The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Roland Garros
Thiem veel te goed voor Gael helaas

Fog moet kunnen lukken
Kei Nishikori





Reply
Fog geblesseerd laat allemaal maar
Kei Nishikori





Reply
Thiem gelukkig net op tijd in vorm.
Maar dat maakt die 360 gemiste punten van de afgelopen dagen niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie net de uitslag van Thiem. Pfoe had wel wat meer van Monfils verwacht.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ook maar Thiem was heel erg goed
Kei Nishikori





Reply
Fognini zet zverev echt al een aantal keer voor schut met dropshots, helaas kan hij niet top bewegen
Kei Nishikori





Reply
bijltjesdag kooltje?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Als Delpo eraf gaat, is het toernooi wel een beetje klaar. 
Verkeerde keus voor Griek scheelt uiteindelijk niet zo heel veel. Alleen als ik de laffe tactiek had toegepast, maar dat had ik nooit gedaan.

Hopelijk kan Thiem Djokovic pakken, dat zou nog wel wat verschuiven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De ymers en de madens van deze wereld maken het verschil met hun 45 puntjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-06-2019, 07:34 PM)rikbetert Wrote: bijltjesdag kooltje?

Ja een keiharde
Heel vaak gaat het aardig begin toernooi en is het in 1 dag klaar. Wawrinka tsitsi op een manier die niet   Slechter kan, potro en fognini geblesseerd. 
Alleen Thiem een echte verkeerde inschatting maar wilde ook wat anders dan het gros
Kei Nishikori





Reply
(26-05-2019, 01:13 PM)rikbetert Wrote: de bijkeuzes moeten het verschil gaan maken. \

In mijn team ben ik uitgegaan van qf:
djokovic d zverev
thiem d auger
tsitsipas d federer
nadal d medvedev

hmmm 5 van de 8 goed. 2 blessures en 1 millimeter maakte het verschil.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Ik zou niet te vroeg balen. Hoe mijn toernooi gaat, wint Potro dit nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook gewoon weer drie bps gemist en nu weer rust voor de vermoeide Potro. Ik denk dat er 8 partijen zijn geweest die zo tegen hebben gezeten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan twee onnodige fouten op 15-40 om vervolgens zelf je service in te leveren
Kei Nishikori





Reply
Te vroeg geklaagd, sorry Kool. Fijn dit, maar had 10x liever dat Griek of Paire het wel zo had afgemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stillen en Kooltje week
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hmmm iedereen heeft en of thiem en of nadal en of wawrinka. Dus buurs kan niet meer worden ingehaald, behalve door #nextgenftm . Hopen dat dat lukt. verschillen minimaal.

Code:
Buurs    3    1595
Kraai    2    1585
Atlanta    3    1550
Rikbeter    3    1540
Ronniev    3    1530
GAE    3    1495
CC    3    1395
Stille    2    1360
Kooltje    1    1350
Adwim    2    1270
Jornstars    2    1260
Mitch    2    1080
rikjr    2    965
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Buurs is gigant met gigantisch veel geluk
Kei Nishikori





Reply
Ik heb al 15 jaar geluk...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb er 3 vd laatste 8. De andere 5 heb ik niet overwogen. 

De wedstrijd die tsitsipas niet kon verliezen maar toch verloor maakt het verschil tussen een goede week en een nietszeggende en daarmee slechte week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gefeliciteerd buurs. Toch knap hoe je toch weer de krenten uit de pap weet te vissen. Geluk kun je afdwingen.  Respect.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Kwaliteit staat buiten discussie maar ook nooit een blessure op een belangrijk moment van zijn spelers bijvoorbeeld is in mijn ogen geluk
Kei Nishikori





Reply
Over blessures gesproken. Kun je ergens inzetten op een opgave van Nishikori tegen Nadal in set 3?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-06-2019, 10:16 PM)buurs Wrote: Ik heb al 15 jaar geluk...

Inderdaad Liar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zonnetje 23 graden nu in Parijs. Verwachting is t/m 1600 droog en daarna regen tot 1830.
Maar ja niets is zo veranderlijk als het weer.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(03-06-2019, 11:21 PM)rikbetert Wrote: Gefeliciteerd buurs. Toch knap hoe je toch weer de krenten uit de pap weet te vissen. Geluk kun je afdwingen.  Respect.

Thxs Rik.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-06-2019, 09:31 AM)centre court Wrote: Over blessures gesproken. Kun je ergens inzetten op een opgave van Nishikori tegen Nadal in set 3?

Bij voorbaat al opgegeven volgens mij
Kei Nishikori





Reply
Al is het ietsje beter dat waw wint, hoop ik toch op de goat.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(04-06-2019, 09:31 AM)centre court Wrote: Over blessures gesproken. Kun je ergens inzetten op een opgave van Nishikori tegen Nadal in set 3?

Na set 2: medical timeout kei. Hoe weet je dat allemaal?
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Roger goat. Zonder voorbereiding easy SF halen.
Zoveel variatie, pure klasse.
Hopelijk kan ie er vrijdag een wedstrijd van maken.

Alles op Thiem nu, ik geloof er wel in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: