The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Chengdu / Shenzhen
#61
Dit wordt weer een zuivere buursweek hoor, tijdje geleden. Maar als ie er dan is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Wat een geklaag

Dat zouden we toch niet meer doen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#63
Klagen wel, minder op de man en misgunnen.
Sorry, maar na vandaag kan het heel even niet anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
3-0 en 5-3 voor ook in de 3e. 2 mps gemist. 

Vorige week ook al tegen klizan dit gekloot. 

Maar nu tegen Nishioka.  Bduh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Heel bizar. Buurs ook als enige zonder hem in de top 8.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Man man, verlies dan gewoon dik en niet allemaal na voorsprong of zelfs mps. Coric dan maar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Twee meest gekozen spelers zonder pardon uitgeschakeld.  Dan moet coric er ook maar af. Hup cnorrie!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#68
Bij Coric-Norrie staat het 4-5. Coric 0 uit 8 bps, Norrie kansloos. 

En dan breakt Norrie. 

Is gewoon even de belangrijkste pot vd week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Het wordt nog gekker. Cnorrie wint zomaar de eerste set. Mij hoor je niet klagen hoor  Big Grin Rolleyes Tongue
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#70
Haha, ik haal hem maar weer eens van stal: gifbeker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Coric dubbele break voor en dan een mto en inmiddels beide breaks kwijt. Eentje zelfs na 40-0.
Sowieso al kut natuurlijk maar ik had Shapo ook nog gehad om dit op te vangen. Maar wat doet die? Wat een week, slechtste van het jaar met de meeste pech op 1 dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Dit is nog beter dan wat ik in een heel optimistische bui in de scenario editor zou invullen.klasse Norrie.  Diepe buiging.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#73
In een zetel wordt ie naar de titel geloodst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
(25-09-2018, 11:43 AM)Ad Wim Wrote: Toch nog geen buursweek,  moet ie ook niet zulke slechte keuzes blijven maken. Hij wordt echt zenuwachtig  Hakkuh

Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
Kwerrie morgen zwaar favoriet 

Doe het dan ook maar, Sammie!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
Vind ik raar. Zag Basi vanaf moment 1 als favoriet daar. 
Laatste kans om nog iets van de week te maken. Ook omdat de winnaar daar ver gaat komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Cc +1 . Op deze pot zou ik mijn geld wel willen zetten. Basilasvilli is de man in vorm. Hele belangrijke pot.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#78
(26-09-2018, 08:57 PM)buurs Wrote:
(25-09-2018, 11:43 AM)Ad Wim Wrote: Toch nog geen buursweek,  moet ie ook niet zulke slechte keuzes blijven maken. Hij wordt echt zenuwachtig  Hakkuh

Bier

Fijn dat je zelf nog even bevestigt dat je het van geluk moet hebben deze week, niet van goede keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Hup Berrettini en Hup Kukushkin!
Ook al heb ik Fritz ook is Kukushkin veel minder gekozen in de top.

Daarna mag mijn Joker aan de bak. Zou grappig zijn als die ook nog eens wint van Dzumhur.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#80
Daar is de TB 3e set nederlaag weer. Record dit jaar 9-23. Je zou het bijhouden Idontgetit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
En ook Kuku die in moet pakken. Al het nog een beetje goede werk deze week is alweer verziekt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Pfff die Fritz liep nog te prutsen in die eerste set eerste ronde en komt nu veel te ver...

Ebden is dan wel weer lekker!

Hup Bemel!
Kei Nishikori





Reply
#83
Dit is al een beter begin dan gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Bah tiebreak valt verkeerd.
Kuskus ook jammer.

Ramanathan is zeker niet kansloos, hij moet alleen een keer een breakpunt verzilveren....
Hup Rama!

Bemelmans mag van mij wel winnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#85
Bah de joker moet ook buigen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#86
En dan verliest de Minaur ook nog een set met 1-6. Basiliashvili ook heel goed. Bijtljesdag! Gifbeker!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
Offday bij de Minaur
Kei Nishikori





Reply
#88
Basi  Idontgetit
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Klasse Sam!

En ook De Minaur ineens terug in de set
Kei Nishikori





Reply
#90
Dramatische dag vandaag, 4 weg en 2 door.
Gelukkig nog niet zo erg als voor Bemelmans, die vandaag 2x is uitgeschakeld.

Voor mij is het klaar. morgen hopelijk weer net zo een dag als gisteren.

Bah, helemaal in zak en as.
Voor een feelgood momentje ga ik naar : stand \ ondergrond stand \
en dan sorteren op gras of indoor........
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: