The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2018
Weer die knie. Zuur voor Rafa!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijk dit voor FTM.
Idd zuur voor (de managers met) Nadal, maar het is een optelsom van de energie die ie eerder verspeeld heeft.
Bovendien is het op HC toch altijd wel een risico, zie de AO. Daarom vond ik het ook direct al opmerkelijk dat buurs hem had.

Nu zondag dan voor de maximale score met Potro. Maar van wat ik heb gezien, zie ik hem niet bepaald als favoriet tegen Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse djokovic. Opnieuw nummer 1 is een kwestie van tijd.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Pfff, wat zuur zeg

Kies ik delpo niet vanwege zijn twijfelachtige fitheid, geeft Nadal op in de cruciale pot... 

Niet tegen te managen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat buurs zegt. Al is deze minder zuur en onverwacht dan cilic nishi. Het gaat toch om
de titel. Dat er nu wat mensen terugkomen is niet zo erg, wel jammer en onnodig. 

Het is eigenlijk een perfect jaar maar het gaat mis op RG en USO. De mensen die kansloos zijn krijgen daar de kans om te forceren en komen dan terug door verrassende uitslagen en blessures. Kun je in de tussenliggende periodes honderden punten uitlopen op mensen, als je er dan duizenden verliest op 2 vd 4 GSs dan krijg je dit. 

Nou. Uithuilen en bedenken hoe we die 1300 punten gaan inlopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(08-09-2018, 09:10 AM)buurs Wrote: Pfff, wat zuur zeg

Kies ik delpo niet vanwege zijn twijfelachtige fitheid, geeft Nadal op in de cruciale pot... 

Niet tegen te managen

Een blessure is altijd zuur, maar ik blijf zeggen wat ik meteen al zei: ik denk niet dat je in jouw positie voor Nadal had moeten gaan.

Als Potro nou eens wint morgen, wordt het een leuk einde van het jaar. Maar ik ben bang van niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-09-2018, 09:54 AM)Ad Wim Wrote:
(08-09-2018, 09:10 AM)buurs Wrote: Pfff, wat zuur zeg

Kies ik delpo niet vanwege zijn twijfelachtige fitheid, geeft Nadal op in de cruciale pot... 

Niet tegen te managen

Een blessure is altijd zuur, maar ik blijf zeggen wat ik meteen al zei: ik denk niet dat je in jouw positie voor Nadal had moeten gaan.

Als Potro nou eens wint morgen, wordt het een leuk einde van het jaar. Maar ik ben bang van niet.

Grotendeels met je eens.
Vooraf ging jij er ook vanuit dat Nadal bijna zeker de finale zou halen

Potro niet kansloos. Geef hem 35% kans.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klopt, op papier was ie ook gewoon flink favoriet. Maar op een GS op HC zit er altijd een risico aan, en dan voor die prijs...
Vooral voor jou, die het hele jaar door buursteams maakt en dan juist nu niet...

Maar je hebt nu het geluk dat je grootste concurrenten ook Nadal hadden. Die 1000 punten maken het nog niet zeker, maar moet je kunnen verdedigen. 

Djoko heeft zo'n easy loting gehad en het is niet meer warm, dat ik Potro vrij kansloos acht. Vervelende matchup voor hem. Hij zal zijn niveau van 2009 moeten halen om te winnen, en dat haalde ie gisteren absoluut niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook dat klopt.
Maar ik vond de alternatieven ook allemaal onzeker.
En Buursteams werken niet altijd goed op GS.
Vandaar een andere tactiek.

Griek en zverev zwaar tegenvallend.

Alleen Del Potro, Nishikori en Djokovic voldoen aan de verwachtingen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
M.b.t. de US Open kan ik inkomen dat het allemaal erg onzeker is en zuur is als het verkeerd valt. Al betekent die onzekerheid ook dat je risico neemt als je Nadal neemt, wil je wat meer zekerheid dan ligt het meer voor de hand om goede subtoppers te nemen. Eigenlijk dezelfde tactiek als jullie het hele jaar hanteren met veel kleintjes waarvan er altijd wel een paar goed scoren. In Geneve is het ook niet logisch dat Fognini van Gojowczyk verliest, maar het gebeurt wel en jullie profiteren ervan.
M.b.t. RG ben ik het er niet mee eens dat het allemaal heel verrassend was. Thiem had dan wel geen geweldig jaar tot dan toe, maar het is wel logisch dat het juist op het toernooi dat hem ligt van de op een GS altijd onzekere Zverev wint.
Reply
Del Potro won it in ‘09 and here we are 9 yrs later with the final on 9-9-18 (2 x 09?) as 29 yo delpo seeks his 2nd uso title after taking nadal out in the semis (again) and arriving as the underdog (again). 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro begint dit keer wel heel goed. Forehand loopt meteen goed.
1e set zo belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan zo lelijk gebroken worden na 40-0 voor.
Nu lijkt het me kansloos.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Potro breakt met een paar mokerslagen en Djoko is gefrustreerd.  Laatste strohalm!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk gevecht nu!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oei oei oei, mist 3 bps op 4-3 en zat steeds in de rally. Na een cruciale game van 20 minuten.
Djoko ergert zich aan publiek en Potro haalt topniveau. Dit was dé kans om er nog een wedstrijd van te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stetke hold, nu dan!

Heerlijke set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, verliest de tb na 3-1 voorsprong. 4 forehand fouten, 2 tegen netband.
Zoveel kansen deze set. Klote.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor de US Open series rond plek 40, nu op plek 17. De top 10 is nog haalbaar!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Fijn, jongen.
Reply


Forum Jump: