The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Toronto (TMS)
#61
als je het weerbericht bekijkt is het daar pas vanaf 20:00 uur lokale tijd (02:00 uur hier) droog...
Ik denk niet dat het hele programma kan worden afgewerkt. Gunstig voor hen die al door zijn naar de 3de ronde.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#62
DELPO OUT !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#63
Niet zoveel om mij heen gekozen maar die speelt natuurlijk nooit 3 weken achter mekaar met die pols. Die dikke nederlaag tegen Fognini zei me al voldoende.

Rik : je moet geen spelers nemen die finale week erop hebben gehaald he.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#64
Kut

Nu ligt het open voor Isner

Cc week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Er rust echt een vloek op dit jaar. Wat een gezeik weer, hele jaar heeft ie nog geen last van die pols gehad. In het voorjaar weken achtereen gespeeld op HC. Wat een tyfuszooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
(08-08-2018, 05:15 PM)Stille Wrote: Rik : je moet geen spelers nemen die finale week erop hebben gehaald he.

Ja mijn eigen vuistregel heb ik deze keer bewust aan de kant gezet. Ten onrechte achteraf gezien. Enige troost is dat ik in dat kwart ook isner heb...

Bedankt voor de reminder ; -)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#67
Het is inderdaad zuur voor ons Adwim. Maar het is onze eigen domme keus.de finale plaats van vorige week zou eigenlijk al een no go moeten betekenen. En het verlies tegen Fog zouden ook bij ons allerlei alarmbelletjes moeten doen gaan rinkelen. We zijn er gewoon ingeluisd door ons geloof in de sterkte  van potro.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
En zoals ik steeds al zeg, dat gaat niet op voor toppers. Kijk naar Potro in het voorjaar, of naar Nadal op gravel.
Tuurlijk wist ik dat er een risico aan zat, maar dat was ook mijn intentie. Anders hadden meer mensen hem gehad en was het effect minder geweest.

Dus ja, dom, maar niet onverantwoord, zoals Isner vorige week bijvoorbeeld.
Ik sta er nog steeds achter, maar baal er gruwelijk van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Precies geldt niet voor toppers daarom inderdaad de vuistregel genegeerd. Maar zelfs toppers zijn niet meer heilig tegenwoordig. ..
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Nadal-Haase, Anderson-Djokovic
Reply
#71
Haase en Tiafoe had ik de afgelopen weken regelmatig, verloren steeds kansloos van matige spelers.
Nu opeen presteren ze, Tiafoe zelfs tegen de TB koning voor eigen publiek.
Het is allemaal zo vluchtig.

Ivashka en Khachanov gelukkig wel goed, en Griek en Shapo goed op weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Nou ik hoop dat de schade beperkt blijft. Bij allerlei scenario's die ik doorreken komt cc als weekwinnaar bovendrijven.  Ik zei cc week.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#73
Prima nacht met een aantal gelukkige uitslagen voor me.
Maar Tiafoe doet pijn, om de reden hierboven, maar ook omdat die in een zwak stuk zit en waarsch 180 pakt.

Het wordt nu tijd voor de echte stunts. Medvedev, Griek en Ivashka allemaal zwaar underdog. Khachanov de enige met goede kans volgens de bookies.
Maar misschien alleen nog Djoko en Shapo over na vandaag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Oef Raonic in eigen land en relatief makkelijk gedeelte. Die doet pijn.

Anderson komt dan nog net goed weg maar zal in deze vorm geen halve finale gaan halen.
Kei Nishikori





Reply
#75
bizar bizar bizar

de ommekeer is ingezet, nadat vorig week rublev al 4 mp op rij had gemist...

Fucsovics mist gewoon 4 mp!!!
En verloren na 3e set tb

Donskoy verliest na 3e set tb

Auger-Alliassime verspeelt een 4-1 in de 3e set
verspeelt een 4-1 in de tb 3e set 

eerst verdasco al die na 3e set tb verloor

3 van de 4 zijn niet gekozen door cc...

wat een week .... cc week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
3e set tb winnen is toch juist een kwaliteit ipv geluk? 

Ook in de vier wedstrijden die Buurs opnoemt wint gewoon vier keer de favoriet
Kei Nishikori





Reply
#77
Djokovic def Tsitsipas en Djokovic def Zverev is echt een must
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#78
Hup Frances! !!!!!!!@@@
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#79
Ik was net aan het kijken wie er allemaal Tiafoe hebben. Zegt zoon , die ook meekijkt :"Gelukkig heeft Adwim die niet" .
lol  Big Grin
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#80
Inderdaad gelukkig, klasse Dimitrov. 
Wel jammer dat Ivashka de set niet uit serveerde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Klasse Kevin...heeft nog een ommekeer weten te maken in zn carrière door dit soort sets wel te  gaan winnen
Kei Nishikori





Reply
#82
Griek mist even een 15-40 op 4-4...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Pfff, so close.
Khachanov dan maar, dat is toch de belangrijkste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Tsitsi ook belangrijk en gaat goed in de derde
Kei Nishikori





Reply
#85
(09-08-2018, 09:39 PM)Ad Wim Wrote: Pfff, so close.
Khachanov dan maar, dat is toch de belangrijkste.

Enorme Ad 24 uur!

Laat dan khachanov ook maar winnen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Wow, dat is verrassend. Lekker hoor.
Enige nadeel is dat Zverev nu doorgang heeft tot de finale, maar die moet het eerst nog doen.

Meer verrassingen graag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
(09-08-2018, 10:17 PM)Ad Wim Wrote: Wow, dat is verrassend. Lekker hoor.
Enige nadeel is dat Zverev nu doorgang heeft tot de finale, maar die moet het eerst nog doen.

Meer verrassingen graag!

Had nou maar een paar echte risico keuzes gemaakt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Kap nou eens met constant commentaar op mij geven. Nogmaals, dat doe ik toch ook niet meer bij jou? Let op jezelf en dan is Tsitsipas toch een prima uitslag?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Hop Cilic ook in goede doen
Kei Nishikori





Reply
#90
Bah vandaag bijltjes dag. Van 4 naar 1. Mooi van isner.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: