The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zweeler jaarspel subleague - flinke prijzenpot
#1
Zweeler organiseert zoals elk jaar een jaarspel.

Je speelt het hele jaar door met een groot team dat punten gaan pakken. Het spel start op 7 januari. Als ik het zo zie tellen alle ATP toernooien en Slams mee.
https://nl.zweeler.com/game/tennisYear/F...9/main.php
Inleg is 10 euro voor het hele jaar.

Ik heb een subleague aangemaakt
naam : FTM
wachtwoord : ftm

Het is geen FTM maar het lijkt er wel het meeste op alleen is het wekelijkse puzzelen verleden tijd.

Momenteel zit er 4.000 euro in de prijzenpot en dit gaat de komende weken nog wel stijgen.

Zou leuk zijn als we met een groepje deelnemers hieraan mee kunnen doen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#2
Team aangemaakt, maar ik zie geen subleague van FTM  Huh
Reply
#3
Probeer het nog eens. Ik zie die van mij wel staan met team Stille
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#4
Hier ga ik zeker ook aan meedoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ik ga ook meedoen. Eenmalig spelers kiezen dus een geluksspel maar moet toch wat
Kei Nishikori





Reply
#6
Ja als je er een paar hebt die geblesseerd zijn dan ben je weg (zoals mijn LTM afgelopen jaar)

Maar wel geinig zo kan je alles toch een beetje blijven volgen met een spelletje erbij.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#7
Ben erbij
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Ik zit erin.
Was even werk, maar ben wel tevreden over mijn team. Hoop leuke koopjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
heb me ook ingeschreven.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Inmiddels 10 man in de subleague
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Het is me niet helemaal duidelijk: als je een team betaald hebt bij Zweeler, kun je dat dan nog tot aan de deadline wijzigen, of staat het dan helemaal vast?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
(05-01-2019, 10:15 AM)Ad Wim Wrote: Het is me niet helemaal duidelijk: als je een team betaald hebt bij Zweeler, kun je dat dan nog tot aan de deadline wijzigen, of staat het dan helemaal vast?

Je kan het nog wijzigen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#13
Extra prijzenpotje voor de subleague?
Kei Nishikori





Reply
#14
Subleague is vol??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#15
kooltje en rhubarb hebben nog niet betaald. Gaan jullie dat nog wel doen? Anders wil ik wel graag in de subleague!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
(06-01-2019, 07:14 PM)kuiper Wrote: kooltje en rhubarb hebben nog niet betaald. Gaan jullie dat nog wel doen? Anders wil ik wel graag in de subleague!

Ik wil ook graag in de subleague!

1e reserve: Kuiper
2e reserve: Jornstars
Reply
#17
betaald
Zou zweeler gewoon ff contacten
Kei Nishikori





Reply
#18
Is het niet minimaal 5 en Max 10 per SL?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Max 10 idd
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Jammer! Ik doe wel mee, maar helaas niet in FTM subleaugue.
Reply
#21
Gewoon met een andere meedoen, maak je toch nog kans op extra prijsje
Kei Nishikori





Reply
#22
Nu zie ik weer veel teams met murray, zal die mij wel weer afstraffen.

De man geeft vorige week nog aan pijn te hebben en blij te zijn met iedere partij die hij kan spelen

Verder maar Berdych genomen bij dit spel haha.
Kei Nishikori





Reply
#23
Ik heb ook betaald. Had achteraf ook een tweede team klaarstaan met o.a. Klizan, maar dacht dat ik vandaag ook nog de tijd had die te activeren. Gelukkig gisteravond het eerste team vast geactiveerd. Hopelijk gaan de weinig gekozen Darcis, Nishioka, Jarry en Auger-Aliassime verrassen.
Reply
#24
Ik snap nog niet veel van de puntentelling...
Ad Wim heeft Anderson, Nishikori en Berdych in z'n team. Toch 2 winnaars en een verliezend finalist, in totaal goed voor 0 punten  Huh .

Of hebben ze de laatste wedstrijden nog niet bijgewerkt (kortom: ze zijn traag)?
Reply
#25
Puntentelling start vanaf week 2.
Reply
#26
(07-01-2019, 11:06 AM)Mitch Wrote: Ik snap nog niet veel van de puntentelling...
Ad Wim heeft Anderson, Nishikori en Berdych in z'n team. Toch 2 winnaars en een verliezend finalist, in totaal goed voor 0 punten  Huh .

Of hebben ze de laatste wedstrijden nog niet bijgewerkt (kortom: ze zijn traag)?

Gisteren de deadline dus eerste week telde niet mee. Neem aan dat Ad dat wel wist
Kei Nishikori





Reply
#27
(07-01-2019, 09:35 AM)rhubarb Wrote: Ik heb ook betaald. Had achteraf ook een tweede team klaarstaan met o.a. Klizan, maar dacht dat ik vandaag ook nog de tijd had die te activeren. Gelukkig gisteravond het eerste team vast geactiveerd. Hopelijk gaan de weinig gekozen Darcis, Nishioka, Jarry en Auger-Aliassime verrassen.

En Jarry meldt zich af... #jinxedit
Reply
#28
Ad, CC en Andre met 2 teams in de subleague. man man man
Zie nu opeens 13 teams staan maar geen Kuiper en Jornstars.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#29
(07-01-2019, 04:40 PM)Stille Wrote: Ad, CC en Andre met 2 teams in de subleague. man man man
Zie nu opeens 13 teams staan maar geen Kuiper en Jornstars.

Dat heeft er niks mee te maken.
Kei Nishikori





Reply
#30
Zeg ik ook niet maar kunnen ze het niet met 1 team aan.....

Hoe zijn team 11,12,13 erin gekomen en konden die anderen zich niet meer toevoegen?????
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: