The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hamburg/Atlanta/Gstaad
#31
bizar!

monfils van 3-1 in de 2e set naar 3-6...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Die Haase ook. Altijd goed hier, minimaal SF en dan van fucking Galovic verliezen?!

Wat een hoerig begin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Cecc beter en fitter. Die pakt m wel. En dat moet ook.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Klasse cuevas. Mustpick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
Cecc eruit. Gelukkig klopt mijn theorie deze keer.
Ik had Monfils bijna genomen, maar dat kwam net niet lekker uit. Hij zat er wel tegenaan....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#36
(24-07-2018, 02:43 PM)centre court Wrote: Klasse cuevas. Mustpick.

Gaat eraf tegen Kohl. Niet rendabel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
(24-07-2018, 02:14 PM)Ad Wim Wrote: Die Haase ook. Altijd goed hier, minimaal SF en dan van fucking Galovic verliezen?!

Wat een hoerig begin.

Haase... hoe dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#38
Moet ik je dat echt uitleggen?
Altijd goed hier, vorige week eigenlijk finale moeten halen, easy loting tot qf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Bah Pella heeft afgebeld.
Hij zal er wel een gegronde reden voor hebben, maar niet minder zuur.
Zou best ver gekomen kunnen zijn.... Ik zie dat CC en Buurs hier ook van te lijden hebben...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
Je nam toch geen finalisten? Dit had je kunnen voorspellen, rik..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
(24-07-2018, 03:53 PM)Ad Wim Wrote: Je nam toch geen finalisten? Dit had je kunnen voorspellen, rik..

ooh je hebt gelijk. Over het hoofd gezien..... bah.
Ik pas mijn eigen vuistregel niet consequent toe...
Dan zal hij wel een beetje moe zijn, of voor deze maand al genoeg geld hebben verdient om nu ff lekker te feesten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Die Kohl ook weer van 4-2 naar 5-7.
Laaksonen van 3-1 naar 4-6. 

En gebeurt het andersom? Nee hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(24-07-2018, 04:04 PM)Ad Wim Wrote: Die Kohl ook weer van 4-2 naar 5-7.
Laaksonen van 3-1 naar 4-6. 

En gebeurt het andersom? Nee hoor...

Op bestelling voor je. De 2e sets: Laaksonen 6-1. Kohl dubbele break voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
Ze stonden geen break achter he.

Maar hup Laaksonen, dat zou wel wat orde herstellen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Ook dat zou weer waanzinnig zijn. Fucking Laaksonen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
SF vorige week, heeft Bedene niet gehaald.
Maar het gaat uiteraard weer mis. 
Lopez dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Jantje lacht Jantje huilt. Zoals altijd. 

Bedene lekker. Delbonis kut. Kohl ook op weg naar de uitgang, maar die heeft iedereen en is alleen maar goed voor cuevas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Kohl heeft helemaal niet iedereen. Dat is pas een waanzinnige uitslag. Wat een week, nu alweer. De helft van de uitslagen is bizar of verloopt bizar.

Kohl ook gewoon nog 15-40 in laatste game. Voor eigen publiek en tegen fucking Basilashvili.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Heerlijk hoe al die mensen in Karlovic blijven trappen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
(24-07-2018, 10:31 PM)Ad Wim Wrote: Heerlijk hoe al die mensen in Karlovic blijven trappen.

Karlo verspeelt een 4-1 in de 3e set en mist zelfs mp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#51
Tja, zegt genoeg, tegen fucking Young. 
Dit gaat om 20 punten, Lajovic om 180. Wel even iets anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ik steven af op een matige week. Hopen dat Kyrgios en Thiem in ieder geval de winst binnenhalen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#53
Baghdatis mag Tiafoe pakken.
En straks moet Carballes Daniel verslaan. Moet lukken met 5-1 h2h.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Daniel mag Carballes verslaan. Die stokoude h2h partijen zeggen me niet zoveel, het gaat om nu.

Ben benieuwd morgen naar de held van Halle, of hij zijn wimbledipje weer te boven is.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#55
begint het net leuk te worden, gaat het regenen. BP voor Daniel. Hup Taro.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Dan wint die verdasco gisteren de sleutelpot van lajovic. Verliest ie een dag later van een pauper. Past precies in zijn carrière. En in mijn seizoen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
En carballes gaat de andere 50-50 pot van deze week verliezen. Maar dat is in de marge.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Je zou Monteiro maar missen  Tongue
Reply
#59
Je gaat lekker deze week Rhub.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#60
(25-07-2018, 12:51 PM)rhubarb Wrote: Je zou Monteiro maar missen  Tongue

Heel slecht inderdaad. Grote misser van iedereen in de top die hem niet heeft. 

Pijnlijke lastminute wissel voor mij, zoals zo vaak. 

In ieder geval gerechtigheid voor gisteren. 
Nu Carballes nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: