  Die kan nog ver komen op dit toernooi.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#94
Cecchinato, Mannarino en Verdasco moeten het gaan doen de komende dagen, om de week nog een beetje kleur te geven.

Mannarino moet gewoon het toernooi winnen, Cecchinato eigenlijk ook.
Verdasco heeft straks een spannend 50/50 potje, maar als ie die wint, moet toernooiwinst ook kunnen.

Hup gedurfde spelers!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
(17-07-2018, 10:32 AM)Ad Wim Wrote: Omdat beiden gaan verliezen.

Maar pas zondag Neiner ééntje dan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#96
Ad en Rik forum. Is de rest ze al beu Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Ik zal me inhouden en weer focussen op de toernooien.

Wat een rare toernooien zijn dit trouwens.
van de 24 geplaatste spelers zijn er nog maar 8 over. Het loont hier om veel goedkope spelers te hebben.

Na vandaag heb ik waarschijnlijk nog maar 2 spelers over. Rama en Checci. Alles wat meer overblijft is mooi meegenomen. Hopen dat de schade beperkt blijft. Geen bijster goede week. Gelukkig gaat het om niet heel veel punten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#98
Mooie keus Verdasco. Die gaat wel winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#99
Klasse Nando, dat is 1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fog ook klasse. Op koers om dit toernooi te gaan winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zo is dat Rik. 

Fijn dat ie delbonis er vast easy Uit tikt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fog stond op mijn lijstje om in mijn team opgenomen te worden. Maar daarna heb ik alle 'dure' spelers eruit gekikt.
Ga achteraf kijken of dat zinvol was. In het geval van Schwarzman wel, maar Fog zou ik nu best wel willen hebben.

Hup Ruud, laatste troef in zweden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Gewoon geen spelers boven de 1000 nemen in dit soort weken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dus grasspeler Mannarino gaat hier verliezen van gras nobody (überhaupt nobody) Granollers? Alleen dit jaar.

Moet wel een blessure zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(20-07-2018, 07:49 PM)Ad Wim Wrote: Dus grasspeler Mannarino gaat hier verliezen van gras nobody (überhaupt nobody) Granollers? Alleen dit jaar.

Moet wel een blessure zijn.

Mannarino kansloos eraf
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mannarino kan toch eigenlijk ook niks?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een grap. Granollers. Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap 
Staks wordt de finale Ramanathan - Granollers. Dan heb ik een top week en buikpijn van het lachen. Onbegrijpelijk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(20-07-2018, 08:05 PM)buurs Wrote:
(20-07-2018, 07:49 PM)Ad Wim Wrote: Dus grasspeler Mannarino gaat hier verliezen van gras nobody (überhaupt nobody) Granollers? Alleen dit jaar.

Moet wel een blessure zijn.

Mannarino kansloos eraf

Door een blessure ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(20-07-2018, 08:19 PM)centre court Wrote: Mannarino kan toch eigenlijk ook niks?

Degene met het beste grasrecord dit jaar uit de hele draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-07-2018, 08:23 PM)Ad Wim Wrote: Niet online zijn rond de deadline gaat me ook 150 punten kosten. Nirmand had Smyczek ooit genomen als ie niet had gewonnen, man wint bijna niks. Zuur.

Hoe kan het dat jij Djere hebt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Omdat ik ervan uit ging dat ie van Cuevas zou winnen en daarna Ramos zou hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djere van 4-2 naar 4-6 0-5...

Blessure?

Ad week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(20-07-2018, 04:24 PM)centre court Wrote: Gewoon geen spelers boven de 1000 nemen in dit soort weken.

Ik heb het nagekeken.
Als ik Fog had genomen, dan zou dat ten koste gaan van Pella, Granollers en Marterer, goed voor nu 200. Dus inderdaad geen slechte uitwisseling.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Klasse Laaksonen!! Dat noem ik nou rendabel
Kei Nishikori





Reply
Op het moment van de deadline zou hij niet eens meedoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weer een close pot die verkeerd valt. En weer een met impact want waarschijnlijk loop ik hier weer 160 punten mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar toch niet echt verrassend. Fog op weg om het toernooi te winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Verdasco gewoon favoriet bij de bookies hè, en 3-0 voor in h2h op gravel.
Maar voor jou uiteraard niet verrassend.

Fog zal morgen wel van Gasquet verliezen in deze buursweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee inderdaad niet verrassend.  Ik ben in mijn analyse uitgegaan van toernooiwinst voor Fog.  Dan is dat geen verassing als dat zo uitkomt. Voor jou misschien wel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Misschien had je die dan moeten hebben ipv  dramakeuzes Ramos en Jarry of Fucsovics. Handig he, zo'n sheet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: