The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beijing / Tokyo
#1
Zo de gasten die ik in mijn voorlopige team had staan worden aan alle kanten eraf gemept.
Tijd voor beraad.
Vanavond eens goed gaan zitten voor een definitief team.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#2
Aijjj ben ik zo lekker in vorm krijgen we deze dramatische buursdeadline
Kei Nishikori





Reply
#3
Saaie week idd, dit wordt niks zo. Gokken is nu wel heel riskant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
(01-10-2018, 10:47 AM)rikbetert Wrote: Zo de gasten die ik in mijn voorlopige team had staan worden aan alle kanten eraf gemept.
Tijd voor beraad.
Vanavond eens goed gaan zitten voor een definitief team.

Benieuwd wat je in godsnaam voorspeld had dan, ik zie maar 1 of 2 verrassingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Kan iemand die Q er in zetten???
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
staan er nu in
Reply
#7
(01-10-2018, 11:35 AM)Ad Wim Wrote:
(01-10-2018, 10:47 AM)rikbetert Wrote: Zo de gasten die ik in mijn voorlopige team had staan worden aan alle kanten eraf gemept.
Tijd voor beraad.
Vanavond eens goed gaan zitten voor een definitief team.

Benieuwd wat je in godsnaam voorspeld had dan, ik zie maar 1 of 2 verrassingen.

In het kader van de aanstaande deadline kan ik er nog niet veel over zeggen. maar mijn publiekslieveling Coric, de held van Halle, was er 1 van.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Coric de meest overschatte top 20 speler
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
(01-10-2018, 03:02 PM)Stille Wrote: Coric de meest overschatte top 20 speler

In de 9 maal dat ik Coric in mijn team had dit jaar heeft hij gemiddeld 142 opgeleverd. Hij heeft zijn sporen wel verdient.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
oh shit, ik heb johnson...... Hoe kan ik dat over het hoofd gezien hebben...... bah.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Bewust weer wat afwijkende keuzes gemaakt, zoals Monfils, Kyrgios, Sousa, Baghdatis en Berrettini en daardoor jongens die al door zijn laten liggen: Edmund, Shapo, Kizan. Je moet toch wat gokken.
Ben benieuwd, ziet er op het eerste oog interessanter uit dan ik dacht.

Maar Buurs dan ook met Kyrgios en Monfils, Klote.
Laat het maar weer een buursweek worden dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Ipv Monfils of Verdasco ben ik juist voor Basilashvili gegaan.
En in Tokyo een mooie troef met Gasquet. Toernooi voor het eerst indoor, dat biedt toch mogelijkheden voor hem.
Reply
#13
Werkelijk iedereen met Edmund. Klizan en Shapo snap ik nog, maar Edmund is toch dramatisch in vorm en nog steeds heel duur? Moet sowieso nog een ronde winnen voor dit geld, en eigenlijk 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Beetje Ad en Stille week aub. Ik ben voor RBA gegaan, hier ook geen Edmund en Shampoovalov
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Vind het toch wel mooi van Buurs dat ie afwijkende keuzes neemt. Had prima weer kunnen kiezen voor iedereen die door was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Toch maar voor wat zekerheid gegaan. Iedereen die door is, plus waw. 
Khachanov nog als echte troef. Hopelijk laat Potro het lopen. Dan ligt daar 300 voor het oprapen. 

Monfils en kyrgios mogen eruit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Twee mooie toernooien verpest door een deadline.
Kei Nishikori





Reply
#18
Berrettini easy punten. En vrijwel niet gekozen. Edmund is de volgende!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Druk eens door Monfils, meteen 2 bps gemist in de 3e set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Sorry Fritz, dat ik je deze week heb laten schieten, na je 90 punten van vorige week. Maar tegen deze tegenstander was je gewoon niet opgewassen. Volgend jaar pak je hem!

Goed gedaan WaW.


Kooltjes +1. Zonder deze deadline zouden de verschillen tussen teams een stuk groter worden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
@Mac : even een vraagje. Op mijn flashscore app staat dat Tokyo indoor is en Beijing hard. Maar de icoontjes bij 'pas team aan' zijn beide hetzelfde, grijs. Vorige week was het indoor toernooi paars/donkerblauw. klopt dit dan wel?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#22
(02-10-2018, 08:01 AM)Ad Wim Wrote: Berrettini easy punten. En vrijwel niet gekozen. Edmund is de volgende!

Zeker mooie keus! Iets wat onderschat zeg ik eerlijk, maar wellicht heeft Edmund wat vertrouwen opgedaan
Kei Nishikori





Reply
#23
(02-10-2018, 08:27 AM)rikbetert Wrote: @Mac : even een vraagje. Op mijn flashscore app staat dat Tokyo indoor is en Beijing hard. Maar de icoontjes bij 'pas team aan' zijn beide hetzelfde, grijs. Vorige week was het indoor toernooi paars/donkerblauw. klopt dit dan wel?

Nee. Mac was waarschijnlijk net zo verrast als vele anderen toen Tokio opeens indoor bleek te zijn. Vraag zo beantwoord?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Eens kijken welke kracht het grootst is: met mij een TB 3e set in of met Buurs een TB 3e set in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(02-10-2018, 08:47 AM)kooltje Wrote:
(02-10-2018, 08:01 AM)Ad Wim Wrote: Berrettini easy punten. En vrijwel niet gekozen. Edmund is de volgende!

Zeker mooie keus! Iets wat onderschat zeg ik eerlijk, maar wellicht heeft Edmund wat vertrouwen opgedaan

Berrettini heeft iig meer gewonnen de laatste maanden/dit jaar dan Edmund, en is lekker aan het vegen dit toernooi tot nu toe. Maar we gaan het zien, ik zie het als 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
(02-10-2018, 08:48 AM)Ad Wim Wrote: Eens kijken welke kracht het grootst is: met mij een TB 3e set in of met Buurs een TB 3e set in...

In dit Ad jaar zal Monfils deze Tb wel gewoon met 7-4 verliezen na een 3-1 voorsprong. 
Ook meteen het begin van de choke van buurs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Haha gewoon een buursjaar dus. 

Verdasco mist gewoon nog even een Mp op 6-5 om daarna meteen 4-0 achter te komen in de Tb. Wat een ongekende lul is dat toch. 

En het gemazzel in een 50/50 potje om 100 punten is weer begonnen. 1e pot van de week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
4-0 zelfs, hahahahaha!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
(02-10-2018, 09:03 AM)centre court Wrote: Haha gewoon een buursjaar dus. 

Verdasco mist gewoon nog even een Mp op 6-5 om daarna meteen 4-0 achter te komen in de Tb. Wat een ongekende lul is dat toch. 

En het gemazzel in een 50/50 potje om 100 punten is weer begonnen. 1e pot van de week.

Blijf dit maar gewoon doen, staat je netjes.
Net als echt een team kiezen om voor de winst te gaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Bizar dit, maar goed om te weten dat er dus een kracht is die groter is dan de gouden pik van buurs.
Het is out of my hands, het maakt niet uit wat voor keuzes ik maak.
Het lijstje met close potjes die verkeerd vallen deze week kan weer opgestart worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: