The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Rotterdam / New York / Buenos Aires
#31
Zeker lekker Seppi!!
Haase lijkt er geen zin in te hebben...zucht
Kei Nishikori





Reply
#32
Kan ik Haase nog wisselen voor Kukushkin?
Bijna even duur....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#33
En dat was Haase...blijft een loser
Kuku speelde zeker niet verkeerd wil ik erbij gezegd hebben
Kei Nishikori





Reply
#34
Hierbij een nieuw overzicht
Overdune pakt de weekwinst en vergeet zn team op 1 dag.

Buurs al snel aan kop


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 ROTNYBA Tussenstand maandag.xlsx (Size: 28.84 KB / Downloads: 17)
Kei Nishikori





Reply
#35
(11-02-2019, 07:25 PM)kooltje Wrote: Hierbij een nieuw overzicht
Overdune pakt de weekwinst en vergeet zn team op 1 dag.

Buurs al snel aan kop

Mooie week voor Overdune!

Hij speelt echter mee voor spek en bonen, dus ik zou hem uit het medailleklassement halen en het goud aan Stille geven.
Reply
#36
bij de 80% regel en het medailleklassement dient geen rekening te worden gehouden met de spek en bonen spelers Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
idd Kool, laten we het niet te ingewikkeld maken. Ik doe alleen de weekstand.
Wel een leuke samenwerking zo.
Ik zal nog een keer een handleiding maken van hoe je zo een calculator snel en gemakkelijk maakt, dan zou iedereen dat moeten kunnen doen, met de bijbehorende templates.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#38
Zo hier versie 2, een werkende calculator.
Wel een schokkende ontdekking gedaan GAE had bij Raonic 2225 ipv 2250 gezet.
Daardoor heeft hij een overschrijding van 17 van het budget gemaakt.

Ik neem aan dat dit een vergissing is en er geen opzet in het spel zit.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
goedkoopste speler verwijderen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
Die heeft zichzelf al verwijderd.

  ;-)
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#41
Basil!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#42
Een mailing of beter een whatsapp groep (alleen voor deadline nieuws) zou goed zijn, dan heb ik altijd een team.
Reply
#43
(11-02-2019, 11:03 PM)rikbetert Wrote: Zo hier versie 2, een werkende calculator.
Wel een schokkende ontdekking gedaan GAE had bij Raonic 2225 ipv 2250 gezet.
Daardoor heeft hij een overschrijding van 17 van het budget gemaakt.

Ik neem aan dat dit een vergissing is en er geen opzet in het spel zit.

Ipv zelf de waarde opnieuw invullen moet de sheet veranderd worden zodat je alleen een X hoeft te zetten en de waarde automatisch uit t andere vakje gehaald wordt. Is niet moeilijk.
Reply
#44
Wat een spel zeg...4 lichte favorieten alle 4 eraf
Kei Nishikori





Reply
#45
(12-02-2019, 01:31 AM)Overdune Wrote:
(11-02-2019, 11:03 PM)rikbetert Wrote: Zo hier versie 2, een werkende calculator.
Wel een schokkende ontdekking gedaan GAE had bij Raonic 2225 ipv 2250 gezet.
Daardoor heeft hij een overschrijding van 17 van het budget gemaakt.

Ik neem aan dat dit een vergissing is en er geen opzet in het spel zit.

Ipv zelf de waarde opnieuw invullen moet de sheet veranderd worden zodat je alleen een X hoeft te zetten en de waarde automatisch uit t andere vakje gehaald wordt. Is niet moeilijk.

Dit is geen fout van de organisatie. Dit is omdat men zelf de sheet gaat verbouwen.

Uiteraard wordt er altijd gekeken naar mogelijke verbeteringen
Kei Nishikori





Reply
#46
Je kan ook de waarde kopieren.
Ik vind dat bij geconstateerde overwaarde de goedkoopste speler wordt weggestreept totdat het team wel binnen het budget valt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#47
Hierbij een update.

Medailleklassement is aangepast met enkel betalende deelnemers. 

Bij GAE is Popyrin sowieso uitgeschakeld. Ook al mocht hij wellicht nog als lucky loser mee mogen doen.


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 ROTNYBA Tussenstand do.xlsx (Size: 49.02 KB / Downloads: 13)
Kei Nishikori





Reply
#48
(11-02-2019, 11:03 PM)rikbetert Wrote: Zo hier versie 2, een werkende calculator.
Wel een schokkende ontdekking gedaan GAE had bij Raonic 2225 ipv 2250 gezet.
Daardoor heeft hij een overschrijding van 17 van het budget gemaakt.

Ik neem aan dat dit een vergissing is en er geen opzet in het spel zit.

hmm, dit is wel heel slordig idd en zeker niet bewust. In zo'n geval lijkt het mij idd logisch dat de goedkoopste eruit gaat.
Reply
#49
Zo hier versie 3, met de actuele stand en wat cosmetische aanpassingen.

Ik sta bovenaan in de weekscore, maar ik weet niet of dat een goed teken is zo vroeg in de week....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#50
Er was een moment dat ik Monfils op een zwarte lijst had gezet.
Nu weer eens opgesteld. Kijken wat hij ervan bakt tegen de belg.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#51
Haha geloof het of niet maar popyrin is de ll. Gunstig voor mijn ltm.  Verder Tot nu toe prima dag.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#52
Monfils twee keer break achter en nog winnen...verloor de laatste drie potjes van goffin dus eigenlijk maar een matige keus.
Kei Nishikori





Reply
#53
(12-02-2019, 02:32 PM)rikbetert Wrote: Zo hier versie 3, met de actuele stand en wat cosmetische aanpassingen.

Ik sta bovenaan in de weekscore, maar ik weet niet of dat een goed teken is zo vroeg in de week....


Goed bezig rikbetert! Handig om te zien in de draw hoevaak een speler gekozen is.
Reply
#54
(12-02-2019, 08:57 PM)GAE Wrote:
(12-02-2019, 02:32 PM)rikbetert Wrote: Zo hier versie 3, met de actuele stand en wat cosmetische aanpassingen.

Ik sta bovenaan in de weekscore, maar ik weet niet of dat een goed teken is zo vroeg in de week....


Goed bezig rikbetert! Handig om te zien in de draw hoevaak een speler gekozen is.

Dank je.
Ja en je kan zelf de scores bijwerken en kijken wat dat oplevert.
Er zijn nog veel dingen te bedenken die erbij kunnen. Percentages, totaalstanden, etc.
Ik zou zeggen leef je uit.
Zo heb ik vandaag een kruiscorrelatie bepaald tussen de verschillende teams en kwam tot de conclusie dat Stilles team het meeste op het mijne lijkt.
Verder hebben Adwim en nog 1 team het meeste doorsnee team. Je kan van alles doen met die cijfers.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#55
Hup Griek!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Ik heb de stand bijgewerkt. Alvast rekenend op winst van Munar. Klasse-vent!
Als het goed is werkt iedereen zelf de standen bij, maar zo kun je kijken of het overeenkomt om zo fouten te minimaliseren.

HUP GRIEK!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#57
Zozo die Griekspoor.  Zou hij voor een verassing gaan zorgen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#58
Haha tuurlijk kooltje heeft khachanov
Kei Nishikori





Reply
#59
Wat een grap
Wat een schijtspel
Die griekspoor wint helemaal niks en dan ineens van khachanov. Volgende ronde er weer kansloos af
Kei Nishikori





Reply
#60
zo, op veler verzoek de totaalstand erin verwerkt.
Is niet echt heel ingewikkeld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply


Forum Jump: