The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Toronto (TMS)
#91
volgende week graag......
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#92
Lekker Khachanov. Zonde dat Shapo niet won van Haase (waar haalt die het opeens vandaan?), dan had het nog best leuk kunnen worden. Nu hopen dat Khachanov nog een rondje kan winnen en Zverev het toernooi niet wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Oef inderdaad jammer van Haase maar dat vind ik uiteraard de minst erge

Vanaf nu wat verrassingen aub met Zverev en Nadal eruit haha
Kei Nishikori





Reply
#94
En weer alles kapot!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
Je gaat lekker deze week Kooltje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#96
(09-08-2018, 10:17 PM)buurs Wrote:
(09-08-2018, 09:39 PM)Ad Wim Wrote: Pfff, so close.
Khachanov dan maar, dat is toch de belangrijkste.

Enorme Ad 24 uur!

Laat dan khachanov ook maar winnen!

Blijf je me nou steeds zoeken, ook al doe ik m'n best om dat niet meer bij jou te doen? Ik dacht dat dan wel vanzelf op zou houden. Die rivaliteit is er toch sowieso en zal er altijd blijven, ook als je niet constant elkaar afzeikt of misgunt?

Toegegeven, ik heb zelf heel hard meegedaan aan die nare, onsportieve sfeer, dus ik steek hiermee ook hand in eigen boezem. Ik heb constant gehamerd op je geluk bijv, op een onsportieve manier. Maar ook tegen cc, stille en zelfs onze nieuweling ben ik niet altijd even aardig; keuzes afzeiken, misgunnen,  te graag gelijk willen halen.

Ik merk de laatste tijd dat ik daar een beetje klaar mee ben, met die negatieve dynamiek, en dus ook met mijn eigen rol daarin.
Kunnen we niet gewoon onze eigen teams en spelers becommentariëren, in plaats van ons steeds op anderen te richten? Discussiëren zonder een grens over te gaan? Of gewoon over tennis ouwehoeren ipv alleen maar te klagen?

Natuurlijk zal er nog wel eens frustratie ontstaan als een sleutelspeler van een concurrent mps overleeft, maar er hoeft van mij niet meer constant op de man gespeeld, of de grens opgezocht, te worden.
Ik ga er iig m'n best voor doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Alleen Khachanov over. Het zag er ondanks het RBA echec prima uit.

Om met Ad's woorden te eindigen : wat een tyfuszooi Wink
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
Big John pakt nog even 270 punten te weinig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
(10-08-2018, 09:12 AM)Ad Wim Wrote:
(09-08-2018, 10:17 PM)buurs Wrote:
(09-08-2018, 09:39 PM)Ad Wim Wrote: Pfff, so close.
Khachanov dan maar, dat is toch de belangrijkste.

Enorme Ad 24 uur!

Laat dan khachanov ook maar winnen!

Blijf je me nou steeds zoeken, ook al doe ik m'n best om dat niet meer bij jou te doen? Ik dacht dat dan wel vanzelf op zou houden. Die rivaliteit is er toch sowieso en zal er altijd blijven, ook als je niet constant elkaar afzeikt of misgunt?

Toegegeven, ik heb zelf heel hard meegedaan aan die nare, onsportieve sfeer, dus ik steek hiermee ook hand in eigen boezem. Ik heb constant gehamerd op je geluk bijv, op een onsportieve manier. Maar ook tegen cc, stille en zelfs onze nieuweling ben ik niet altijd even aardig; keuzes afzeiken, misgunnen,  te graag gelijk willen halen.

Ik merk de laatste tijd dat ik daar een beetje klaar mee ben, met die negatieve dynamiek, en dus ook met mijn eigen rol daarin.
Kunnen we niet gewoon onze eigen teams en spelers becommentariëren, in plaats van ons steeds op anderen te richten? Discussiëren zonder een grens over te gaan? Of gewoon over tennis ouwehoeren ipv alleen maar te klagen?

Natuurlijk zal er nog wel eens frustratie ontstaan als een sleutelspeler van een concurrent mps overleeft, maar er hoeft van mij niet meer constant op de man gespeeld, of de grens opgezocht, te worden.
Ik ga er iig m'n best voor doen.

Ik geloof erin dat klagen om één of andere manier helpt Cool
Nu wint Khachanov dus van Isner Wink
Niks persoonlijks.

Dit jaar reageer ik sowieso al veel minder (negatief).
Is een bewuste actie. Volgens mij is de sfeer ook positiever op het forum.
Het forum leeft sowieso minder.

En ik kan het wel hebben, wanneer jullie het over mijn geluk hebben.
Betekent alleen maar dat het goed gaat met dit spel Big Grin

Dus vat het niet persoonlijk op.
Een beetje strijd mag er nog wel inzitten.
Dat maakt het spel juist leuk.

Nogmaals, niks persoonlijks tegen niemand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(10-08-2018, 09:06 AM)rikbetert Wrote: Je gaat lekker deze week Kooltje.

Ja dat mocht ook wel een keer Smile

Daarentegen als Nadal en Zverev hun ding doen blijft er niks over voor me.
Kei Nishikori





Reply
Heerlijk Kevin
Krachten sparen zelfs
Kei Nishikori





Reply
Wat een beest die tsisipas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zo zo die Tsitsipas..... Mooie keuze als je die had.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ja, dat is een lekkere (en gelukkige).
Zowaar een gemiddelde week, ondanks 0 voor Potro.
Denk dat ik een stuk zuurder was geweest als ik nu Zverev had gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa 3 uit 3...
Cilic Nadal dan ook maar pakken
Kei Nishikori





Reply
Klasse Khachanov. Stel je toch voor dat de finale Khachanov-Tsitsipas wordt...
Niet onmogelijk, zeker niet in dit jaar. Nadal schijnt ook niet best te zijn.
Maar goed, het zal wel Nadal Anderson worden en dat is ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsit stond 3-6 2-5 achter. Ik zeg verder niks... #klagers
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het geluk van de Griek is op: van 4-1 naar 4-7 in de cruciale eerste TB.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch niet, wat een beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Tsi! Mentaal beest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-2!!!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(12-08-2018, 01:07 PM)buurs Wrote: 0-2!!!!!!!!

Pfff, geniet er nog maar even van. Het is van tijdelijke aard Big Grin
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(12-08-2018, 10:12 PM)kuiper Wrote:
(12-08-2018, 01:07 PM)buurs Wrote: 0-2!!!!!!!!

Pfff, geniet er nog maar even van. Het is van tijdelijke aard Big Grin

Het was tijdelijk idd  Wink

1-2 ook prima  Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goh die tsitsipas heeft een indrukwekkende lijst tegenstanders verslagen in dit toernooi.  Ongeacht de uitslag nu petje af voor die gast.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Vamos GOAT!!!!!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: