The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Toronto (TMS)
#1
Ik  zie dat Mac weer een mooi stukje werk heeft voltooid.
Thx Mac.

Dat wordt een lastige puzzel deze week.....
Ga er morgenavond eens goed voor zitten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Zo ik heb een team gereed. 19 niet gebruikt, dus best een efficient geheel. Nog drie kwart uur en dan vergelijken.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
1 grote gok met Del Potro en een kleinere gok met Coric. Voor de rest mustpicks. Iets meer weloverwogen dan afgelopen week, maar nog steeds wel flink risico met Potro. Maar die kan natuurlijk ook gewoon winnen hier, net als in het voorjaar, en dat is de bedoeling nu.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik heb ook een paar gokjes:

- Harrison
- Nishikori
- Verdasco
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Missie geslaagd, beiden nauwelijks gekozen. Nu moet het een keer goed vallen allemaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Als Buurs Harrison heeft dan weet ik al dat übertroef en gok RBA er voor 0 af gaat. Maar goed Nando heeft ie ook en laat ik die ook hebben.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Ik verwacht er deze week niet veel van, stille.

Wordt een onvoorspelbare week.

Harrison was erg overtuigend in de qualies tegen goede tegenstanders.
Ook zijn vorm van de laatste weken is prima.
Vandaar mijn keuze.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Laat het maar een finale GOAT - Djokovic worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Vrij overzichtelijk. Isner en Nishi de dure troeven. 
Verdasco Harrison en Potro moeten er zsm uit. Bij voorkeur in hun eerste pot. 

Nishi Potro de kraker van de 2e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Code:
N. Djokovic (9)    3355    1000
M. Raonic    1430    360
J. Martin del Potro (3)    5395    360
J. Isner (8)    3490    180
S. Johnson    1235    90
F. Auger-Aliassime (wc)    441    45
P. Herbert    725    45
D. Ferrer    820    45
D. Medvedev    892    45
M. Ebden    991    45
F. Tiafoe    1040    45

Dit is een beetje wat ik hoop van mijn 11-tal. Als ik op het einde van de week 2260 punten heb verzameld, dan mag ik in mijn handjes wrijven. Johnson is een grote gok. Die moet eerst van Fog winnen, die hopelijk een beetje moe is van het feesten...  en daarna nog tegen local hero shapo winnen.
Tegen mijn princiepes in del potro genomen ondanks zijn finaleplaats afgelopen week. Hij hoefde in ieder geval niet te feesten, dus is hij hopelijk wat uitgerust.
Eigenlijk moest ik ook nadal opnemen in team, met de verwachte 600, maar dat kon ik niet verkroppen. Ach we zullen zien. CC zijn team lijkt het meeste op dat van mij, dus dan kan ik niet heel fout zitten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
(06-08-2018, 10:47 AM)buurs Wrote: Laat het maar een finale GOAT - Djokovic worden.

GOAT doet niet mee deze week.

Edit: of is die weer een eigenwijze opmerking van Buurs?
Reply
#12
(06-08-2018, 12:35 PM)andre Wrote:
(06-08-2018, 10:47 AM)buurs Wrote: Laat het maar een finale GOAT - Djokovic worden.

GOAT doet niet mee deze week.

Edit: of is die weer een eigenwijze opmerking van Buurs?

Ik denk dat GOAT in het Buursiaans Nadal betekent.  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
De man in vorm ook met Del Potro, dan moet het goed komen.
Waarom niet voor je held Coric gegaan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Lekker weertje daar. Gevoelstemperatuur tussen de 39 en 42 graden op dag 1  Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Break maar hoor, Ebden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ivashka prima, nu Ebden nog even vechten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ai, Polansky is pijnlijk. Zat erin, maar wilde liever spelers met een hogere max dan schrapers. Moeten die schrapers natuurlijk niet allemáál gaan winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Rba komt dus niet. Wie zal hem hebben, jawel!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Kut Rba. Hopelijk kan McDonald die overschatte Harrison pakken. Hele stuk ligt open daar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Haha lekker hoor opvuller polansky
Kei Nishikori





Reply
#21
(06-08-2018, 07:24 PM)centre court Wrote: Kut Rba. Hopelijk kan McDonald die overschatte Harrison pakken. Hele stuk ligt open daar.

Welk hele stuk?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
3e kwart was al zwak. Wordt alleen maar erger zo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Medvedev had al binnen moeten zijn met 4 gemiste bps in de 2e set.
Herbert en Klahn gaan aardig. 

Nu wel hoor, die Verdasco...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Fognini en thiem trekken zich terug voor dubbeltoernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Wilde het net posten. 
Niet ongunstig, Potro zou met Fog dubbelen, dus die kan zich nu helemaal richten op single.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
50 %
medvedev en herbert door, ferrer (domme keuze) en ebden eruit.
Raonic gaat lekker in deze belangrijke eerste ronde. gaat om veel punten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#27
100%!
Heerlijke nacht, alle 6 door en nog een paar veelgekozen  jongens eruit.

dit is pas het begin, maar dst is een stuk beter dan de afgelopen weken. Coric-Cilic wordt er wel eentje vannacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Prima prima
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
7 uit 8 door, prima alleen RBA verneukt het gewoon. Sousa neem ik op de koop toe.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Alle veelgekozen prutsers hebben hun 60:40 partijen gewonnen.
Dit soort toernooien is wel het failliet voor creatieve en afwijkende teams: wil je hoog eindigen dan moet je alle schrapers waarvan je weet dat de meeste niet verder komen dan R2 stuk voor stuk aanvinken.
Of waren jullie erg onder de indruk van de prestaties van Polansky en Klahn de afgelopen weken?
Reply


Forum Jump: