The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#31
(02-10-2018, 09:03 AM)centre court Wrote: Haha gewoon een buursjaar dus. 

Verdasco mist gewoon nog even een Mp op 6-5 om daarna meteen 4-0 achter te komen in de Tb. Wat een ongekende lul is dat toch. 

En het gemazzel in een 50/50 potje om 100 punten is weer begonnen. 1e pot van de week.

wat een enorm gejank weer...

jij speelt om niet te verliezen, terwijl je nog nooit hebt gewonnen en aangeeft dat alleen de 1e plaats telt...
je hebt het lafste team van het jaar Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#32
Hoe krijg je het voor elkaar, 2 TBs verliezen van Verdasco?
4*-1 voor en dan 2x je service verliezen. En dan op *5-4 weer een kans krijgen, maar dan weer 2x verliezen. 
Terwijl ie de hele wedstrijd goed serveerde.

Volgende ronde ook dikke kans, dus weer 90 punten door de neus. 
Zo schiet het natuurlijk nooit op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Daar zijn we weer, 3e set TB.... En zelfs met 4-0 voor. Niet te managen dit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Heerlijke zege zeg Nando! Daarvoor heb ik je gekozen
Kei Nishikori





Reply
#35
Die CC...
Wat een gayteam om niet te verliezen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#36
Mijn joker deze week is Basilashvili. Begint met een 50-50 pot. Als hij daar doorheen komt zou hij ook moeten kunnen winnen.
Hup Nikoloz!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#37
(02-10-2018, 09:12 AM)buurs Wrote:
(02-10-2018, 09:03 AM)centre court Wrote: Haha gewoon een buursjaar dus. 

Verdasco mist gewoon nog even een Mp op 6-5 om daarna meteen 4-0 achter te komen in de Tb. Wat een ongekende lul is dat toch. 

En het gemazzel in een 50/50 potje om 100 punten is weer begonnen. 1e pot van de week.

wat een enorm gejank weer...

jij speelt om niet te verliezen, terwijl je nog nooit hebt gewonnen en aangeeft dat alleen de 1e plaats telt...
je hebt het lafste team van het jaar Eusa_think

Ik kies altijd het team dat imo de meeste punten gaat halen. Aanvallend en verdedigend managen wissel ik daarbij af. 
Vergeet je niet dat ik vorige week jongens als verdasco coric en shapo had en jij een heel stuk met paupers opgekocht in een stuk met Tsisipas. Dat fucking Herbert daar dan wonderbaarlijk de finale haalt past prima in het geluk dat je altijd hebt. 

Verder hoef ik nog niet te forceren zolang jij imo veel fouten maakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Ah dus als je liever kiest voor zekere punten met kans op meer, dan voor onzekere broeders als Monfils en Kyrgios dan is dat laf. Prima. 
Ik noem het liever overschatting van diezelfde zwakke broeders. 

En Khachanov is reuze aanvallend, met potro in ronde 2. En die gaat ie pakken ook. Die slome levert niet zo vaak in dit soort tussen toernooien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Buurs is natuurlijk spot on. Je zegt constant dat er maar 1 plek telt en neemt vervolgens, met een flinke achterstand en nog 5 weken te gaan, het meest verdedigende team, terwijl er genoeg te kiezen was.
Dat het nu zo uitpakt, is puur geluk, maar je kon er vanuit gaan dat buurs dit team ook had gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
(02-10-2018, 09:24 AM)rikbetert Wrote: Mijn joker deze week is Basilashvili. Begint met een 50-50 pot. Als hij daar doorheen komt zou hij ook moeten kunnen winnen.
Hup Nikoloz!

Jij overschat Basilias volgens mij...Gewoon underdog tegen Sock
Kei Nishikori





Reply
#41
(02-10-2018, 09:45 AM)kooltje Wrote:
(02-10-2018, 09:24 AM)rikbetert Wrote: Mijn joker deze week is Basilashvili. Begint met een 50-50 pot. Als hij daar doorheen komt zou hij ook moeten kunnen winnen.
Hup Nikoloz!

Jij overschat Basilias volgens mij...Gewoon underdog tegen Sock

Nou de bookies zeggen 50-50.
En het staat nu 6-6 in games en  6-6 in tiebreak....
Tekenend voor de 50-50.

Laatste confrontatie tussen de 2 was tijdens de us open. Toen won Basil.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Cilic is het ook echt helemaal kwijt he. Maar dit slaat alles. 
Maar goede ontwikkeling denk ik, voor deze week. Kan Shapo mooi induiken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Een ook dat gaat dus tegen zitten. Shapovalov gaat hier 180 pakken. De enige die zo'n beetje door was die ik niet had. De Herbert van vorige week.
Hoop echt dat er volgend jaar naar een andere deadline wordt gegaan. de 500 toernooien aub ook deadline voor 1e wedstrijd.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#44
Eerst zien dan geloven. Vlak Wawrinka niet op voorhand uit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#45
Juist. Die lijkt me gewoon favoriet hoor. Maar je weet het nooit tegenwoordig.
Kijk hoe Basi zich er doorheen pielt terwijl ie vorige week kansloos was.
Geen peil op te trekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Uitstekend Basilashvili!!!! Eusa_clap 

Mijn joker is een rondje verder, altijd lekker.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#47
Dan heb ik dus deze week wel Sousa en zie daar FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Wat een dag alweer, er komt geen einde aan de kwelling die 2018 heet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
Zo erg is het toch niet?

Nu komt 2de joker Albot aan bot.
Kijken of Fog al hersteld is van vorige week.

Hup Radu.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Gaat Baghdatis hier nou verliezen van iemand die al 3 jaar geen wedstrijd op HC gewonnen heeft?

We gaan weer richting derde set TB,  dan weet je het wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Hahaha, alleen dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Baghdatis had ik de afgelopen 2 toernooien. Daar was ik al klaar mee. Heb ik toch nog iets goed gezien deze week.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Kortom, de “aanvallende” managers gaan lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Je snapt er nog steeds weinig van. Gefeliciteerd met de 2e plek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
De Albot taktiek werkt goed! Fog wordt gewoon afgemaakt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
hjmmmmm te vroeg gejuicht.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Gegokt en verloren. Bautista, Monfils, Albot en Sousa. Het is over en sluiten dit seizoen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#58
Het zijn zware tijden voor dimitrov fans.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#59
Lekker Nick!

Kom op nou Dimi die lajovic moet eruit
Kei Nishikori





Reply
#60
Wat een dag, 4 of 5 enorm belangrijke potten. 
Begin is goed, maar dit zijn nog niet de belangrijkste. 

Wawrinka, Nishikori, Medvedev en Berrettini moeten winnen vandaag. 
En dan moet Khachanov het toetje zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: