The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#61
Zou Lajovic 6-7 3e verliezen?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#62
Daar ga ik wel vanuit ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Toch niet, lekker.
Laat vandaag dan maar de dag worden dat de close potjes goed vallen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Prima Edmund...wisselvallige set gezien scoreverloop
Kei Nishikori





Reply
#65
Nishi NID,  Berrettini vecht en Medvedev begint goed. Ga zo door!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Nou waar blijft de beslissing voor Edmund. Je zit er gewoon op te wachten

edit : 3-3 0-30 nu
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
Nou zo zeker ben ik er niet van Stille...
Kom op Kyle
Kei Nishikori





Reply
#68
Weg met die bleekscheet! Close partij + ad en ik hebben hem. Dan ben je in 95% van de partijen kansloos, laat die 5% nou maar eens zijn.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#69
3 servicegames op rij komt de Italiaan op 15-30, deksel op de neus zo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#70
Dit wordt er wel weer eentje ja. 
Maar wij zijn gelukkig in de liefde, Stille!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Ja hoor...…zo voorspelbaar, wat is het toch een graf tyfusspel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#72
Laffe keuze gaat maar weer eens door.....
Volgend jaar ga ik ook maar eens wekelijks iedereen aanklikken die door is. Kom je een stuk verder mee.

Tot volgende week, de gokmachine gaat dan nog een keer opgestart worden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#73
(03-10-2018, 11:18 AM)Stille Wrote: Ja hoor...…zo voorspelbaar, wat is het toch een graf tyfusspel

Tja diegene staat niet voor niks 42 plaatsen hoger op de ranglijst.

Dat het geen gekke keus is ben ik het zeker mee eens, maar niet net doen alsof dit een hele rare zege is.
Kei Nishikori





Reply
#74
(03-10-2018, 11:25 AM)Stille Wrote: Laffe keuze gaat maar weer eens door.....
Volgend jaar ga ik ook maar eens wekelijks iedereen aanklikken die door is. Kom je een stuk verder mee.

Tot volgende week, de gokmachine gaat dan nog een keer opgestart worden

Zo goedkoop was edmund niet...dus zo laf is dat niet. Dat hij zovaak gekozen was verbaasde mij dan weer wel
Kei Nishikori





Reply
#75
(03-10-2018, 11:26 AM)kooltje Wrote:
(03-10-2018, 11:18 AM)Stille Wrote: Ja hoor...…zo voorspelbaar, wat is het toch een graf tyfusspel

Tja diegene staat niet voor niks 42 plaatsen hoger op de ranglijst.

Dat het geen gekke keus is ben ik het zeker mee eens, maar niet net doen alsof dit een hele rare zege is.

Bedoel meer dat het voorspelbaar is omdat het hele jaar dit soort partijen al verkeerd gaan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Natuurlijk ook nog even een bp missen.
Belangrijkste van de dag valt weer close verkeerd.

Laat Khachanov eens stunten dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(03-10-2018, 11:27 AM)kooltje Wrote:
(03-10-2018, 11:25 AM)Stille Wrote: Laffe keuze gaat maar weer eens door.....
Volgend jaar ga ik ook maar eens wekelijks iedereen aanklikken die door is. Kom je een stuk verder mee.

Tot volgende week, de gokmachine gaat dan nog een keer opgestart worden

Zo goedkoop was edmund niet...dus zo laf is dat niet. Dat hij zovaak gekozen was verbaasde mij dan weer wel

Precies, Edmund was geen laffe keus. Paire wel.
Maar Edmund was wel een matige keus, balen dat dat niet afgestraft wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
Mooi, weer een laffe keus weg met Klizan. Althans, degenen die ze beiden hadden dan. Nu alles op Wawrinka en Khachanov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Prima uitslagen. 

Apart dat er raar wordt opgekeken als een onzeker gravelaartje verliest van een erkende top 20 speler met hc als beste ondergrond. 

Grofweg is het nu nog tegen veel managers Khachanov en wat easy punten versus Kyrgios. 

Hup Karen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Raonic lijkt niet in topvorm gezien de moeizame scores tegen Watanuki
Kei Nishikori





Reply
#81
Shapo heb ik dus in de juiste week...hij wint hier toch maar even van Stanislas.
Hierna tegen Struff/Chardy met een dagje extra rust...dat gaat goed komen
Kei Nishikori





Reply
#82
Helaas de verkeerde laffe keuze laten liggen. Pijnlijk.
Eens kijken of ik nog idiote dingen ga doen In Shanghai of Parijs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
(03-10-2018, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Helaas de verkeerde laffe keuze laten liggen. Pijnlijk.
Eens kijken of ik nog idiote dingen ga doen In Shanghai of Parijs.

Met Edmund en Shapo toch zeker 2?

Of zie je Edmund als dure, risicovolle keuze? 
Zou mooi zijn als die keuze met minimaal 180 punten beloond gaat worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Er tussenin, ik zou het vooral een luie keuze noemen.
Maar die heeft Buurs ook dus wat boeit je dat?

In het gunstigste geval speel je quitte met hem deze week, met nog geluk van Monfils ook. En heb je dan nog 5 weken, waarvan 2 poepweken, om in te halen. Tevreden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Dit was niet de week om te forceren. Het werd Buurs te makkelijk gemaakt. Te veel mustpicks door de late deadline, te veel goede dure gasten die de 300/500 punten gaan pakken, etc. 
Als je niet kunt winnen, moet je zorgen dat je niet verliest. Puntje in een uitwedstrijd is prima. 
Volgende week thuis in een volle Kuip, publiek erachter, geen externe omstandigheden die tegenwerken, tegenstander met poep in de broek in de tunnel, alle ingrediënten om alles of niets te spelen. Hopelijk een loting waar wat te kiezen valt. En hopelijk niet te veel potjes voor de vroege deadline.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Goede vergelijking. Maar je hebt jezelf door dit puntje in een positie gebracht waarin je achter elkaar Barcelona, Ajax, PSV en Bayern München moet verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
En FC Emmen  Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#88
Saaie dag, alleen Kyrgios belangrijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
(04-10-2018, 09:37 AM)Ad Wim Wrote: Saaie dag, alleen Kyrgios belangrijk.

Klopt inderdaad. Voor mij Verdasco er nog bij maar verder is het wachten op morgen.
Kei Nishikori





Reply
#90
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel te melden. Dus doe ik dat ook maar niet.

@kooltje : ik ben ook nog aktief op een ander forum waar jou nick-naam erg toepasselijk zou zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: