The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Parijs 2018
#1
Nog 1x een flinke gok om proberen op het podium te komen. Allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Djoko, paar qualies in vorm en enkele middeldure gokjes. Leuk weekje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Isner als gok, doet het hier vaak goed en kan de WTF nog halen.
Verder redelijk basic. Alleen nog getwijfeld over Nishi of wat qualis. Maar Nishi moet ook nog wat punten halen voor de WTF  en is onwijs in vorm.

Gelukkig is basic in deze week nog verschillend met de rest. 
Leuk dat veel mensen gokjes hebben genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Ik wist wel dat ik niet op zeker speelde maar de finalisten van vorig jaar zijn wel heel weinig gekozen
Kei Nishikori





Reply
#5
(29-10-2018, 12:41 PM)kooltje Wrote: Ik wist wel dat ik niet op zeker speelde maar de finalisten van vorig jaar zijn wel heel weinig gekozen

Dat waren dan ook de meest verrassende finalisten van heel vorig jaar. Die vervolgens dit jaar helemaal niets meer gepresteerd hebben. Gaan heel hard de top 100 uit na deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Gelukkig nog 1 iemand eruit, doei Gojo.
Nu hup troef RBA!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
oh shit, dacht dat ik tot vanavond had. Mijn noodteam staat nu en zoon heeft helemaal geen team. Niet goed opgelet.....
Dit was dan wel een mooie deadline voor aanvang van de wedstrijden!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#8
Klasse troef RBA! Op naar 180.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
De deadline had ook nog wel een uurtje later gemogen. Is dat niet een mooie regel: deadline op maandag gelijktijdig met het begin van de partijen. Maandag Europese tijd welteverstaan. Mochten er om 0:00 al partijen bezig zijn dan na de eerste lange rustperiode ook op maandag. De fanatieke spelers zullen geen deadlines missen en er is een ruime periode dat iedereen met dezelfde informatie over gespeelde wedstrijden een team kan maken. Dat lijkt me eerlijk .
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#10
Pff, Lopez overleeft 2 mps en wint. Pijnlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Idd Wim.  Balen. Gasquet heeft zich Gelukkig hersteld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#12
Nadat ie er zelf al 2 op rij had gemist
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Lekker Medvedev, binnen het uur. Op naar de halve finale!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Zou wel eens fijn zijn als er een keer een veel gekozen speler sneuvelt. Nee die Medvedev was zo moe zei ie van de week.
Zit voorlopig weinig mee.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Haha, die Khachanov had al geluk dat Edmund niet kwam, is Ebden ook nog eens geblesseerd. Hup John!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Paire van 4-2 naar 4-6, off course
Kukushkin zal ook nog wel winnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#17
Doei Paire en Herbert. Ruimt lekker op zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Heel matig. Weinig winst zo op de teams met dure jongens. Die er overigens ook vroeg uit gaan verwacht ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Ff het jaar in stijl afsluiten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
(30-10-2018, 01:01 PM)Ad Wim Wrote: Lekker Medvedev, binnen het uur. Op naar de halve finale!

Medvedev heeft zich afgemeld voor de dubbel...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
Prima, lekker focussen op de single.

Hup Kei en John, zo belangrijk meteen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
ai ai ai, isner wint een cruciale 3e set tb...

tiafoe mist bp na bp tegen Zverev
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
pfff, 0 uit 7 al in de 1e set...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Gaat prima zo. Hup RBA en de dag is al geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Helaas, dan Gasquet maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Jammer, Anderson heeft zin en energie. Als ie dan na troef Basi ook nishi maar weer pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
nadal speelt niet

nog zuurder dat gasquet verliest van sok, die al tijden niks wint
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Echt zo'n week waarin Sock en Dimitrov opeens weer presteren.
En dat terwijl Nadal niet komt. Wat een gemiste kans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Dan zeggen ineens in 10 min tijd Nadal raonic en fucsovic af. 
Troef Verdasco nu tegen Jaziri voor 90, daarna Sock voor 180 en een gelijkwaardige gast voor 360. Maar wrs zal hij het Verdascoriaans verkloten en met 45 puntjes afdruipen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Pfff die Anderson sleept hem weer uit het vuur...balen maar wat een baas

Klasse Jack! Gewoon prolongeren
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: