The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe spellen
#1
Maar even een ander topic.
Lijkt me handig als iedereen hier alternatieve spellen neerzet, die we misschien kunnen doen ipv FTM.
Spellen die anderen nu al spelen, of op zoek naar nieuwe. Liefst natuurlijk gelijkend op FTM, maar ben bang dat dat er niet is.

Wat ik speel:
Zweeler - jaarspel is saai dus niet echt een constant spel. Maar je kunt wel veel toernooien los spelen ook. Kost wel geld.
Tennis Tipping op MTF - wedstrijden voorspellen, beetje zoals wij hier vroeger ook deden. Met rolling ranking, dus zou leuk zijn als daar meer Nederlanders bij komen (zijn er nu al best veel). Nieuwe mensen moeten wel van vooraf aan beginnen (dus bij challengers). Gratis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Scorito doet enkel de GrandSlams en daar zitten ook de vrouwen nog bij. 

Ik heb hun zojuist gevraagd wat zij kunnen betekenen.
Kei Nishikori





Reply
#3
Sportpools.net heeft een spel voor de GSs. Maar is een saai spel, geen inleg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Laten we CTM en LTM in ieder geval in stand houden. Wellicht dat nu meer mensen aan de Challengers mee willen doen.

Speel zelf ook die zweeler spellen mee. Er is een jaarspel ATP, een jaar spel WTA en er zijn losse toernooien maar idd niet zo als FTM met meerdere toernooien in 1 week.
Dat was het leukst, het puzzelen. Zij hebben helaas geen subleagues.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Zweeler heeft wel subleagues toch?

CTM en LTM zijn leuk, maar we willen toch allemaal wekelijks ATP. Dat moet volgens mij de insteek zijn. Als dat niet lukt, kunnen we altijd nog zelf dingen verzinnen.

We kunnen ook een veiling organiseren, waarbij je een team bij elkaar veilt waar je het hele jaar mee speelt. Dat kan vrij eenvoudig, met iig de meest fanatieke deelnemers hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Dat laatste was ook het concept van het Ludica Tennisspel (wat inmiddels ook niet meer bestaat). Op zich is dat nog wel redelijk eenvoudig te realiseren in een simpelere variant. Basisprincipes: Iedere deelnemer start met 2000 punten (omgerekend 20 euro inleg). Voor dat geld kun je verspreid over meerdere veilingen blind bieden. Vervolgens heb je een team van 12 spelers, waarvan je er iedere week 6 mag opstellen. Je speelt 12 x per jaar een toernooi (afvalschema van 16 deelnemers), in 4 weken bepaal je wie er uiteindelijk het afvalschema wint. De winnaar per week wordt bepaald door best of 3 sets (spelers van beide teams met de meeste punten = set 1, speler 2 en 3 = set 2, speler 4, 5 en 6 = set 3). Je kunt geld verdienen door ver te komen op toernooiweken. De inspanningen die je wekelijks moet doen zijn minimaal: bepalen welke 6 van de 12 spelers je opstelt (dus kiezen tussen wie er speler spelen op ATP-toernooien EN challengers). Wat het complexer maakte was tussentijdse handel tussen spelers. Als er gegadigden zijn kunnen we wel kijken of er genoeg animo is en hoe we het op kunnen zetten (bijv. een besloten groep op facebook, whatsappgroep i.c.m. een online excel).
Reply
#7
Dat kan. Hoe ik het vaak gedaan heb, is als volgt:

Iedereen krijgt een budget (30 miljoen). De deelnemers brengen om beurten een speler in uit de ATP-ranglijst, die wordt per opbod verkocht via een veiling in een whatsapp-groep (of live, nog leuker). Iedereen mag meebieden (mits ie nog budget heeft) en de speler gaat naar de hoogste bieder. Volgende deelnemer brengt iemand in, etc.
Iedereen komt dan thuis met een team van spelers, die het hele jaar door ATP-punten scoren (dus winnaar Houston krijgt 250 punten). De score van deelnemer X zijn de behaalde punten van de spelers uit zijn team bij elkaar opgeteld. Dat is ook makkelijk bij te houden qua scores via de ATP-website (zou zelfs geautomatiseerd kunnen). Eventueel zou je nog challengers toe kunnen voegen, zodat het leuker is om die te volgen.
Er zijn meerdere tactieken. Zo kun je vol gaan bieden op een speler waar je geloof in hebt dat jaar, maar ook schrapers oprapen voor weinig. Uiteindelijk wint degene met de meeste ATP-punten aan het eind van het jaar.
Is een beetje een combinatie van LTM, CTM en FTM.

Volgens mij is dat eenvoudiger en beter te realiseren. Kost je een paar uur voorbereiding en een avond/middag daadwerkelijk veilen, maar daarna loopt het spel gewoon en is het enkel nog scores bijhouden. Is minder intensief dan FTM, want maar 1x per jaar, maar wel leuk om een heel jaar te volgen. En veel meer competitie onderling dan bijvoorbeeld Zweeler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Dat CTM kan toch ook op ATP niveau?
Kei Nishikori





Reply
#9
Is mogelijk. Je zou dan moeten denken dat je dan kf hf en fi van te voren moet invullen. Als je dat via forum doet kan je het ook makkelijk met meerdere personen bijhouden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
(06-11-2018, 07:25 PM)Ad Wim Wrote: Dat kan. Hoe ik het vaak gedaan heb, is als volgt:

Iedereen krijgt een budget (30 miljoen). De deelnemers brengen om beurten een speler in uit de ATP-ranglijst, die wordt per opbod verkocht via een veiling in een whatsapp-groep (of live, nog leuker). Iedereen mag meebieden (mits ie nog budget heeft) en de speler gaat naar de hoogste bieder. Volgende deelnemer brengt iemand in, etc.
Iedereen komt dan thuis met een team van spelers, die het hele jaar door ATP-punten scoren (dus winnaar Houston krijgt 250 punten). De score van deelnemer X zijn de behaalde punten van de spelers uit zijn team bij elkaar opgeteld. Dat is ook makkelijk bij te houden qua scores via de ATP-website (zou zelfs geautomatiseerd kunnen). Eventueel zou je nog challengers toe kunnen voegen, zodat het leuker is om die te volgen.
Er zijn meerdere tactieken. Zo kun je vol gaan bieden op een speler waar je geloof in hebt dat jaar, maar ook schrapers oprapen voor weinig. Uiteindelijk wint degene met de meeste ATP-punten aan het eind van het jaar.
Is een beetje een combinatie van LTM, CTM en FTM.

Volgens mij is dat eenvoudiger en beter te realiseren. Kost je een paar uur voorbereiding en een avond/middag daadwerkelijk veilen, maar daarna loopt het spel gewoon en is het enkel nog scores bijhouden. Is minder intensief dan FTM, want maar 1x per jaar, maar wel leuk om een heel jaar te volgen. En veel meer competitie onderling dan bijvoorbeeld Zweeler.

Veiling lijkt mij ook wel leuk. Eens per jaar vind ik dan weer wat minimaal.

Hoe ik het met wielrennen wel eens gedaan heb:

Iedereen eenzelfde budget. Iedereen doet zijn bod naar de admin. Hierin bied je op de top-150 van de ATP lijst. Dat kan zijn 150x een laag bod maar ook een heel hoog bod op 1 specifieke speler. 

Na de eerste biedronde krijgt iedereen de spelers waar hij het hoogste bod op heeft geplaatst. 
Dan volgt er nog een tweede ronde met deadline voor de spelers waar de eerste ronde geen bod op was en voor de managers die slecht scoorden de eerste ronde. 

Vervolgens scoren de spelers gewoon de ATP punten voor die manager die maand. 

Iedere maand opnieuw. 25ste van de maand eerste deadline, 28ste van de maand tweede/laatste deadline. Startdatum van een toernooi is geldig voor die maand. 

Dit alles is in een goede excel sheet bij te houden.
Kei Nishikori





Reply
#11
Ook leuk.
Hoe bepaal je wie er slecht scoort in een eerste ronde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
(07-11-2018, 09:25 AM)Ad Wim Wrote: Ook leuk.
Hoe bepaal je wie er slecht scoort in een eerste ronde?

nou dat zijn de managers die bij iedere speler net achter het net vissen...

EDIT...

AD biedt eerste ronde:
50K Federer
30K Djoko
10K Raonic
5K Nishikori
5K Isner

CC biedt eerste ronde:
50K Nadal
25K Djoko
20K Raonic
1K Haase
1K Chardy
1K Verdasco
1K Ebden
1K Almagro

Ad wint Federer, Djokovic, Nishi en Isner en heeft nog 10K over voor de tweede ronde
CC wint Nadal, Raonic, Haase, Chardy, Verdasco, Ebden en Almagro en heeft nog 25K over voor de tweede ronde

Verschillende tactieken kunnen lonen. Zowel op gebied van spelers als op het gebied van handel.
Kei Nishikori





Reply
#13
Ik wil gewoon wekelijks voorspellen Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#14
Ik wil wekelijks teams maken en mn mannen daarna volgen. Ftm doorstart please.  Hypocrite
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
(07-11-2018, 11:56 AM)centre court Wrote: Ik wil wekelijks teams maken en mn mannen daarna volgen. Ftm doorstart please.  Hypocrite
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
ik ik ik...
en wat kunnen de ikken zelf bieden? Of alleen maar hopen dat weer iemand een groot deel van zijn vrije tijd erin steekt voor jullie?
Kei Nishikori





Reply
#17
Ik hoop gewoon dat die site naar iemand anders kan gaan. Dit is veel te mooi om zomaar op te geven
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
(07-11-2018, 12:03 PM)kooltje Wrote: ik ik ik...
en wat kunnen de ikken zelf bieden? Of alleen maar hopen dat weer iemand een groot deel van zijn vrije tijd erin steekt voor jullie?

En ik kan het me prima voorstellen dat Mac er genoeg van had dat gasten als jij hier een beetje ongenuanceerd komen klagen over deadlines etc.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
(07-11-2018, 12:58 PM)centre court Wrote:
(07-11-2018, 12:03 PM)kooltje Wrote: ik ik ik...
en wat kunnen de ikken zelf bieden? Of alleen maar hopen dat weer iemand een groot deel van zijn vrije tijd erin steekt voor jullie?

En ik kan het me prima voorstellen dat Mac er genoeg van had dat gasten als jij hier een beetje ongenuanceerd komen klagen over deadlines etc.

Dat is natuurlijk een onzinnige uitspraak. Iemand die zo een mooi programma opzet wil gewoon feedback om dat programma nog verder te verbeteren. 
Maar als jij iedere discussie uit de weg wil gaan in je leven, succes!
Kei Nishikori





Reply
#20
Scorito ziet er voor aankomend seizoen niks in. Huidige tennisspel slechts presterende spel.

Mijn reactie dat het wereldwijd publiek trok gaf het nog wel wat prioriteit maar aankomend seizoen sowieso niet haalbaar.
Kei Nishikori





Reply
#21
Zweeler idem
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
ik zag bij een commentaar in de chat deze:
https://fantasytennisleague.com/

Een gast, grandyslam heeft daar al een subleague FTM gemaakt.
Ik heb het nog niet precies bestudeerd, of je wekelijks teams moet maken en de meisjes  Loveys doen ook mee.
Ik vind het erg leuk om mijn spelers te volgen. Wellicht ga ik me daar in storten.

Weet niet of het wat is, maar het is iig gratis.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#23
Rik doe je volgend jaar mee met CTM?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Is dat waar je maar 1 team voor een heel /half jaar moet maken?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#25
Nee, CTM betreft de challengers. Daarvoor moet je elke week je voorspellingen doorgeven. We zitten nu in de laatste week van dit seizoen. Je grote vriend Albot staat momenteel in de halve finale van Challenger Pune.
Reply
#26
Ik ben nog steeds voor dat veilen. Is sowieso leuk om te doen en gebeurt er iig iets een jaar lang.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(22-11-2018, 11:50 PM)Ad Wim Wrote: Ik ben nog steeds voor dat veilen. Is sowieso leuk om te doen en gebeurt er iig iets een jaar lang.

Lijkt mij ook leuk Ad!

Het organiseren van een hele middag zie ik dan weer als bezwaar. 
Een moment dat iedereen kan organiseren is lastig. Zelfs als het whatsapp betreft.
Kei Nishikori





Reply
#28
Heb besloten dat ik alleen maar aan een eventuele nieuwe FTM mee te gaan doen (mocht er een opvolger van Mac komen) De rest laat ik gaan. Nog wel LTM en CTM natuurlijk.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: