The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winston Salem
#1
In de sheet staat Abot ipv Albot. Kan iemand dat aanpassen? Wellicht is ie dan ook te kiezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
done
Reply
#3
Thx. Zo vanuit een van de grootste tennisnaties in de wereld een team in elkaar gedraaid met pen en papier. Ben benieuwd naar de anderen. Succes allen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Een robuuster team dan vorige week. Veel veel gekozen spelers in de ftm league. Kan niet fout zijn.
Het land waar ik me nu in bevind, heeft zowel bij de heren als bij de dames nummers 1 geleverd. Waar ben ik?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#5
Duitsland ?
Kei Nishikori





Reply
#6
(20-08-2018, 10:29 PM)kooltje Wrote: Duitsland ?

Nope. Bij de heren is nu niet echt een topper maar bij de dames staan er meerdere in de top 10...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#7
Als er bij de dames meerdere in de top 10 staan en het is geen Duitsland dan kan het alleen Tsjechië zijn.
Reply
#8
Inderdaad! Relatief klein land met een groot tennisverleden. Daar haal ik nu mijn inspiratie vandaan ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#9
Fucsovic heeft met zijn verkeerde hand gespeeld? Huh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
(21-08-2018, 03:35 AM)centre court Wrote: Fucsovic heeft met zijn verkeerde hand gespeeld? Huh

Top, gelukkig zag ik dat een keer goed
Kei Nishikori





Reply
#11
Je dacht dat Andreozzi dat wel even ging winnen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
Klote van Fucso en opvuller Lacko, maar ook een paar goede uitslagen.

Edmund en GGL uiteindelijk ingeruild voor grofweg Chung en Mayer.
Had een slecht gevoel over Edmund-Mayer, en wilde toch een soort van kanshebber voor de eindzege hebben, dus tegen de vorm in maar Chung genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
(21-08-2018, 08:18 AM)centre court Wrote: Je dacht dat Andreozzi dat wel even ging winnen?

Ja inderdaad, meer op fusco geïnspireerd. 
Die zit tussen drie grote toernooien in en daar is hij nog niet aan toe
Kei Nishikori





Reply
#14
Mijn gevoel zei Jarry, alle bookies zeisen Seppi.....
Chung eruit zou mooi zijn in dit stadium.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#15
Chung wint dit toernooi, alle Amerikanen leggen de focus op volgende week
Kei Nishikori





Reply
#16
Kut Seppi! Had constant Jarry totdat ik de voorspellingen van de 'kenners' ging lezen.
Voor de rest 5 man door maar ja 10 punten per speler, waar hebben we het over Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Exact mijn gedachten stille.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#18
(21-08-2018, 10:21 AM)kooltje Wrote: Chung wint dit toernooi, alle Amerikanen leggen de focus op volgende week

Chung toch ook? En er zijn toch wel meer niet-Amerikanen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Bah tot 5 minuten voor de deadline had ik nog munar. Omdat hij in de tiebreak zat geswitcht naar herbert. Nu wordt mijn rublev Door diezelfde munar afgeslacht.  Extra zuur deze pruim.... Verder leuke tussenstanden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#20
(21-08-2018, 09:43 PM)Ad Wim Wrote:
(21-08-2018, 10:21 AM)kooltje Wrote: Chung wint dit toernooi, alle Amerikanen leggen de focus op volgende week

Chung toch ook? En er zijn toch wel meer niet-Amerikanen?

Exact mijn gedachte adwim. Het is toch de us OPEN? En de meeste spelers kennen mijn regel ook: deze week finale is volgende week slecht presteren. En dat wil niemand.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
Ik denk juist dat veel van dit soort spelers het gevoel hebben dat ze hier een titel kunnen halen. Is toch meer waard dan een 3e of 4e ronde US Open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(21-08-2018, 09:56 PM)rikbetert Wrote: Bah tot 5 minuten voor de deadline had ik nog munar. Omdat hij in de tiebreak zat geswitcht naar herbert. Nu wordt mijn rublev Door diezelfde munar afgeslacht.  Extra zuur deze pruim.... Verder leuke tussenstanden.

Ik had ook zoiets. Met laatste geld keuze tussen Munar en Lacko. Volgens mij stond Munar toen 4-1 achter 2e set.

Maar ik neem deze overwinning voor lief, Rublev was de gevaarlijkste speler deze week. Nu moet Medvedev het nog even afmaken, dan kan de week al niet meer kapot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(21-08-2018, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Ik denk juist dat veel van dit soort spelers het gevoel hebben dat ze hier een titel kunnen halen. Is toch meer waard dan een 3e of 4e ronde US Open.

Qua gevoel wel, qua financiën niet 92 om 266k

Rublev ook een foute keus helaas
Kei Nishikori





Reply
#24
Zelfs kiki kiest eieren voor haar geld. Verstandig een weekje rust. Als ze een man was, dan had ik haar volgende week zeker genomen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#25
(22-08-2018, 12:55 AM)rikbetert Wrote: Zelfs kiki kiest eieren voor haar geld. Verstandig een weekje rust. Als ze een man was, dan had ik haar volgende week zeker genomen.

Lees soms nog even terug voor je wat post Wink
Kei Nishikori





Reply
#26
Edmund/Mayer en Carballes ruk, rest prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(22-08-2018, 01:22 AM)kooltje Wrote:
(22-08-2018, 12:55 AM)rikbetert Wrote: Zelfs kiki kiest eieren voor haar geld. Verstandig een weekje rust. Als ze een man was, dan had ik haar volgende week zeker genomen.

Lees soms nog even terug voor je wat post Wink

Bewuste woordkeuze, wel grappig. Ik bedoel te zeggen dat als ze met haar recente prestaties en vorm bij het mannentennis mee zou doen dat ze een must-pick zou zijn bij de us open. ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
(21-08-2018, 10:22 AM)Stille Wrote: Kut Seppi! Had constant Jarry totdat ik de voorspellingen van de 'kenners' ging lezen.
Voor de rest 5 man door maar ja 10 punten per speler, waar hebben we het over Rolleyes

Missen van Jarry wordt nog een graadje verergerd. Maar het gaat deze week echt om niks. Stilte voor de storm zullen we maar zeggen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#29
Prima uitslagen maar nu wordt het pas interessant.
Finale Harrison-Chung please.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Wil iemand Dzumhur nog even vervangen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: