The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hamburg/Atlanta/Gstaad
#91
bah stomme Coric....
had ik meer van verwacht.

Inderdaad, geen winnaars/finalisten van de week ervoor, daarom ook voor Zopp gegaan.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#92
Nou ik denk dat ik vandaag bijltjesdag heb.

Nog even de definitie :
Bijltjesdag = als je binnen 1 etmaal meer dan de helft van je overgebleven spelers verliest.
Ik zit nu al op 3 van de 10....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#93
Ik vermoedde ook dat Fog niet top zou zijn, vandaar ook Rublev. Maar Zopp kan echt heel weinig he, had gehoopt dat Fog met een kater daar nog van zou winnen. Speelt waarschijnlijk op verzoek ook pas donderdag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Als je kijkt naar de finalisten van vorige week :
Gasquet    WO in ronde 2
Fog grote moeite met sterspeler Zopp
Pella, kwam niet opdagen in ronde 1
Cecci exit R1
Ramanathan exit R1
Johnson speelt deze week niet, heel verstandig.

Er zijn ook vast legio voorbeelden van waar het wel goed gaat, maar deze iig niet.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#95
Ik trap daar ook nog steeds te vaak in.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Ik heb niemand van hen, en houd er ook rekening mee door Rublev en Schwartzman oa. 
Maar het valt dan toch steeds net verkeerd, dus dan kun je het wel voorspellen..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Uitstekend Zopp weg met dat feestbeest.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#98
Die had op 1 been 250 binnen kunnen halen maar nee hoor, hij heeft geen zin. Tja....
Vorig jaar won ie daar, al zijn punten kan ie weer inleveren op de ranking
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Zopp Bagnis en Lopez voor een finaleplaats. En hij kan t niet opbrengen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-07-2018, 04:27 PM)rikbetert Wrote: Als je kijkt naar de finalisten van vorige week :
Gasquet    WO in ronde 2
Fog grote moeite met sterspeler Zopp
Pella, kwam niet opdagen in ronde 1
Cecci exit R1
Ramanathan exit R1
Johnson speelt deze week niet, heel verstandig.

Er zijn ook vast legio voorbeelden van waar het wel goed gaat, maar deze iig niet.

Tel daarbij op dat je ook niet van de vorm uit kan gaan van jongens die de week ervoor QF of SF haalden. Kijk deze week naar Haase, Delbonis, Laaksonen, Verdasco, Smyczek.

Conclusie: het is elke week één grote gok.
(en aan het eind van de week heeft buurs het meest geluk)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat het te maken heeft met de aanstaande maansverduistering. Dat is vaak aanleiding voor onverklaarbare zaken.

hoewel een aantal 'dure' spelers het gewoon nog goed doen. Vooral in Atlanta gaat het een beetje zoals verwacht met 6 van de 8 geplaatste spelers in de QF.
maar ja de knikkers zijn in Hamburg te verdienen en daar is het wat minder voorspelbaar. Hoewel de nr 1, 2 en 3 geplaatst er nog inzitten.

Kunnen de 3 missende scores in Atlanta worden bijgewerkt?

Gisteren toch geen bijltjesdag. Omdat maar de helft speelde denk ik. van 10 naar 6.
Vandaag hoop ik er 3 over te houden. Met een beetje geluk 4 en met wat pech 2.

kijken wat vandaag weer brengt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(27-07-2018, 09:30 AM)rikbetert Wrote: Ik denk dat het te maken heeft met de aanstaande maansverduistering. Dat is vaak aanleiding voor onverklaarbare zaken.

Die gaat op een tegeltje  Idontgetit
Reply
Eindelijk is vervelende Monteiro eruit.

Nu moet Zopp nog even winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zopp en Monteiro de missers van de week. Hopelijk blijft het beiden bij max 90 punten.

Hup Diego, vrij belangrijke pot voor 210 punten dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed zo Zopp!  Als je van de toernooifavoriet kunt winnen, dan ben je automatisch kandidaat om het toernooi te winnen.....   ;-)

Hup Leonardo!!! Goed bezig.
Mijn pessimistische voorspelling voor het aantal over te houden spelers vandaag kan denk ik omhoog. Twee al door en met nog:
Mayer, Thiem, Kyrgios en Daniel te gaan zou ik er wel eens 5 over kunnen houden. Mits Leo Diego kan bedwingen. Ook al staat Leo een break voor, is de winst pas binnen na het laatste fluitsignaal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Hoe doet die Mayer dat toch altijd hier?
Hele jaar matig tot slecht. Kom op Diego, laat zien dat je QF RG stond en bijna Nadal versloeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Schwartz breakt naar 3-1, denk je dat ie door drukt, wordt ie meteen gebroken en volgende game 0-30 niet afgemaakt. Maak het af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ook nog gebroken worden, wtf. 
Toch niet weer in zo'n cruciale pot?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een mentale veerkracht heeft die Leonardo.

Kom op Jooonnnnggguuuuuhhh.

Nog 1 puntje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Jaaahh nummer 3 uit 3 is binnen.
Nu de rest nog. Kan toch nog een leuke week worden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ongelooflijk, week in week uit vallen dit soort potten op deze manier verkeerd. Deze week Lajovic en Schwartzman. Cruciaal want veel kans in de volgende ronde. Daar staat niks tegenover wat mee zit (Karlovic gaat om veel minder punten bijv).

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is gewoon pech. Monteiro en Zopp zijn fouten, dit is gewoon pure pech.
Zo kom ik er dus niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer kan t alleen hier. Bizar. In dit geval wel lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(27-07-2018, 03:56 PM)Ad Wim Wrote: Ongelooflijk, week in week uit vallen dit soort potten op deze manier verkeerd. Deze week Lajovic en Schwartzman. Cruciaal want veel kans in de volgende ronde. Daar staat niks tegenover wat mee zit (Karlovic gaat om veel minder punten bijv).

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is gewoon pech. Monteiro en Zopp zijn fouten, dit is gewoon pure pech.
Zo kom ik er dus niet...

Arme Ad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Allez Jarry! Gered van een bijzonder beroerde week.
Reply
Feli Atlanta 



Thiem in 1e set voor de set geserveerd 
2e set 6-3 voor in de tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hahahaha, wat een week, wat een jaar, wat een spel.
Thiem ook in beide sets voor.
En nu had Schwartzman gewoon 500 kunnen pakken.

Ik ga er maar om lachen, hier kun je niet serieus meer over praten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(27-07-2018, 03:56 PM)Ad Wim Wrote: Ongelooflijk, week in week uit vallen dit soort potten op deze manier verkeerd. Deze week Lajovic en Schwartzman. Cruciaal want veel kans in de volgende ronde. Daar staat niks tegenover wat mee zit (Karlovic gaat om veel minder punten bijv).

Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit is gewoon pech. Monteiro en Zopp zijn fouten, dit is gewoon pure pech.
Zo kom ik er dus niet...

Wat een gejank

Ga iets leuks doen met dit weer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wekenlang had ik standaard jarry. Nu was hij Door wanprestaties uit mijn team verbannen. En nu presteert mijnheer boven verwachting. ...  idd raar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nog 2 potoen en dan zitten alle kwartfinales erop. Geef nu de meeste kans aan Harrison en straks aan kyrgios.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Toch 3 over maar precies die ik niet verwachtte.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: