The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Einde
#1
Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: na volgende week stop ik met FTM. Ik merk eigenlijk al meer dan een jaar dat het me heel veel moeite kost om FTM te blijven doen, zelfs met de fantastische hulp die ik altijd heb gehad. Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik dit blijf doen zolang ik er nog plezier in heb maar zowel uit het maken van teams als uit het admin zijn haal ik dus al geruime tijd geen plezier meer. Dat gecombineerd met het feit dat ook m'n privéleven op dit moment aardig druk is met een drukke baan, een huis waar nog veel moet gebeuren en natuurlijk familie waar ik ook graag tijd aan besteed heeft mij doen beslissen er helemaal mee te stoppen.

Wat de beslissing een stuk makkelijker maakt is dat ook bij de deelnemers een beetje hetzelfde gevoel lijkt te ontstaan. We merken op het forum al jaren dat de bezoekersaantallen teruglopen maar ook op de site lopen de aantallen inmiddels al geruime tijd terug. Ik weet dat er nog altijd een groep heel fanatieke spelers is en zij zijn de reden dat ik nog best wel lang door ben blijven gaan. Voor hen vind ik t dan ook erg jammer.

Op dit moment denk ik niet dat er iemand is die FTM gaat (kan) overnemen. Helaas is er nog te weinig geautomatiseerd om dit gewoon aan iemand over te dragen. Vooral bij het opstarten van een seizoen komt er vrij veel werk bij kijken en dat overdragen zou me net zoveel tijd kosten als het zelf starten. Het zou ook echt iemand moeten zijn met verstand van websites en code en daar zijn er niet zoveel van. Voorlopig zal ik wel de site laten staan met een bericht en uitleg en voorlopig zal ik ook het forum laten staan.

Ik wil iedereen hier ongelofelijk bedanken voor al die jaren plezier die ik eraan heb gehad. Vooral de mensen op het forum hier maakten dat ik er lol aan beleefde. Ook heeft een vrij grote groep hier bijgedragen aan het spel door middel van ideeen maar natuurlijk ook door het helpen met de organisatie. Zonder weet ik zeker dat ik deze beslissing jaren geleden al had genomen.
Reply
#2
Oei Mac, wat een verdrietig nieuws.
Maar begrijpelijk. Onwijs bedankt voor je inzet de afgelopen 15 (?) jaar.
Grote klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Dat is inderdaad zeer verdrietig, maar ook zeer begrijpelijk, het moet voor jou als organisator wel leuk blijven.

In ieder geval bedankt voor al die jaren !! Eusa_clap
Reply
#4
Het was een manier voor leven voor velen geworden. De hele dag tussenstanden bekijken. Thanks Mac. Hoop dat het er nog iets alternatiefs opgezet kan worden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Oei dat is een bittere pil. Doet meer pijn dan het (weer) niet winnen van ftm. 
Het bekijken van de draws in het weekend, opzet team maken, h2h checken, draw/uitslagen van vorig jaar kijken, maandag uitslagen bekijken en maandagavond de laatste hand aan het team. En vervolgens een week lang tussenstanden volgen en daarvoor discussiëren met andere forumleden. Way of life. Kleine 20 jaar met TM/FTM. 

Bedankt voor al je inzet Mac. Echt top gedaan. Heel veel respect voor. 
Als er een mogelijk is dat ik/we dit op kunnen maken dan sta ik daar zeker voor open. Het operationele wat wekelijks moet gebeuren dan gaat lukken, van codes en websites etc heb ik alleen geen kaas gegeten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Dit is inderdaad wel even schrikken en ik vind het erg jammer.... maar alle begrip voor je keuze, mac.

Enorm bedankt voor alle tijd en energie die je erin hebt gestoken!

Wel mooi dat ik de allerlaatste titel ga opeisen Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
MAC : blijft het forum ook bestaan voor bijv CTM en LTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#8
Rik Beter kan vast wel iets betekenen voor een alternatief spel (drs ir sheets) Shy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#9
Bedankt voor de reacties allemaal. Fijn dat er zoveel begrip is.

Quote:Maar begrijpelijk. Onwijs bedankt voor je inzet de afgelopen 15 (?) jaar.

Ik wist het zelf ook niet helemaal dus ben het gaan opzoeken.
Sportdreamzz (alternatief forum toen sportdreams stopte met hun forum): 2004
Competitieteam (voetbal manager): 2005 (https://fantasytennismanager.nl/forum/sh...hp?tid=648)
MV-Game frontend: 2007
FTM (Forum Tennis Manager): 2008 (https://fantasytennismanager.nl/forum/sh...p?tid=3205)
FTM (Fantasy Tennis Manager): 2011


Quote:MAC : blijft het forum ook bestaan voor bijv CTM en LTM
Ik laat het forum zeker nog wel een jaar bestaan. Daarna maar even verder kijken.
Reply
#10
OH dat is inderdaad even schrikken. Ik zal het gaan missen, ook al deed ik het nog niet zo lang. maar wel altijd naar uitslagen kijken.

Ik snap je volkomen, een gezin is druk en je moet je tijd niet investeren in iets waar je geen plezier aan beleefd. Ontzettend bedankt voor het regelen van alle zaken. Wellicht kun je de site verkopen, toch regelmatige bezoekers moet toch een bepaalde waarde hebben. Al zou ik niet weten hoe.
Wellicht ga ik meedoen met CTM en LTM, om af te kicken...

Het ga je goed Mac Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap !
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Jammer voor de die hards, maar toch ook wel een logische keuze. Ook ik wil je bedanken voor al die jaren inzet. Geweldig dat je het forum en FTM zo lang draaiende hebt gehouden. Jammer dat er steeds minder interesse in de verschillende spellen is. Geldt ook voor mijzelf overigens. Een jaar CTM is net te doen en geeft me plezier, FTM is al een paar jaar niet meer haalbaar. Ik ben benieuwd hoe nu verder op het forum.
Reply
#12
Dat is voor mij ook even schrikken! Ik verheugde mij alweer op een nieuwe strijd in 2019 tegen Buurs, CC, Adwim, Stille en alle anderen. Daarnaast was ik reuze benieuwd naar de progressie van Rikbetert volgend jaar. Helaas...hopelijk komt er ooit een mooi alternatief. 

Ook ik heb de afgelopen 7 jaar fanatiek meegespeeld met FTM met als hoogtepunt de 2e plaats in 2016. Op het forum ben ik niet erg actief in het plaatsen van berichten, maar ik lees vaak en graag mee. Ik zal FTM daarom ook zeker missen. 

Mac en organisatie, bedankt voor de mooie FTM jaren!
Reply
#13
Ff drie dagen niet op forum en dan dit...
Mac hulde voor alle inzet al die jaren

Ik zal contact opnemen met scorito of die wat kunnen betekenen. Zal krap worden voor begin volgend seizoen.
Kei Nishikori





Reply
#14
Respect voor wat je al die jaren hebt opgezet en onderhouden en het plezier (en frustratie) wat je bij velen van ons hebt bezorgd! Het ga je goed Mac!
Reply
#15
(05-11-2018, 09:40 AM)Mac Wrote: Ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen: na volgende week stop ik met FTM. Ik merk eigenlijk al meer dan een jaar dat het me heel veel moeite kost om FTM te blijven doen, zelfs met de fantastische hulp die ik altijd heb gehad. Ik heb eigenlijk altijd gezegd dat ik dit blijf doen zolang ik er nog plezier in heb maar zowel uit het maken van teams als uit het admin zijn haal ik dus al geruime tijd geen plezier meer. Dat gecombineerd met het feit dat ook m'n privéleven op dit moment aardig druk is met een drukke baan, een huis waar nog veel moet gebeuren en natuurlijk familie waar ik ook graag tijd aan besteed heeft mij doen beslissen er helemaal mee te stoppen.

Wat de beslissing een stuk makkelijker maakt is dat ook bij de deelnemers een beetje hetzelfde gevoel lijkt te ontstaan. We merken op het forum al jaren dat de bezoekersaantallen teruglopen maar ook op de site lopen de aantallen inmiddels al geruime tijd terug. Ik weet dat er nog altijd een groep heel fanatieke spelers is en zij zijn de reden dat ik nog best wel lang door ben blijven gaan. Voor hen vind ik t dan ook erg jammer.

Op dit moment denk ik niet dat er iemand is die FTM gaat (kan) overnemen. Helaas is er nog te weinig geautomatiseerd om dit gewoon aan iemand over te dragen. Vooral bij het opstarten van een seizoen komt er vrij veel werk bij kijken en dat overdragen zou me net zoveel tijd kosten als het zelf starten. Het zou ook echt iemand moeten zijn met verstand van websites en code en daar zijn er niet zoveel van. Voorlopig zal ik wel de site laten staan met een bericht en uitleg en voorlopig zal ik ook het forum laten staan.

Ik wil iedereen hier ongelofelijk bedanken voor al die jaren plezier die ik eraan heb gehad. Vooral de mensen op het forum hier maakten dat ik er lol aan beleefde. Ook heeft een vrij grote groep hier bijgedragen aan het spel door middel van ideeen maar natuurlijk ook door het helpen met de organisatie. Zonder weet ik zeker dat ik deze beslissing jaren geleden al had genomen.
Reply
#16
Hoi Mac,
Met veel plezier heb ik wekelijks aan FTM meegedaan. Puzzelen voor het ideale team (klopte achteraf niet erg vaak   Big Grin ) en onderling wedstrijdje met maatje Kraai. Helaas kan ik programmeur technisch niet helpen. Ik wil je hartelijk danken voor je tijd die je in deze leuke competitie gestoken hebt  Eusa_clap
Reply
#17
Fantastisch Mac!!
Onvergetelijke jaren, met zelfs mooie Forum ontmoetingen, geweldige mensen leren kennen!

Bedankt Eusa_clap Eusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#18
Heel jammer natuurlijk maar ook heel begrijpelijk.
Heb jaren met veel plezier dit spel gespeeld en het tennis daardoor nog beter gaan volgen dan ik al deed.
Mac bedankt voor je inzet en voor de leuke FTM tijd !
2-3-2
Reply
#19
Ontzettend jammer om te lezen, maar ik snap ook dat je het na tien jaar zat begint te worden.
Bedankt voor het opzetten en jarenlang, in je vrije tijd, aanbieden van dit spel. En ook fijn dat je ondanks de tegenzin wel dit jaar hebt afgemaakt.
Wel opvallend dat de bezoekersaantallen terugliepen. Ik had het idee dat het de laatste twee jaar lukte meer deelnemers buiten Nederland te trekken.
Nu maar eens zien of er een alternatief opduikt. Ik acht mezelf niet in staat hier iets voor te betekenen.
Reply
#20
Hoi Mac,

Ik had al van Stille gehoord bij Excelsior dat het gaat ophouden, maar ik wil toch nog wel even van de gelegenheid gebruik maken om je te bedanken voor alle mooie jaren. Het zit er bij mij al een aantal jaar niet meer in maar ik heb FTM met veel plezier gespeeld al die tijd!

Groet,
Rien
Reply
#21
Jammer dat het stopt, maar een hele begrijpelijke keuze.

Martijn, bedankt voor alle seizoenen spelplezier!
Reply
#22
Mac, erg jammer, maar begrijpelijk.
Ik heb al die jaren met veel plezier meegedaan en zo een vast punt op de maandagavond gehad. Heel erg bedankt voor al jouw inspanningen!
Reply


Forum Jump: