The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Rotterdam / New York / Buenos Aires
#1
Deadline vanavond 22:00

Budget 21.000

Alle Q's worden vandaag gespeeld, geen main event. Succes!


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 ROTNYBA.xlsx (Size: 15.42 KB / Downloads: 24)
Kei Nishikori





Reply
#2
Thx Kool. Rotterdam is een beetje gewijzigd met het afzeggen van Pouille.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Zo definitief team ingezonden. Ik heb in Rdam de qualies al op de juiste plek gezet.

Is die goed ontvangen?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#4
Rik, goed ontvangen maar zo werkt je eigen systeem niet ?
Kei Nishikori





Reply
#5
(10-02-2019, 09:19 PM)kooltje Wrote: Rik, goed ontvangen maar zo werkt je eigen systeem niet ?

Ow ja, dan brei ik dat wel recht, stuur maar straks alle inzendingen op na de deadline.
De prijs staat in de kolom en voor de calculator moet ik toch alle qualies naar de juiste plek kopieren.

Komt goed.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#6
5 Teams binnen...Nog een hoop te gaan
Kei Nishikori





Reply
#7
Gestuurd! Dus nu 6 Wink
Reply
#8
gestuurd
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
gestuurd!
Reply
#10
Ik hoop dat er deze keer geen noshows zijn. Is voor niemand leuk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#11
Overdune en Ronnie ontbreken
Teams liggen bij Rik, niet bijster veel verschillen.
Kei Nishikori





Reply
#12
Heb vanavond niet heel veel tijd om ze te verwerken.
Even maar zo. Morgen heb ik tijd om ze op een rijtje in een calculator te zetten.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#13
Zo ik wacht nog even met een calculator, totdat alle qualies een plek hebben in het schema.

Hier alvast een beter gesorteerde lijst.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#14
(11-02-2019, 07:33 AM)rikbetert Wrote: Zo ik wacht nog even met een calculator, totdat alle qualies een plek hebben in het schema.

Hier alvast een beter gesorteerde lijst.

Gisteravond om 21:32 uur heb ik mijn team doorgemaild. Wellicht in de spamfilter?
Reply
#15
Inderdaad in de spam, ik zet hem er zo bij
Kei Nishikori





Reply
#16
Nog mensen die naar ahoy gaan deze week? Ik ben er vandaag overdag
Reply
#17
Tot nu toe niet dit jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Die deadline werkt niet voor mij. Haal mij maar uit de stand want dit wordt niks.
Reply
#19
Is er niet iets beter te regelen voor de deadline-vergeters?
Dat gaat natuurlijk met deze opzet regelmatig gebeuren, dus misschien moeten we een joker instellen of iets dergelijks, om het toch leuk te houden en zorgen dat we niet aan het eind nog maar met 4 man over zijn?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Versie met Ronnie en de tussenstand erin verwerkt.
Wanneer qualifier popyrin ingedeeld is, kan ik pas echt aan het werk.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#21
(11-02-2019, 11:17 AM)Ad Wim Wrote: Is er niet iets beter te regelen voor de deadline-vergeters?
Dat gaat natuurlijk met deze opzet regelmatig gebeuren, dus misschien moeten we een joker instellen of iets dergelijks, om het toch leuk te houden en zorgen dat we niet aan het eind nog maar met 4 man over zijn?

joker inzetten lijkt me lastig.


een groepsapp, zodat er een uur voor de deadline een herinneringsapp komt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#22
goed bezig, rik en kool! Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
(11-02-2019, 01:15 PM)buurs Wrote:
(11-02-2019, 11:17 AM)Ad Wim Wrote: Is er niet iets beter te regelen voor de deadline-vergeters?
Dat gaat natuurlijk met deze opzet regelmatig gebeuren, dus misschien moeten we een joker instellen of iets dergelijks, om het toch leuk te houden en zorgen dat we niet aan het eind nog maar met 4 man over zijn?

joker inzetten lijkt me lastig.


een groepsapp, zodat er een uur voor de deadline een herinneringsapp komt?

Ja, ik kan ook een mailing maken op moment dat de excel op het forum staat met de deadline erbij.
Kei Nishikori





Reply
#24
(11-02-2019, 12:58 PM)rikbetert Wrote: Versie met Ronnie en de tussenstand erin verwerkt.
Wanneer qualifier popyrin ingedeeld is, kan ik pas echt aan het werk.

Bedankt Kooltje!
Reply
#25
(11-02-2019, 01:38 PM)kooltje Wrote:
(11-02-2019, 01:15 PM)buurs Wrote:
(11-02-2019, 11:17 AM)Ad Wim Wrote: Is er niet iets beter te regelen voor de deadline-vergeters?
Dat gaat natuurlijk met deze opzet regelmatig gebeuren, dus misschien moeten we een joker instellen of iets dergelijks, om het toch leuk te houden en zorgen dat we niet aan het eind nog maar met 4 man over zijn?

joker inzetten lijkt me lastig.


een groepsapp, zodat er een uur voor de deadline een herinneringsapp komt?

Ja, ik kan ook een mailing maken op moment dat de excel op het forum staat met de deadline erbij.


Mailing zou super zijn Kooltje  Bier
2-3-2
Reply
#26
(11-02-2019, 12:58 PM)rikbetert Wrote: Versie met Ronnie en de tussenstand erin verwerkt.
Wanneer qualifier popyrin ingedeeld is, kan ik pas echt aan het werk.

Kleine correctie bij de totaalstand:
Mijn AO score moet 1116 zijn ipv 1912.
2-3-2
Reply
#27
(11-02-2019, 01:58 PM)Kraai Wrote:
(11-02-2019, 12:58 PM)rikbetert Wrote: Versie met Ronnie en de tussenstand erin verwerkt.
Wanneer qualifier popyrin ingedeeld is, kan ik pas echt aan het werk.

Kleine correctie bij de totaalstand:
Mijn AO score moet 1116 zijn ipv 1912.

Oh ik had een lijstje ergens gekopieerd.
Wellicht kan Kooltje even alle scores checken.

Dat geld zowiezo voor dat hele spreadsheet gebeuren. Graag controleren of het allemaal goed is gegaan. Ik moet handmatig qualies kopieren en het is allemaal handwerk.
Ik mis Mac. Met zijn site was alles prima geregeld.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Rik,
Ik check vanavond de scores. 

Laten we het niet te ingewikkeld maken. 
1 weekstand aan de hand van de scenariocalulator en is de week klaar dan werk ik eenmalig de totaalstand bij.
Kei Nishikori





Reply
#29
(11-02-2019, 11:17 AM)Ad Wim Wrote: Is er niet iets beter te regelen voor de deadline-vergeters?
Dat gaat natuurlijk met deze opzet regelmatig gebeuren, dus misschien moeten we een joker instellen of iets dergelijks, om het toch leuk te houden en zorgen dat we niet aan het eind nog maar met 4 man over zijn?

De deadline is prima. Moet nog even in je systeem komen, maar dat is eigen verantwoordelijkheid. Ik vind de 80% score heel schappelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Lekker Seppi.

Ik ben één van de weinige zonder haase. Die zie ik wel meteen van kuku verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: